Snap ik, doe ik helemaal niks mee.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Bier in de trein. Dat vind ik echt tokkie. Sorry mensen.
Aan de andere kant vind ik ook wel dat mensen lekker van hun reis mogen genieten, dan mogen ze van mij best even lekker een pilsje nemen. Maar het imago eromheen... tsja. Ik blijf dat beeld houden.
Ik heb juist mijn liefde voor het OV in een ander topic verklaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort mensen moet gewoon lekker een auto kopen. En als je dat niet kunt betalen, je schikken in je lot
Bedankt voor het verpesten van mijn biertje hequote:Op zondag 7 februari 2016 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oettinger dat zijn toch die Volkswagen-tuners?
ja jaquote:Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn biertje he![]()
![]()
Ik wist dat helemaal niet, ik googelen.. en ja hoor
Nee nou weet je, ik heb zelf heel erg in de ''tjoening'' wereld gezeten (en daar begeef ik me nog eigenlijk) alleen heb ik een pishekel aan de stereotype volk-swag-en sjonnie. Gelukkig is wat Oettinger doet erg nice. Kan het wel waarderen.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jaNiks om je voor te schamen trouwens hoor
Dat was dan ook de gouden tijd van de gti's ipv de lardy zware trekschuiten waar ze nu mee aan komen kakken. En die alfabetische volgorde snap ik wel. Deutsche punktligheidquote:Op maandag 8 februari 2016 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ooit (ca 1990) heb ik nogeens ergens bij een VW-dealer in Duitsland een multitest opgedoken met Golfs GTI die door 5 verschillende tuners onder handen genomen waren: Abt, Dennert, Hartmann, Nothelle en Oettinger.
Bijzonder was dat de alfabetische volgorde ook de powervolgorde was.
Liep Jezus op water?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En als eenmaal om t kwartier gaat?
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Rokerscoupé's waren ook altijd net iets gezelliger. En ik heb nog steeds heimwee naar de ICM-asbakjes.
Is de paus katholiek?quote:Op maandag 8 februari 2016 14:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Sleept een teckel met zn leuter over de grond?
Dat ja. Ik hoef geen absolute stilte. Maar het scheelt al als mensen niet luidruchtig lopen te bellen of te doen alsof ze in een luid café zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik een stiltecoupé wel fijn voor als je even een boek wilt lezen zonder dat je vijf mensen om je heen hoort telefoneren.![]()
En het is altijd een soort "backup" voor mij als het mij echt iets te rumoerig is in een gewone coupé.
Dat recht wordt ons ook al steeds meer ontnomen. In de Metronom tussen Bremen en Hamburg gilt ein Alkoholkonsumverbot en daar controleren ze ook actief op. Metro's in Berlijn zitten ook al overal van die stickers op maar nog geen actieve controle gezien gelukkig.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
O, dan is Duitsland, vooral de voormalige DDR niks voor jouHoewel ik het in het OV wel minder zie dan vroeger op straat dan weer niet (minder).
In de metro zie je het niet zo veel meer als een paar jaar geleden maar in de S-Bahn is een feierabendpilsje lurken nog altijd de gewoonste zaak van de wereldquote:Op maandag 8 februari 2016 18:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat recht wordt ons ook al steeds meer ontnomen. In de Metronom tussen Bremen en Hamburg gilt ein Alkoholkonsumverbot en daar controleren ze ook actief op. Metro's in Berlijn zitten ook al overal van die stickers op maar nog geen actieve controle gezien gelukkig.
S-bahn is ook DB natuurlijk maar ik doe het lekker overal behalve in de bus.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:42 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
In de metro zie je het niet zo veel meer als een paar jaar geleden maar in de S-Bahn is een feierabendpilsje lurken nog altijd de gewoonste zaak van de wereld
Ik ookquote:Op maandag 8 februari 2016 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
S-bahn is ook DB natuurlijk maar ik doe het lekker overal behalve in de bus.![]()
Welkom in Duitslandquote:Op maandag 8 februari 2016 18:42 schreef MCH het volgende:
Gezellig met een schoneswochendeticket door Duitsland reizen totdat er krakersgespuis incl hanenkammen opeens naar hun festival moeten reizen met de trein. Inclusief ghetoblasters, kisten bier en goedkope flessen Wodka van 3,99.
Ook niet in Partytram M10?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:45 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik ookHoewel, tram eigenlijk ook niet.
Wat doen die in een ICM? Gein lekker in de ICB blijven zittenquote:Op maandag 8 februari 2016 18:46 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Welkom in DuitslandEn als die naar Amsterdam gaan zie je datzelfde volk ook gewoon datzelfde doen in de ICM van Enschede naar Damsko
Mijn vaste hotel ligt in Friedrichshain ongeveer aan die lijn maar ik gebruik hem zelden. Meestal loop ik vanaf Frankfurter Tor met mijn biertje naar de Warschauer Straßequote:Op maandag 8 februari 2016 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook niet in Partytram M10?![]()
ĢWir haben den Eindruck, dass die Flasche Bier oder anderes in Berlin zum Lifestyle gehörtģ Klaus Wazlak, Sprecher der Berliner Verkehrsbetriebe (BVG)
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
ik doe het lekker overal behalve in de bus.![]()
Vraag me af of een tunnel in die slappe zooi zo goedkoop is tbh, maar dit is ook niet ideaal nee. Zoiets neem je toch wel mee in je risico analyse?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat grapje is zo kostbaar aan het worden dat een tunnel goedkoper was geweest, teh fuck zeg.
U riep?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:46 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Welkom in DuitslandEn als die naar Amsterdam gaan zie je datzelfde volk ook gewoon datzelfde doen in de ICM van Enschede naar Damsko
Cool, eens kijken of we wat leuks kunnen regelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef MCH het volgende:
Binnenkort weer goedkope enkeltjes in het fernverkehr
Aktionszeitraum: 11.2. - 20.03.2016
Reisezeitraum: 11.2. - 19.9.2016
19¤ 2.Klasse Fernverkehr inkl. IC,ICE, IC-Busse
Denk het wel, ook geldig icm met bc25.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Cool, eens kijken of we wat leuks kunnen regelen.
Ook via internet te boeken trouwens?
Vreemd eigenlijk, onder de Dortsche Kil even verderop kon een tunnel dan weer wel. Waarom dan niet een wat langere tunnel die ook onder het Hollands Diep door kan. Of vonden ze dat te diep?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Vraag me af of een tunnel in die slappe zooi zo goedkoop is tbh, maar dit is ook niet ideaal nee. Zoiets neem je toch wel mee in je risico analyse?
Kosten natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:23 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, onder de Dortsche Kil even verderop kon een tunnel dan weer wel. Waarom dan niet een wat langere tunnel die ook onder het Hollands Diep door kan. Of vonden ze dat te diep?
Of toch weer voor de prestige "kijk ons eens een mooie hoge brug kunnen bouwen"?
Fijne analogie welquote:Op maandag 8 februari 2016 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hollandsch Diep staat tot Dordtse Kil als Ferrari 599 staat tot een 1980 rolschaats met een afgebroken wieltje.
Er rijdt geen trein van Enschede naar Damskoquote:Op maandag 8 februari 2016 18:46 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
quote:Bij een treinongeluk in Zuid-Duitsland zouden meerdere doden gevallen zijn. Dat zegt de Duitse politie. Duitse media melden dat er 100 mensen gewond geraakt zouden zijn.
In Bad Aibling bij Rosenheim in de Duitse deelstaat Beieren zijn twee treinen frontaal met elkaar in botsing gekomen. Een trein is ontspoord, waarna enkele wagons omsloegen, vertelt een politiewoordvoerder.
Hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. In de buurt van de plek van het ongeluk staan meerdere traumahelikopters klaar om gewonden af te voeren.
Geupgrade aardappel nu.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:08 schreef JDude het volgende:
Gefotografeerd met een aardappel. Maar dat het niet best is zie je zo ook wel.
En Roermond, 2003.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:20 schreef Prins_Pils het volgende:
Bij het ongeval dat jij aanhaalt was het traject nog niet (volledig) voorzien van een beveiligingssysteem dat een dwangremming kon inzetten. Zover ik begrijp zijn inmiddels naar aanleiding van dat ongeluk wel alle baanvakken daarvan voorzien.
Ik kan me in Nederland maar één dodelijk treinongeluk zo gauw voor de geest halen deze eeuw en was die van die SLT versus VIRM in Amsterdam met één dode.
"Das ist nicht bestätigt worden" zegt iemand net live op de ZDFquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef Prins_Pils het volgende:
Waaronder de twee machinisten en de twee conducteurs.
Volgens nos.nl iets verder naar het oosten: http://nos.nl/artikel/208(...)-zuid-duitsland.htmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |