excuus, dat was het snelste wat ik kon vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
DERTIG seconden intro en VIJF seconden uittro voor ZES seconden zeer slecht beeldmateriaal? Doe maar niet nog een keer.
Ging dat niet over de IC Eindhoven - Den Haag, dat die niet in Blaak kan stoppen vanwege de Benelux?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:11 schreef Prins_Pils het volgende:
Huh wat? Benelux op Sloterdijk en Lelylaan? En gemiep over Blaak? Hou toch op zeg, daar moet je met die trein toch helemaal niet willen stoppen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, maar met die trein moet je er ook niet willen stoppen.
Nee precies. Lekker jakkeren over de HSL (ofja..), maar dan wel nog eerst even plasje doen in Blaak. Waanzin tochquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, maar met die trein moet je er ook niet willen stoppen.
slachtofferhulp.nl, geen dank.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:34 schreef b2py het volgende:
Verdriet. Het einde van mijn #SOV. Zojuist verwijderd
Ik hoefde er geen link van te maken en ik weet hoe het moet als ik dat toch had gewild. Wij danken U toch veur de moeite.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
http://www.homepage-maken.nl/htmlcursus/les4.php
Lang, ze zijn die rommel nu zelfs aan het renoveren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hou lang wouden ze die tieverituszooi eigenlijk nog op de rails houden
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De beperkingen als gevolg van een stel sociaal ontspoorde users zijn voorbij. Het postverkeer wordt geleidelijk hervat.
Als gevolg van een storing elders rest van de dag aangepast postgedrag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De beperkingen als gevolg van een stel sociaal ontspoorde users zijn voorbij. Het postverkeer wordt geleidelijk hervat.
ONWIL! ONKUNDE! DAT HEB JE MET VROUWEN AAN HET ROER! DINGES!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Als gevolg van een storing elders rest van de dag aangepast postgedrag.
Gokje: lek in het remsysteem.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:19 schreef dennistd het volgende:
Heeft er toevallig een reiziger duct tape bij zich?
En WD-40.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga noot meer de deur uit zonder rol duct tape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |