Mijn moeder zei altijd : ''Je kunt je beter niet associëren met compleet corrupte en finaal failliete lieden''.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
Het valt me op dat ik uit het tegen-kamp vooral over randzaken hoor (niet genoeg stembureau's, Problemen in de regering van Oekraine, MH17)
echt inhoudelijke argumenten over het verdrag heb ik nog [niet] van het tegen kamp gehoord
Had ik ook moeten doen, niet alleen mijn moeder maar ook mijn vader, maar als ik het eerder geweten had, zou ik ze veel leed hebben kunnen besparen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:21 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik hou het er maar bij dat ik ouder en wijzer ben geworden en achteraf gezien beter naar mijn moeder had moeten luisteren.
Dit is de observatie tot nu toe. Wellicht gaat men de wereld nog verbazen, dat kan altijd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol?
Of heb je meer info erover?
Waar staat dat het kabinetsbeleid is om stemlokalen te sluiten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:49 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
De strategie is blijkbaar Victoria Koblenko inzetten, zoveel mogelijk de naam van Putin noemen en het nee-kamp daarmee associeren en een zooi stembureau's sluiten.
Lijkt me voldoende voor een klinkende overwinning.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:23 schreef TomLuny het volgende:
Bij het Oekraïne-referendum daalt het aantal stembureaus wel opvallend hard......[ afbeelding ]
Ja, dat is zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
Daarin staat ook duidelijk dat het een eigen keuze is van de gemeenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door TomLuny op 18-02-2016 19:22:56 ]shift-knop defekt
Las een aantal artikelen hierover.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]twitter:russian_market twitterde op donderdag 18-02-2016 om 14:12:20#BREAKING Pro-EU coalition loses majority in Ukrainian parliament https://t.co/GigdHmm66J reageer retweet
Omdat er andere poppetjes in het parlement terecht kunnen komen is het een functionerende democratie? Oekraïne heeft geen functionerende democratie, omdat de regeltjes die het parlement goedkeurt niet worden gehandhaafd. Dag wil van de burger, hallo wil van de geweldadigste/rijkste.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onder andere omdat hier juist uit blijkt dat Oekraïne een functionerende democratie is.
Hoe bedoel je op de poef dan maar, of hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is de observatie tot nu toe. Wellicht gaat men de wereld nog verbazen, dat kan altijd.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:47 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ja, dat is zo
Geldermalsen was ook eigen keuze, we weten hoe dat afliep voor S. van Kessel
Blijft toch overheid hoor
+ Plus
In het stemhokje is er geen vakje met toelichting svp
Dat zouden ze wel graag willen, een soort rijbewijs politiek om te mogen stemmen
Zodat ze verdragen nog meer in mist kunnen omgeven zodat iedereen crasht behalve de elite met radar.
Oftewel, de poen regeert.
Vreemd dat dan wel de blauwe enveloppen verdwijnen en je niet eens meer je huis uit hoeft.Die blauwe enveloppen daar noem je iets, zomaar aannemen dat ik een comp heb en dat ik die aangeschaft heb om de overheid geld te laten uitsparen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat als ik me ook maar 1 keer erbij aanmeld dat ik er nooit meer vanaf kom?
En dat neem je dan klakkeloos aan of heb je het nagevraagd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarin staat ook duidelijk dat het een eigen keuze is van de gemeenten.
Zal misschien net als met stroom zijn, het hoeft niet maar dan zit je zonder licht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:35 schreef john2406 het volgende:
Die blauwe enveloppen daar noem je iets, zomaar aannemen dat ik een comp heb en dat ik die aangeschaft heb om de overheid geld te laten uitsparen?
Denk dat als ik me ook maar 1 keer erbij aanmeld dat ik er nooit meer vanaf kom?
twitter:MaxRTucker twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 10:02:40#Ukraine's 'Fatherland' and 'Self-help' parties formally withdraw from coalition, giving govt 30 days to find a new majority - or elections. reageer retweet
Het was even zoeken maar de bevestiging is o.a. hier te vinden bij Deutsche Welle :quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef Nintex het volgende:
#Ukraine's 'Fatherland' and 'Self-help' parties formally withdraw from coalition, giving govt 30 days to find a new majority - or elections.
Google eens op 'Wilders fascism' en je krijgt ook voldoende hits. Iets zegt mij echter dat jij het niet eens bent met de strekking van meerdere artikelen die je dan voorgeschoteld krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 06:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Google "Oekraïne en milieuvervuiling"', "Oekraïne en maffia", "Oekraïne en fascisme", "Oekraïne en oorlogsmisdaden", "Oekraïne en corruptie", "Oekraïne en failliet", "Oekraïne en misdaad", "Oekraïne en oorlog" en je vind één brok ellende.
Google "EU en incompetentie", EU en naïviteit", "EU en verdeeldheid", "EU en imperialistisch", "EU en geld verkwisten".
Voeg die twee samen en je hebt een recipe for disaster.
Omdat het gelul is, zo werkt RT nu eenmaal. Ik heb al eerder het hele verdrag doorgelezen en waar ze op "doelen" is waarschijnlijk op Titel 2 Artikel 10, genaamd: "Conflict prevention, crisis management and military-technological cooperation." Dat wordt hier echter aanzienlijk dikker aangezet dan het is, want van daadwerkelijk militaire samenwerking is geen sprake vanwege de simpele reden dat het niet kan; de EU heeft geen leger en kan ook geen andere legers aansturen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:47 schreef TomLuny het volgende:
Dat is wel een nadeel ja
De titel professor geven ze tegenwoordig al weg bij de aankoop van een pak ijs bij de Plus.
Kennis heb je er niet meer voor nodig
De laatste alinea had wel verder uitgewerkt mogen worden
LM: The association agreement with Ukraine is considered to be a first step [to] integrating Ukraine into the EU. It is said that it is only a trade agreement, but if you look at the text, if you read it, there are paragraphs on military cooperation, for example...it is very questionable decision, it will bring a lot of tensions with Russia...
De paragraafnummers nemen ze niet de moeite die erbij te zetten
einde interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |