quote:Programma van vandaag
22:30 - 00:30 DJ PP draait nog wat door.
00:30 - 02:30 DJ Mo doet vibes.
Maakt ik uit ik hang toch hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier Mo.. Denk niet dat ik intune
Daarom....quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt ik uit ik hang toch hier.
Lijkt me ook verstandiger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier Mo.. Denk niet dat ik intune
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
Ok ik dacht even dat je Mo afviel om iets waar ik geen verstand van heb
Trekt je muts dit nog?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://relatie.blog.nl/aa(...)r-man-meer-gefeteerd
Niet goed, geld terug. Dat ie van zover komt is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen...... Ik weet niet wat ie kocht, maar enige garantie ....
Heeft ie um gekocht?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
De prijs was ok anders komt ie niet.
Die 6TB had je nog niet gecheckt zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet goed, geld terug. Dat ie van zover komt is niet mijn probleem.
3x 2TB heb ik nog wel leeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
Laat nog maar even zitten of je moet een zeer mooi prijsje hebben
Die van die PC heb ik gezien, was fun.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb me wel weer vermaakt in V&A met dikke PC te koop, een auto is ook altijd lachen.
Don't fuck met Piet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van die PC heb ik gezien, was fun.
Nee dat is me te weinig.. Maar ik heb de tijd... Donwload niets meer.. Stream gewoon alles, incl. Ondertitels somsquote:
Ik delegeer ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is me te weinig.. Maar ik heb de tijd... Donwload niets meer.. Stream gewoon alles, incl. Ondertitels soms
Da's de leeftijd ik ook, dat hele Star Wars zegt me niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben meer fan van Star trek met kapitein Kirk en Spock.
Van Star Trek heb ik alle afleveringen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's de leeftijd ik ook, dat hele Star Wars zegt me niks.
Ik vond dat als jochie in de early 70's, toen het hier werd uitgezonden fun, vooral Spock natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van Star Trek heb ik alle afleveringen.
Als klein jochie was ik dol op de Thunderbirds eerst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond dat als jochie in de early 70's, toen het hier werd uitgezonden fun, vooral Spock natuurlijk.
Ja, dat was ervoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als klein jochie was ik dol op de Thunderbirds eerst.
[ afbeelding ]
Was geweldig met die poppen en die touwtjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 05:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kon nr 2 niet zo snel vinden, dat was toch wel mijn favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |