SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
4e flopper!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Made in June – Is This Real
[ afbeelding ]
Zou June nu eindelijk een Topper te pakken hebben of wordt dit haar 4e Flopper?
Loop je nog nummer achter?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:37 schreef Watertornado het volgende:
Dit wordt de sound van 2016, dus top natuurlijk.
Nee, te snel, jammer. Toch flop.
Ik ben ook Made In Junequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt? Ja echt!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, je begrijpt me dus wel...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is dit echt? Ja echt!
Top want ja, dit is wat "men" wil
Ik maakte dat ik eruit kwam, in Junequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, je begrijpt me dus wel...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
En L2B, als ik win wordt het een zak van 14 kilo pellets...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
En L2B, als ik win wordt het een zak van 14 kilo pellets...
Ze zingt over zichzelf.... Dus Topquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Emma Bale ft. Milow – Fortune Cookie
[ afbeelding ]
Wordt dit een Top, of blijkt dit een Flop?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel een sexy zilveren draadje hè.
Stop je die in je oren?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zich maar getroost met een lekker slagroomtaartje tegen de ooraids
* knokkels bekogelt Spezza met wat aardbeienquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zich maar getroost met een lekker slagroomtaartje tegen de ooraids
Gun ik ze wel.. doe maar top. Denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Twenty One Pilots – Stressed Out
[ afbeelding ]
Zullen ze relaxen als dit een Top wordt, of?
Pak ik de chocoladesausquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels bekogelt Spezza met wat aardbeien
Top...quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel veel marsen. Nou ja nog 8 nu. zou ze kunnen smelten en dan gaan dopen. Maar ik kan het ook niet doen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Pak ik de chocoladesaus
Niet iets wat ik snel zou kopen, maar het klinkt best ok... Niet spannend of wat... maar gewoon... prettig in het gehoor....quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |