quote:Programma van vandaag
22:30 - 00:30 DJ PP draait nog wat door.
00:30 - 02:30 DJ Mo doet vibes.
Maakt ik uit ik hang toch hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier Mo.. Denk niet dat ik intune
Daarom....quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt ik uit ik hang toch hier.
Lijkt me ook verstandiger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier Mo.. Denk niet dat ik intune
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
Ok ik dacht even dat je Mo afviel om iets waar ik geen verstand van heb
Trekt je muts dit nog?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://relatie.blog.nl/aa(...)r-man-meer-gefeteerd
Niet goed, geld terug. Dat ie van zover komt is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen...... Ik weet niet wat ie kocht, maar enige garantie ....
Heeft ie um gekocht?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
De prijs was ok anders komt ie niet.
Die 6TB had je nog niet gecheckt zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet goed, geld terug. Dat ie van zover komt is niet mijn probleem.
3x 2TB heb ik nog wel leeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
Laat nog maar even zitten of je moet een zeer mooi prijsje hebben
Die van die PC heb ik gezien, was fun.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb me wel weer vermaakt in V&A met dikke PC te koop, een auto is ook altijd lachen.
Don't fuck met Piet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van die PC heb ik gezien, was fun.
Nee dat is me te weinig.. Maar ik heb de tijd... Donwload niets meer.. Stream gewoon alles, incl. Ondertitels somsquote:
Ik delegeer ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is me te weinig.. Maar ik heb de tijd... Donwload niets meer.. Stream gewoon alles, incl. Ondertitels soms
Da's de leeftijd ik ook, dat hele Star Wars zegt me niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben meer fan van Star trek met kapitein Kirk en Spock.
Van Star Trek heb ik alle afleveringen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's de leeftijd ik ook, dat hele Star Wars zegt me niks.
Ik vond dat als jochie in de early 70's, toen het hier werd uitgezonden fun, vooral Spock natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van Star Trek heb ik alle afleveringen.
Als klein jochie was ik dol op de Thunderbirds eerst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond dat als jochie in de early 70's, toen het hier werd uitgezonden fun, vooral Spock natuurlijk.
Ja, dat was ervoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als klein jochie was ik dol op de Thunderbirds eerst.
[ afbeelding ]
Was geweldig met die poppen en die touwtjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kon nr 2 niet zo snel vinden, dat was toch wel mijn favoriet.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was geweldig met die poppen en die touwtjes.
Echt van die Amerikaanse koppen uit de jaren 60.quote:
TMI.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ging over het mobieltje waar een camera in zou zitten en helaas ben ik niet in het bezit van een flots, plús het feit dat ik scheer.
quote:
Daar was ik al bang voor. Je had nogal een bewogen dag achter de rug.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Moet echt wakker proberen te worden maar lukt niet echt... veel te weinig en te slecht geslapen...
Ja... maar waar ik mij meer "zorgen" om maak is het interview strakjes. Dat is met een student voor zijn studie journalistiek en zou het lullig vinden als hij door deze media aandacht ineens daardoor minder goed voor zijn school zou scoren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Je had nogal een bewogen dag achter de rug.
Sja, dat is overmacht hoor en mocht dat ze zijn, dan is het gewoon jammer voor hem. Niet druk om maken, je kan er toch niets aan veranderen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... maar waar ik mij meer "zorgen" om maak is het interview strakjes. Dat is met een student voor zijn studie journalistiek en zou het lullig vinden als hij door deze media aandacht ineens daardoor minder goed voor zijn school zou scoren.
Jah Rastafari. http://radio49.nl/listen.plsquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat is overmacht hoor en mocht dat ze zijn, dan is het gewoon jammer voor hem. Niet druk om maken, je kan er toch niets aan veranderen.
Klopt. Ben benieuwd wat er vandaag verder op stapel staat. Dat van gisteren overviel mij echt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat is overmacht hoor en mocht dat ze zijn, dan is het gewoon jammer voor hem. Niet druk om maken, je kan er toch niets aan veranderen.
Fuck die advocaten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd wat er vandaag verder op stapel staat. Dat van gisteren overviel mij echt.
Paar weken geleden zeiden onze advocaat en beide raadsmannen (1 is er vrouw) dat de EC ook meekijkt alsmede Zweden en Denemarken n.a.v. de zaken die bij hen lopen. Dat is mooi natuurlijk maar dat besef komt niet zo aan als dat van gisteren, dat was veel heftiger
Hoezo?quote:
Check.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jah Rastafari. http://radio49.nl/listen.pls
Over het algemeen wel. Mijn eigen scheidingsadvocate gelukkig niet. Dat was een "pakketprijs" en doordat mijn verloop zo apart was ging ze er helemaal voor. Ze heeft echt meer uren gemaakt dat dat je normaliter voor die "pakketprijs" zou verwachtenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn het meest bezig met inkomsten is mijn ervaring.
Denk niet dat je jezelf hoeft te vervelen vandaag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd wat er vandaag verder op stapel staat. Dat van gisteren overviel mij echt.
Paar weken geleden zeiden onze advocaat en beide raadsmannen (1 is er vrouw) dat de EC ook meekijkt alsmede Zweden en Denemarken n.a.v. de zaken die bij hen lopen. Dat is mooi natuurlijk maar dat besef komt niet zo aan als dat van gisteren, dat was veel heftiger
Ik kan mezelf aardig goed verdedigen bij Rechter en heb daar geen labbekak advocaat voor nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Mijn eigen scheidingsadvocate gelukkig niet. Dat was een "pakketprijs" en doordat mijn verloop zo apart was ging ze er helemaal voor. Ze heeft echt meer uren gemaakt dat dat je normaliter voor die "pakketprijs" zou verwachten
Geen idee, we gaan het meemaken. Wel gisteren een vertaler aan de telefoon die meteen zei.. "Ik NIET op televisie, dat durf ik niet. Doe jij maar gewoon Nath."quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat je jezelf hoeft te vervelen vandaag.Gaat nog een stuk drukker worden.
Ach, er zijn er zoveel die hakkelen en gewoon presenteren op TV. Niemand die zich er druk om maakt hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het meemaken. Wel gisteren een vertaler aan de telefoon die meteen zei.. "Ik NIET op televisie, dat durf ik niet. Doe jij maar gewoon Nath."
Dan wil ik echt niet ook zo dom gaan hakkelen als in het filmpje dat eerder door 101tv (BNN) is gemaakt)
Op TV kan ik het woord wel voeren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, er zijn er zoveel die hakkelen en gewoon presenteren op TV. Niemand die zich er druk om maakt hoor.
Wachten tot het vloed wordt of 1000 containers overladenquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:57 schreef Treehut362 het volgende:
Een van de grootste containerschepen ter wereld is woensdagavond laat vastgelopen voor de kust bij het Duitse Hamburg. Het gaat om de bijna 400 meter lange en 54 meter brede CSCL Indian Ocean die 19 duizend containers kan vervoeren.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:43 schreef sacha het volgende:
Hallo dit is Daan, dank je wel voor alle aandacht
Yo kerel, heb je al een knuppel?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:43 schreef sacha het volgende:
Hallo dit is sachaquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo kerel, heb je al een knuppel?
Da's mooi, raakt ie ook de ballen ermee?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Hallo dit is sacha![]()
ja, die heeft ie
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mooi, raakt ie ook de ballen ermee?
Dus Daan wordt onze sportheld?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:56 schreef sacha het volgende:
[..]yep, en niet zo'n beetje ook, hij slaat de gaten in het dak van de sporthal dus die mag hij binnen niet meer gebruiken
Dat eiland wordt te klein voor 'm.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:56 schreef sacha het volgende:
[..]yep, en niet zo'n beetje ook, hij slaat de gaten in het dak van de sporthal dus die mag hij binnen niet meer gebruiken
Nog een fijne dag Daanquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:43 schreef sacha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |