Geen andere liefhebbers om dit drama voort te zetten?quote:
Ah die staat er nog niet zo lang op!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:59 schreef robdriessen het volgende:
En wat mogen we van Vinyl verwachten vanaaf?
Ah, klaar dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Allemaal bedankt weer voor jullie Top of Flops. Ik heb weer kunnen lachen om jullie opmerkingen
Klonk trouwens wel ESF'igquote:
Dank voor de deuntjes Muisquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Allemaal bedankt weer voor jullie Top of Flops. Ik heb weer kunnen lachen om jullie opmerkingen
Die Patricia doet het ook met iedereenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef robdriessen het volgende:
Die Bert. Zomaar verklapt dat hij met Patricia Paay het bed heeft gedeeld.
Hij was zeker niet de enige bij Sesamstraatquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef robdriessen het volgende:
Die Bert. Zomaar verklapt dat hij met Patricia Paay het bed heeft gedeeld.
Is dat zoquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij was zeker niet de enige bij Sesamstraat
Ze is hier anders nog niet geweestquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Die Patricia doet het ook met iedereen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:03 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Sommige artiesten uit Muis d'r show kunnen dit wel gebruiken... wat geshout naar de Top
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de show muis![]()
Bed tijd
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet ook gaan,bedankt mouse en knoks
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij was zeker niet de enige bij Sesamstraat
Gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze is hier anders nog niet geweest
Forum Opties | |
---|---|