Waarom noemen ze die shit niet gewoon staatsrecht? Wat een gedoe met die vakjes allemaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Staats2 is staats1B oud. Dat is best wel een makkelijk vak vergeleken met 1(A).
Omdat staatsrecht breed is en je het zowel in de propedeusefase als in de postpropedeusefase krijgt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom noemen ze die shit niet gewoon staatsrecht? Wat een gedoe met die vakjes allemaal.
70% van de studenten leest de literatuur überhaupt niet. Lezen de sheets en JFV/JOHO boekske en menen dan het tentamen te kunnen halen met een 6. Tsja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het grootste gedeelte heeft gefaald dan? Onderschatting?
Enige mensen met voldoendes die ik ken hebben geen enkel college gevolgd, maar alleen geleerd adhv de werkgroepvragen en -antwoorden en een samenvatting van Capita Selectaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
70% van de studenten leest de literatuur überhaupt niet. Lezen de sheets en JFV/JOHO boekske en menen dan het tentamen te kunnen halen met een 6. Tsja.
Wel mooi dat Hans en Lorenzo die lazy ass fucks naaien met de Flipped-Classroom methode
Doel was juist het moeilijker te maken "omdat ze het in het buitenland ook zo doen".quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:20 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Enige mensen met voldoendes die ik ken hebben geen enkel college gevolgd, maar alleen geleerd adhv de werkgroepvragen en -antwoorden en een samenvatting van Capita Selecta![]()
Lorenzo en Hans kunnen m'n rug op met dat geflipte gedoe, heeft geen zier uitgemaakt voor het slagingspercentage
Naja, dan knip je het in twee.. Nog geen reden voor nummers tot 3 en rare lettercombinatiesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat staatsrecht breed is en je het zowel in de propedeusefase als in de postpropedeusefase krijgt.
Je leest weer eens niet goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naja, dan knip je het in twee.. Nog geen reden voor nummers tot 3 en rare lettercombinaties
Ik lees wel goed: P-vak en bachelorvak, waarom staats3?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je leest weer eens niet goed.
Er zijn helemaal geen lettercombinaties meer, er is alleen nog staatsrecht 1 tm 3. Je leest dus niet goed. Je hebt staats 1, dat is een p-vak, staats 2 is tweedejaars en gaat verder op staats 1. Dan is er nog staatsrecht 3 (derdejaars) wat qua inhoud los staat van staatsrecht 2. Logisch dus dat er drie verschillende staatsrecht vakken zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik lees wel goed: P-vak en bachelorvak, waarom staats3?
Bazige docenten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik doe nu staats 2 maar dat valt geloof ik ook niet mee. zeker vergeleken met staats 1
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik lees wel goed: P-vak en bachelorvak, waarom staats3?
Dankje.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen lettercombinaties meer, er is alleen nog staatsrecht 1 tm 3. Je leest dus niet goed.
Natuurlijk niet de beste manier, maar dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:20 schreef underground1009 het volgende:
Enige mensen met voldoendes die ik ken hebben geen enkel college gevolgd, maar alleen geleerd adhv de werkgroepvragen en -antwoorden en een samenvatting van Capita Selecta
Het was er wel: Gaat mij sowieso om die rare naamgeving. Ik weet toch niet hoe alles nu heet op die rare uni. Ik zie bijv ook handels A en handels B langskomen, er zijn dus, wat ik uit het topic kan opmaken, wel degelijk letters voor vakken.quote:
Het vergt intellect. Iets wat bij het gros van de rechtenstudenten ontbreekt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:23 schreef Sokz het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen.Wat maakt een tentamen Europees nou zo moeilijk? De workload? Nu bestaat mijn Rechten ervaring uit 2 vakjes maar het vergt geen enorm creatief inzicht of een analytische knobbel.
In mijn vakgebied (econ/finance) is het vrijwel onmogelijk tentamens slecht te maken als je het gewoon fatsoenlijk voorbereid.
Mooiste vak uit het eerste jaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Damn nigga, 4 boeken voor een vak van 5 weken. Rechtsgeschiedenis.
Ik las net de problemen door (PGL-systeem), god wat saai.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mooiste vak uit het eerste jaar.
Welke boeken in godsnaam? We hebben maar 1 boek voor het eerstejaarsvak van 7 weken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Damn nigga, 4 boeken voor een vak van 5 weken. Rechtsgeschiedenis.
Dat klinkt moeilijk saaiquote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mooiste vak uit het eerste jaar.
Prachtboekquote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef Blistering het volgende:
Ik had dit boek voor RGS:
[ afbeelding ]
Heb ik hier ook ergens liggen. Binnenkort weer eens lezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef Blistering het volgende:
Ik had dit boek voor RGS:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |