Max Romeo ook?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef robdriessen het volgende:
Alles uit deze show komt echt uit mijn meuk mapje
Bop Bop Bop Bop, Bopquote:
quote:
Speelde jij niet onlangs The Boppers?quote:
Moeti k m'n koptelefoon vast afzetten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef robdriessen het volgende:
ToT, houd je maar vast voor de volgende
even kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Speelde jij niet onlangs The Boppers?
Big Bopper, LA Boppers, die heb ikquote:
De hardcore versie is nog leuker...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:22 schreef robdriessen het volgende:
ToT, houd je maar vast voor de volgende
Mr Bassman.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah! jaquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
toch leukquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Hrmmm, wel 60kbps kwaliteitje. Jammer.
Is nooit in een betere kwaliteit uitgebracht...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Hrmmm, wel 60kbps kwaliteitje. Jammer.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[Schaamteloze zelfverheerlijking]Luister alhier aankomende zaterdag van 00:00 - 01:00 zijn eerste keer live hardcore mixen. Oren zullen bloeden, het zal vreselijk verkeerd gaan[/Schaamteloze zelfverheerlijking]
No. Way.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal ingezongen door mevrouw links, de mama van Eva...
Yes. Way!quote:
Ik ga er nog een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[Schaamteloze zelfverheerlijking]Luister alhier aankomende zaterdag van 00:00 - 01:00 zijn eerste keer live hardcore mixen. Oren zullen bloeden, het zal vreselijk verkeerd gaan[/Schaamteloze zelfverheerlijking]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er nog een nachtje over slapen.
Misschien doe ik wel het voorprogramma met wat andere beats...
quote:
quote:Ook was zij verantwoordelijk voor de vrouwenstem in o.a. Luv You More en Rainbow in the Sky van DJ Paul Elstak.
Dank voor de meuk!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef robdriessen het volgende:
Zo, nu de vrouw uitlaten en met de hond naar bed.
Nee, wacht....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef robdriessen het volgende:
Zo, nu de vrouw uitlaten en met de hond naar bed.
Nee, wacht....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rob, bedankt voor het draaien man.![]()
Ook jij blijkt een geheel eigen stijl te hebben, die prima te hachelen is. Het was leuk en tof om te horen. Er zitten hier sowieso aardig wat getalenteerde mensen op dat gebied.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dittumquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook jij blijkt een geheel eigen stijl te hebben, die prima te hachelen is. Het was leuk en tof om te horen. Er zitten hier sowieso aardig wat getalenteerde mensen op dat gebied.
Dankquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb gewoon een zieke geestquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ah, jij hebt ook een meukmap, maar dan anders.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DankIk steek dit maar fijn in mijn greppel
En mij?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pff, ik geef Piet op zijn hoogst tot een uur of half zes voordat ie weer afhaakt.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pff, ik geef Piet op zijn hoogst tot een uur of half zes voordat ie weer afhaakt.
Ligt eraan of ik de vibes krijg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien zaterdagavond met wat trance, maar daar gaat het niet om...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wait, wacht, wanneer ben jij dan?
Maar áls het zover komt draai je rustig in je eentje door hè? Dat maakt je ook allemaal geen reet uit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik de vibes krijg.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, het voorprogramma. Dat maak jij makkelijk vol, durf ik te beweren na 1x luisteren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zaterdagavond met wat trance, maar daar gaat het niet om...
Nee, ook niet. Laat maar...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het voorprogramma. Dat maak jij makkelijk vol, durf ik te beweren na 1x luisteren.
Gewoon doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien zaterdagavond met wat trance, maar daar gaat het niet om...
Geniale parodiequote:
Het introduceert mij geen reet als de consequentie maar goed is.\quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar áls het zover komt draai je rustig in je eentje door hè? Dat maakt je ook allemaal geen reet uit.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh zo. Hmm, dan zeg ik ehm... 04.43 uur.
Open Sesame!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze nog steeds dakloos? Dat ene verzamelwerkje van haar was toen niet echt aangeslagen.
Trusten mèn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Ik zeg 22:43.
Bedankt Piet
* Fogel gaat plat
quote:
whehehe idd!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
In het hoekje slechte vertalingen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Bedankt Piet
* Fogel gaat plat
Leila K mag best wel bij mij slapenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze nog steeds dakloos? Dat ene verzamelwerkje van haar was toen niet echt aangeslagen.
mafze Fogelquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Bedankt Piet
* Fogel gaat plat
Onmogelijk, het ligt vol met deeg daar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leila K mag best wel bij mij slapen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die zal ook ruim 40+ zijn inmiddels.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goeie leeftijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zal ook ruim 40+ zijn inmiddels.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:46 schreef knokkels het volgende:
Mmmmmmmmm iets zegt me dat ik vergeten ben mijn handen te wassen na het snijden van spaanse pepertjes
Uit 1971 is ze pas, wel net 40+...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zal ook ruim 40+ zijn inmiddels.
Ze hoeft niet zo verbaasd te kijkenquote:
Paar keer met mijn ogen knipperen, is wegquote:
Ze heeft in ieder geval geen kunstgebitje...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil eerst de rest zien voordat ik oordeel vel.
Ze mag wel wat meer etenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval geen kunstgebitje...
808 State, stonden eind vorig jaar nog in de Melkweg...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef knokkels het volgende:
wow, eentje uit den ouden doosch
![]()
Relatief dan
Dat idee had ik al...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Draai nu uit mijn doos niet Reggae CD's
Ik had ze op Een heeeeeeeeeel oud bandje van mequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
808 State, stonden eind vorig jaar nog in de Melkweg...
je wilt haar vel zienquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil eerst de rest zien voordat ik oordeel vel.
Ja. Nou technisch gezien open ik de zaterdagnachtquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Draai jij nou van vrijdag op zaterdag Knokkels?
boys will be boysquote:
Dan zou ik dus op vrijdag moeten draaien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja. Nou technisch gezien open ik de zaterdagnacht
Als dat maar goed gaat
Tuuwk! Je deeg doet het ook prima. Er kan bij jou simpelweg niet mislukken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja. Nou technisch gezien open ik de zaterdagnacht
Als dat maar goed gaat
quote:
Paar jaar verschil maar en wie won ook alweer voor het eerst de Europacup?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, bijna alles wat je nu draait...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja zo zie je nog geen reet.
Real Madrid...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paar jaar verschil maar en wie won ook alweer voor het eerst de Europacup?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tuuwk! Je deeg doet het ook prima. Er kan bij jou simpelweg niet mislukken.
die kunnen heul goed trommelen en dansen en stampen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Afrikanen kunnen ook wel beetje trommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |