Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dit word een top let om mijn woorden
Mja, in verhouding met sommige andere liedjes is dit nog best te doen...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk is het toch wel erg dat je 'Top' moet zeggen tegen dit soort niemendalletjes...
True, true!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk is het toch wel erg dat je 'Top' moet zeggen tegen dit soort niemendalletjes...
Ja, het zijn in principe allemaal flutnummers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Je zit nu bij het Ministerie van Muzieksmaak hequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hè, lekker om tot nu toe alles goed te hebben!
Eens, maar dan nog. Kabbeldekabbeldekabbel...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, in verhouding met sommige andere liedjes is dit nog best te doen...
De volgorde maakt veel uit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, in verhouding met sommige andere liedjes is dit nog best te doen...
Kut, nu moet ik pissenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar dan nog. Kabbeldekabbeldekabbel...
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je zit nu bij het Ministerie van Muzieksmaak he![]()
Hier worden hits gemaakt of gebroken. #Illoemienatie
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Van deze nummers zou je deeg nog spontaan weglopen.
Oh dit wordt overal gehyped... dus ja, dit wordt wel een hit die door je bek gestouwd wordt....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Jack Garratt – Breathe Life
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Oh kak.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit kàn niets worden met zo'n begin. Joekel van een flop.
De marsen staan bij mij gewoon tussen de andere CD'squote:Op woensdag 3 februari 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
Zit ik te kijken waar mijn marsen liggen.. Denk ik eens een keer.."Kijk eens voor je!"
Maar nee, moet ik toch naar de keuken
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De marsen staan bij mij gewoon tussen de andere CD's
Die staat bij de K van Klassiekquote:
Dan mag je het wel in de koelkast zetten als het voor morgen is, anders stort het vannacht waarschijnlijk in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]Het is alvast tamelijk lekker aan het rijzen
Nog maar een minuutjequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
Unanieme flop?
Koptelefoon gaat weer naar achteren hier!
Ik verzin ze niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:48 schreef Melting het volgende:
Muis!![]()
Wat is dit voor een slecht nummer!
En morgen dan bij het krieken van het ochtendgloren eruit halen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan mag je het wel in de koelkast zetten als het voor morgen is, anders stort het vannacht waarschijnlijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |