misschien kan ze de weg niet vindenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze is hier anders nog niet geweest
Ze wonen beiden in Sesamstraat... dus die zal vanuit zijn vuilnisbak vast wel in de gaten houden wie welk deurtje in gaat zodra de zon onder is...quote:
Have fun Eggsquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet ook gaan,bedankt mouse en knoks
je zit zeker aan Patricia Paay te denkenquote:
Nooit problemen mee...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Als iemand anders wil, ga u gang... Ik ben er klaar mee.... Constant gekut altijd met Mixxx
Blufquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doet het bij altijd wel prima.
mwah.... toetje was wel lekkerquote:
lekker bezig jijquote:
RadioDJ ziet er wel interessant uit, alleen heeft mijn computer blijkbaar iets tegen MySQLquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:07 schreef robdriessen het volgende:
Zit hier iets tussen? https://www.google.nl/web(...)e%20radio%20software
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
Heb Mixxx van mijn Mac getyft....
Ik ga netflix kijken... mazzel
quote:
kom op zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
Fijn ook het verschil in enthousiasme
Laters!
Mac hequote:
Ze worden steeds gekker daar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
Presidentskandidaat belooft reünie Pink Floyd
Spelen jullie! Of anders!
D'oh
Ik hoop voor hem dat ie de mogelijkheid heeft om mensen uit de dood te laten herrijzen enzoquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze worden steeds gekker daar.
Ik lig ook wel eens dwars, sterker nog zo ben ik geborenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |