Ik hoefde er geen link van te maken en ik weet hoe het moet als ik dat toch had gewild. Wij danken U toch veur de moeite.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
http://www.homepage-maken.nl/htmlcursus/les4.php
Lang, ze zijn die rommel nu zelfs aan het renoveren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hou lang wouden ze die tieverituszooi eigenlijk nog op de rails houden
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De beperkingen als gevolg van een stel sociaal ontspoorde users zijn voorbij. Het postverkeer wordt geleidelijk hervat.
Als gevolg van een storing elders rest van de dag aangepast postgedrag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De beperkingen als gevolg van een stel sociaal ontspoorde users zijn voorbij. Het postverkeer wordt geleidelijk hervat.
ONWIL! ONKUNDE! DAT HEB JE MET VROUWEN AAN HET ROER! DINGES!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Als gevolg van een storing elders rest van de dag aangepast postgedrag.
Gokje: lek in het remsysteem.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:19 schreef dennistd het volgende:
Heeft er toevallig een reiziger duct tape bij zich?
En WD-40.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga noot meer de deur uit zonder rol duct tape
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:34 schreef b2py het volgende:
Verdriet. Het einde van mijn #SOV. Zojuist verwijderd
nee, veevervoer heb je steeds minder op het Nederlandse spoorquote:
Joepie. Wanneer doe je iets aan je userplaatje? Ik heb er kriebel aanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niks mis mee. Morgenochtend kan ik weer eens met de trein naar het werk
Ik denk altijd dat hij er ook echt zo uitziet, heb ik wel bij meerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joepie. Wanneer doe je iets aan je userplaatje? Ik heb er kriebel aan
Ik zie nooit userplaatjes als ik in de trein zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joepie. Wanneer doe je iets aan je userplaatje? Ik heb er kriebel aan
Ik ben geen lat, maar zo rond als dat poppetje in m'n avatar ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:55 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat hij er ook echt zo uitziet, heb ik wel bij meer
Wat doe jij hier nou weerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie nooit userplaatjes als ik in de trein zit.
mobiel fokken in de trein.quote:
Hihi haha domo vlaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
En ik ben ik wel vaker hoor Flash. Je let niet goed op.
De IC stopt altijd op Schothorst. En gaat daarna weer terug naar Amersfoort.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef drakin het volgende:
Gaan we ineens met de IC op Schothorst stoppen
Ik heb je ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
En ik ben ik wel vaker hoor Flash. Je let niet goed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |