quote:
quote:Ook was zij verantwoordelijk voor de vrouwenstem in o.a. Luv You More en Rainbow in the Sky van DJ Paul Elstak.
Dank voor de meuk!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef robdriessen het volgende:
Zo, nu de vrouw uitlaten en met de hond naar bed.
Nee, wacht....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef robdriessen het volgende:
Zo, nu de vrouw uitlaten en met de hond naar bed.
Nee, wacht....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rob, bedankt voor het draaien man.![]()
Ook jij blijkt een geheel eigen stijl te hebben, die prima te hachelen is. Het was leuk en tof om te horen. Er zitten hier sowieso aardig wat getalenteerde mensen op dat gebied.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dittumquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook jij blijkt een geheel eigen stijl te hebben, die prima te hachelen is. Het was leuk en tof om te horen. Er zitten hier sowieso aardig wat getalenteerde mensen op dat gebied.
Dankquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb gewoon een zieke geestquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ah, jij hebt ook een meukmap, maar dan anders.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DankIk steek dit maar fijn in mijn greppel
En mij?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pff, ik geef Piet op zijn hoogst tot een uur of half zes voordat ie weer afhaakt.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pff, ik geef Piet op zijn hoogst tot een uur of half zes voordat ie weer afhaakt.
Ligt eraan of ik de vibes krijg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien zaterdagavond met wat trance, maar daar gaat het niet om...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wait, wacht, wanneer ben jij dan?
Maar áls het zover komt draai je rustig in je eentje door hè? Dat maakt je ook allemaal geen reet uit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik de vibes krijg.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, het voorprogramma. Dat maak jij makkelijk vol, durf ik te beweren na 1x luisteren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zaterdagavond met wat trance, maar daar gaat het niet om...
Nee, ook niet. Laat maar...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het voorprogramma. Dat maak jij makkelijk vol, durf ik te beweren na 1x luisteren.
Gewoon doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zaterdagavond met wat trance, maar daar gaat het niet om...
Geniale parodiequote:
Het introduceert mij geen reet als de consequentie maar goed is.\quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar áls het zover komt draai je rustig in je eentje door hè? Dat maakt je ook allemaal geen reet uit.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh zo. Hmm, dan zeg ik ehm... 04.43 uur.
Open Sesame!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze nog steeds dakloos? Dat ene verzamelwerkje van haar was toen niet echt aangeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |