Essen-Charleroi rijdt met M6 dat in Nederland ver buiten profiel is (de hoogte vooral). Verder alleen een stopper, die mogelijk wel 2x per uur gaat rijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat gaat er effectief van Roosendaal naar Belgie rijden? Alleen dat stoppertje?
Of gaat de sneltrein Essen Charleroi wellicht doorgetrokken worden?
Hmm die stelletjes hebben geen toelating bedenk ik me net....
In de brief van het Locov staat dat het Locov vindt dat NS zich moet inspannen voor een echte IC verbinding Roosendaal - Antwerpen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat gaat er effectief van Roosendaal naar Belgie rijden? Alleen dat stoppertje?
Of gaat de sneltrein Essen Charleroi wellicht doorgetrokken worden?
Hmm die stelletjes hebben geen toelating bedenk ik me net....
Dus dat zou een benelux stammetje zijn dat heen en weer gaat rijden lijkt mequote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:38 schreef b2py het volgende:
[..]
In de brief van het Locov staat dat het Locov vindt dat NS zich moet inspannen voor een echte IC verbinding Roosendaal - Antwerpen.
Denk meer een varkensneusje voor die 10 reizigers.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus dat zou een benelux stammetje zijn dat heen en weer gaat rijden lijkt me
Maar die is niet van Ns, toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Denk meer een varkensneusje voor die 10 reizigers.
Klopt, maar ze kunnen die wel van de NMBS hurenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die is niet van Ns, toch?
Ze zijn uit 75-77.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hou lang wouden ze die tieverituszooi eigenlijk nog op de rails houden
Dat maakt toch niet uit? Een verbinding is een verbindingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die is niet van Ns, toch?
Inderdaad. Ze hebben alleen twee rijtuigen meer en een andere neus maar zijn technisch identiek aan de voorgaande serie klassiekjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Technisch waren ze toch exact gelijk ofzo? daar was iets mee...
Dat kan al het elektrische materieel in Nederland ook zo'n beetje tot de komst van Mat '64.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:17 schreef Prins_Pils het volgende:
Ze kunnen ook gekoppeld rijden, wel een geinig gezicht
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:17 schreef Prins_Pils het volgende:
Ze kunnen ook gekoppeld rijden, wel een geinig gezicht
DERTIG seconden intro en VIJF seconden uittro voor ZES seconden zeer slecht beeldmateriaal? Doe maar niet nog een keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |