abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159618876
Doet me een beetje aan die Amerikaanse milities denken, met 1 of andere dikzak van middelbare leeftijd zonder enige vorm van militaire ervaring, die zichzelf "general" laat noemen:

Hoe verder, hoe is onze structuur, wat gaan we doen?
Afgelopen weekend en zelfs nu zijn er gesprekken gaande met onze "top" en de diverse gegadigden die de kerngroepen gaan bemannen, in ieder geval met de beoogde (voorlopige) zoals wij dat gaan noemen; Commanders.
Zeer binnenkort volgt er een meeting waar deze Commanders met eventuele secondanten verwacht worden kennis te maken en onze reglementen en ideeën in ontvangst te nemen en ons aan te horen wat we gaan verwachten.
Onze reglementen en onze hierachie heeft wat weg van hoe dat gaat in een MC en in het leger, we maken er een soort van mix van. Dit is belangrijk want een organisatie zonder structuur en hierachie is geen organisatie. Als kippen zonder kop rond rennen is geen optie.
In onze reglementen is een belangrijke regel weggelegd met hoe we om zullen gaan met mollen en verraders. Je kunt je wel voorstellen dat gezien de afgelopen weken het ervan barst. Helaas zijn (te) veel Nederlanders niet echt voor 100% betrouwbaar, of ze zijn van de tegenpartij (AFA en anders links) of sommige leden hebben teveel ongeduld en of te veel bla bla bla wat in de opzet van onze organisatie gevaarlijk kan uitvallen. We moeten, vooral in de kerngroepen, echt op elkaar aan kunnen.
Mollen en verraders...speciale aandacht!
Als de kerngroepen georganiseerd zijn krijgen deze de opdracht om in contact te komen met de vele honderden leden die zich hebben ingeschreven op de diverse pages in Nederland. Deze kerngroepen moeten zich dus compleet maken en contact leggen met alle aangesloten leden in hun omgeving. Ready for Action!
Eens in de zoveel tijd zullen die acties besproken en uitgewerkt worden. Eens in de zoveel tijd zullen al onze aangesloten leden uitgenodigd worden voor speciale workshops, Recht, EHBO, Gevechtsporten, IT/Smartphones, Wapenkunde, etc. etc. etc.
Voor wie het niet snel genoeg gaat, wat we ons best kunnen voorstellen, maar als je nagaat dat de Duitsers 10 jaar nodig hadden om efficiënt te kunnen vechten en de Geallieerden zeker iets van 2/3 jaar moesten voorbereiden voor DDay, adviseren wij om dan alvast contact op te nemen met vrienden, kennissen en collegaas, etc en zelf alvast een Burgerwacht op te zetten. Je kunt dan later altijd instromen bij de DSDA en onder onze vlag aan Self Defense doen.
Als je uiteindelijk ECHT lid wordt OF MAG WORDEN van de DSDA dan koop je een logo, mettertijd een titel (toegewezen door de Pres en de Commander) met badge, etc. Uniformen gaan we dus NIET dragen, maar we verzoeken wel om allemaal eenzelfde type jas te gaan dragen, dit om elkaar te herkennen.
Als je lid bent dan is het ondertussen geen spelletje meer, dus ben je lid, dan ben je lid. Van te voren word je geacht goed na te denken, want nogmaals, de DSDA is geen spelletje, we zijn geen scouting en of padvinders die gaan leren knopen (hoewel). Als je DSDA lid bent is er niet veel meer over van de vrijblijvendheid.
Het is de bedoeling dat we er zijn, dat we blijven en er voor onze medeburgers zullen zijn, voor je vrouw, je man, je kinderen, je ouders, je kleinkinderen, voor iedereen die jou nodig zou kunnen hebben.
Dutch Self Defense Army
Nederland

Ik vermoed echt dat de maker/bedenker van DSDA 100% afgekeurd is voor arbeid, en een WAJONG uitkering heeft, met een zware vorm van autisme. Die nooit buiten komt en het enige nieuws dat hij leest over het slechte, enge buitenwereld is via angst opwekkende websites. Hoe verzint hij het, een burgerwacht zodat mensen hun kunnen opbellen en langs kunnen komen, zodat de mensen kunnen pinnen? Wat denkt hij, dat het hier Mogadishu is?

Er is vanaf vandaag OOK een afdeling voor de stad Rotterdam.
Graag vragen wij jullie, in Rotterdam, om jezelf aan te melden en onder andere een burgerwacht op te zetten voor de oudjes in jouw buurt. Maak met een groepje mensen kennis met wat ouderen en bied ze aan hun te begeleiden met boodschappen of speciaal het pinnen bij de bank.
Als ze daar een beroep opdoen, dan is het de bedoeling dat terwijl zij pinnen jij met je rug naar hun toe gaat staan, om niet mee te kijken maar ook om om je heen te kunnen kijken of er geen vervelende personen in de buurt zijn. Als je daar staat en iemand doet vervelend en wil zich er tussen wringen, verzoek vriendelijk om weg te gaan, zijn je tegenstanders met teveel, dan vraag je het oudje om direct mee te gaan. Weglopen lijkt een afgang maar in sommige gevallen gewoon de beste oplossing.
Laat onder geen beding het oudje alleen achter!
Als wapen mag je gerust een Autolak, Haarspay of Deo meenemen....
Neem initiatief om je aan te melden en alvast met gelijken de buurt te gaan beschermen, buurtwacht en dus als wachter voor de oudjes!

Ik ruik een scam, aangezien ze willen dat leden "patches" kopen 15 euro per stuk, blijkbaar wilt iemand zijn WAJONG uitkering spekken:

Beste DSDA aankomende kernleden en medewerkers!
We hebben bijna ons eigen logo voor handen.
Een ieder die zich bij ons aanmeldt, ook serieus gaat meewerken, bij een eerste actie aanwezig zal zijn, een 1:1 confrontatie aan gaat, ons 15 euro betaalt, ontvangt dit logo die je op een jas, vest, trui of waar ook op kunt naaien.
Na dat logo, wat je met trots kunt dragen, ontvang je bij gebleken dienstbaarheid, voor de Nederlandse bevolking, een hele mooie geschreven titel (wat dat valt te bezien) en een Nederlandse vlag.
Samen geven die 3 badges aan dat je een loyaal lid bent van de DSDA en dat je tot dienst staat van je Vrouw, dochters, oudjes, zieken, etc. etc. kortom de Nederlandse bevolking.
Interesse? Geef je PM, geef aan dat je echt serieus lid wilt worden en geef aan dat je zo een logo voor 15 euro wilt gaan nemen!

Bronnen:

https://www.facebook.com/(...)281&substory_index=0

https://www.facebook.com/DSDAGelderland/?fref=nf
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159618910
Beetje raar ook dat ze zware bewapening hebben om bejaarden rond te brengen:

http://www.krapuul.nl/sam(...)schuwen-geen-geweld/
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159619624
Wat een bazen.
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 12:55:30 #4
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159619658
Wat een kneuzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159619693
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een kneuzen.
Hoe durf jij de commander zo te beledigen, jij vuile landverrader. Zie je niet dat hij zijn leven voor jou geeft? Verdorie nog aan toe.

Maarja, hun zijn compleet wereldvreemd. Plus je ziet ook wel wat zijn doelgroep is, aangezien hij van tevoren al weet dat zijn heldhaftige volgelingen niet eens in staat zijn om een zwarte broer en shirt te kopen.
pi_159621676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:57 schreef D1990 het volgende:

[..]

Hoe durf jij de commander zo te beledigen, jij vuile landverrader. Zie je niet dat hij zijn leven voor jou geeft? Verdorie nog aan toe.

Maarja, hun zijn compleet wereldvreemd. Plus je ziet ook wel wat zijn doelgroep is, aangezien hij van tevoren al weet dat zijn heldhaftige volgelingen niet eens in staat zijn om een zwarte broer en shirt t,e kopen.
Slavernij is afgeschaft :o
pi_159622624
Trouwens het is niet zo vreemd. Mensen zijn dieren. Ongeacht waar ze leven, wat voor llevenswijze ze hebben of waar ze in geloven.
pi_159624402
:D.
I´m back.
pi_159624432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:45 schreef loni55 het volgende:
Trouwens het is niet zo vreemd. Mensen zijn dieren. Ongeacht waar ze leven, wat voor llevenswijze ze hebben of waar ze in geloven.
Dieren in de zin van dat ze hun territorium verdedigen bedoel je?
pi_159627154
Lache wel!
pi_159627173
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef D1990 het volgende:

[..]

Dieren in de zin van dat ze hun territorium verdedigen bedoel je?
Geen denkvermogen
pi_159627431
De actievoerders tegen het lokale AZC hebben zich ook aan zo'n afdeling verbonden. Het is wel duidelijk wat voor volk je dan mee te maken hebt _O-
pi_159628346
Het wordt steeds gekker. 8)7
pi_159629302
Edit

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2016 19:19:55 (Verkeerde topic) ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 19:42:27 #15
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_159630253
autodefensas in Nederland

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_159630595
Wel grappig, want die auto-defensas vlogen elkaar ook in de haren nadat de drugs kartels waren verslagen. Zal met DSDA niet veel anders zijn. Kijk alleen al naar hoe ze georganiseerd zijn, is niet echt een formule van succes als je willekeurig mensen een leidinggevende functie gaat geven.

Dus volgens mij is het echte doel financieel gewin, door voor 15 euro die patches te verkopen. En waarschijnlijk moeten ze straks ook lidmaatschap geld betalen. En als je kijk naar de mensen die reageren op hun pagina's, daar win je ook niet echt een oorlog mee.
  woensdag 3 februari 2016 @ 19:54:43 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159630637
Ik vind het wel vet dat Nederland groot genoeg is om een eigen militia te hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159632664
quote:
we zijn geen scouting en of padvinders die gaan leren knopen (hoewel).
_O-
Conscience do cost.
pi_159646629
Hier heb ik helemaal geen tijd voor man, maar ik kan me voorstellen dat je iets zoekt om te doen als je in de bijstand zit...
pi_159646828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:18 schreef D1990 het volgende:
Beetje raar ook dat ze zware bewapening hebben om bejaarden rond te brengen:

http://www.krapuul.nl/sam(...)schuwen-geen-geweld/
Krapuul is net zo tragisch als deze bende.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159647145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:55 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik ken die club verder niet zo maar is dat puur omdat ze zo'n extreem rechts clubje wat nader onderzoeken?
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:14:23 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_159647243
Tokkies gonna tokkie.
Ik ga naar huis.
pi_159647260
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik ken die club verder niet zo maar is dat puur omdat ze zo'n extreem rechts clubje wat nader onderzoeken?
Het gaat niet om wat ze onderzoeken, maar eerder om de ideologie die men op ietwat inconsistente mate verkondigd. Het is een negatief aspect waar bepaalde linkse stromingen zich mee inmengen waarbij alles wat niet binnen hun status quo valt per definitie ontzettend fout is onderwijl men zelf geen uitleg, uiteenzetting of oplossing hoeft te benoemen. Hierdoor hoeft men geen problemen te accepteren noch te zien welke tegen het eigen ideaalbeeld in gaan en alleen maar hen te benoemen welke hier anders tegenover staan als per definitie incorrect zonder argumentatie.
- Fernando Pessoa
pi_159647290
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:15 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat ze onderzoeken, maar eerder om de ideologie die men op ietwat inconsistente mate verkondigd. Het is een negatief aspect waar bepaalde linkse stromingen zich mee inmengen waarbij alles wat niet binnen hun status quo valt per definitie ontzettend fout is onderwijl men zelf geen uitleg, uiteenzetting of oplossing hoeft te benoemen. Kortom, er zijn geen problemen maar alleen mensen die ergens een probleem van maken.
Aha, dus zo'n Dutch Self Defense Army is geen probleem want krapuul schrijft er iets over.
Je pogingen om geweld uit extreemrechtse hoek goed te praten worden steeds creatiever.
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:17:01 #25
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159647309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:42 schreef BlaZ het volgende:
autodefensas in Nederland

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Criminelen heten die ook wel.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159647342
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dus zo'n Dutch Self Defense Army is geen probleem want krapuul schrijft er iets over.
Je pogingen om geweld uit extreemrechtse hoek goed te praten worden steeds creatiever.
Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".
- Fernando Pessoa
pi_159647363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:55 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Mwah, ik zie Krapuul tenminste geen 'hulde aan deze soldaten van Anders Breivik' roepen, zoals Ben Vd Kooi.
pi_159647380
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".
De aanhangers noemen zichzelf de soldaten van Anders Breivik he.
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:20:39 #29
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159647391
Een militie waar de bezorgde Nederlandse burgers bij kunnen aansluiten kan best wel werken in Nederland, maar ik geef het meer kans van slagen als dit voorkomt uit een motorclub zoals "No Surrender" dat zij hier een aparte afdeling voor oprichten en de juiste aangewezen mensen in de leidinggevende functies hierop zetten.

Het DM van hierboven lijkt me meer iets voor personen die overal geweerd worden, of een stel kleuters die een clubje oprichten om een boomhut te gaan bouwen
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_159647394
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dergelijke uitspraken zie ik jou echter wel goedpraten terwijl je bij dit soort berichten plots aanslaat. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
pi_159647415
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dergelijke uitspraken zie ik jou echter wel goedpraten terwijl je bij dit soort berichten plots aanslaat. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Alsof ik dat ooit ergens goedgesproken heb. Tenzij je een direct citaat hebt? Verder ben ik net zo goed tegen dit soort organisaties, maak je niet druk.
- Fernando Pessoa
pi_159647486
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De aanhangers noemen zichzelf de soldaten van Anders Breivik he.
Oh, ik dacht dat dit een enkel individu was? In dat geval mijn excuses.
- Fernando Pessoa
pi_159647592
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat dit een enkel individu was? In dat geval mijn excuses.
Aangezien de DSDA nergens afstand neemt van de post, mag verondersteld worden dat zij zichzelf inderdaad zien als de soldaten van Anders Breivik.

Ben benieuwd wanneer de eerste massamoord gaat plaatsvinden tijdens een jeugdbijeenkomst van de PvdA of GroenLinks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 12:27:39 ]
pi_159647693
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Aangezien de DSDA nergens afstand neemt van de post, mag verondersteld worden dat zij zichzelf inderdaad zien als de soldaten van Anders Breivik.

Ben benieuwd wanneer de eerste massamoord gaat plaatsvinden tijdens een jeugdbijeenkomst van de PvdA of GroenLinks.

Is er geen demonstratie van Pegida deze maand? Zal men daar ook wel bij aanwezig zijn.
- Fernando Pessoa
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:31:06 #35
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_159647695
quote:
Als de kerngroepen georganiseerd zijn krijgen deze de opdracht om in contact te komen met de vele honderden leden die zich hebben ingeschreven op de diverse pages in Nederland. Deze kerngroepen moeten zich dus compleet maken en contact leggen met alle aangesloten leden in hun omgeving. Ready for Action!
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:22:20 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159648993
Wat is deze !? _O-
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_159649181
wat een mongooltjes.

of nee, dat is een belediging voor mensen met down syndroom.
pi_159649349
Hoog tijd dat we Nederlanders in de bijstand eens verplicht zwerfvuil laten prikken voor hun uitkering, want deze mensen hebben nu echt veel teveel tijd omhanden.
pi_159649378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:22 schreef DustPuppy het volgende:
Wat is deze !? _O-
De soldaten van Anders Breivik (vzmh). Zij die hulde verdienen. Aldus de aanhangers zelf.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:41:32 #40
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159649523
Nou ja als het blijft bij wat oudjes helpen boodschappen doen onder begeleiding van een bus haarlak dan zie ik het probleem niet. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.

Zouden jullie, kansloze bezitters van een zolderkamer, een hoop van kunnen leren!
pi_159649568
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou ja als het blijft bij wat oudjes helpen boodschappen doen onder begeleiding van een bus haarlak dan zie ik het probleem niet. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.

Zouden jullie, kansloze bezitters van een zolderkamer, een hoop van kunnen leren!
Het is een clubje wat in elk geval de intentie heeft om verder te gaan dan dat. Of ze de competenties ook hebben om dat waar te maken is een tweede...
pi_159649592
quote:

Ah kijk, BarryOSeven is ook lid! Een echte soldaat van Anders Breivik!
pi_159649613
quote:

Waarom moet oudjes helpen met pinnen in oorlogskleding, met logo's, op bevel van je commander en bewapend met kruisbogen? Ik kan dat ook gewoon in spijkerbroek, overhemd, trui en zonder wapens.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 13:45:06 ]
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:45:28 #44
440653 BarryOSeven
pi_159649646
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is een clubje wat in elk geval de intentie heeft om verder te gaan dan dat. Of ze de competenties ook hebben om dat waar te maken is een tweede...
Ligt eraan of het de bedoeling is verder te gaan of de bereidwilligheid er is om verder te gaan dan foei zeggen.

Denk dat er wel meer mensen wel zover zijn dat als ze zo'n aasgier lastig zien doen dat ze hem naar de grond timmeren. Dat is een logisch gevolg van de houding van de politiek. Doofpot, ophemelen en voortrekken. Mooie formule om haat tegen een minderheid aan te wakkeren.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:46:31 #45
440653 BarryOSeven
pi_159649674
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah kijk, BarryOSeven is ook lid! Een echte soldaat van Anders Breivik!
Ik ben lid van de Una Persona Resistance. Dat houdt in dat als de stront aan de knikker is ik mijn koffer pak en op het vliegtuig stap. Nee dus.

Het zou trouwens wel fijn zijn als jij eens zou beginnen met nadenken en lezen. Je kunt hier niet eens meer normaal reageren zonder dat jij met je zieligheid weer komt aanzetten.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:46:46 #46
440653 BarryOSeven
pi_159649688
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom moet oudjes helpen met pinnen in oorlogskleding, met logo's, op bevel van je commander en bewapend met kruisbogen? Ik kan dat ook gewoon in spijkerbroek, overhemd, trui en zonder wapens.
Dat staat er toch niet mafketel. Haarlak staat er.
pi_159649699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet mafketel. Haarlak staat er.
waarom moeten ze dat dan allemaal kopen om lid te worden?
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:51:54 #48
440653 BarryOSeven
pi_159649836
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waarom moeten ze dat dan allemaal kopen om lid te worden?
Het enige wat ik lees is dat ze dezelfde jas willen als herkenning en een badge verkopen.

Dat van die kruisbogen, bomgordels en weet ik wat je er bij verzint zie ik nergens staan.

Waarom is dat zo'n groot probleem? We hebben ook van die linkse wollensokken die met van die revolutiejasjes en AFA vlaggen rond sjouwen. Hoor ik ook niets over.

Laat die mensen toch met hun bomberjack, verenigingsbadge en busje haarlak een oude vrouw naar de pin brengen.

De rest van de beschuldigen heb je er zelf bij bedacht.
pi_159649869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het enige wat ik lees is dat ze dezelfde jas willen als herkenning en een badge verkopen.

Dat van die kruisbogen, bomgordels en weet ik wat je er bij verzint zie ik nergens staan.

Waarom is dat zo'n groot probleem? We hebben ook van die linkse wollensokken die met van die revolutiejasjes en AFA vlaggen rond sjouwen. Hoor ik ook niets over.

Laat die mensen toch met hun bomberjack, verenigingsbadge en busje haarlak een oude vrouw naar de pin brengen.

De rest van de beschuldigen heb je er zelf bij bedacht.

:W

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 13:53:47 ]
pi_159649912
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel mooi dat ze zelfs de namen van hun wapentuig niet correct kunnen spellen :P
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:55:50 #51
440653 BarryOSeven
pi_159649930
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is nog de oude uitrusting van 4 november ;)

Maar kan dat niet goedkeuren natuurlijk. Het verhaal van de oude vrouw naar pin wel. Lees in dat verhaal niet terug dat ze een kruisboog mee willen nemen.
pi_159649950
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat lijkt me een gezellig clubje worden.

Polletje maken over hoeveel zelf toegebrachte kruisboog ongelukken we kunnen verwachten?
pi_159649953
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is nog de oude uitrusting van 4 november ;)

Maar kan dat niet goedkeuren natuurlijk. Het verhaal van de oude vrouw naar pin wel. Lees in dat verhaal niet terug dat ze een kruisboog mee willen nemen.
je leest lekker selectief dan...
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:57:43 #54
440653 BarryOSeven
pi_159649976
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

je leest lekker selectief dan...
Ja zo selectief dat ik een plaatje wat je net postte niet een uur geleden al gelezen heb :')
pi_159649993
Ik verwacht zulke taferelen

donderdag 4 februari 2016 @ 13:59:35 #56
440653 BarryOSeven
pi_159650024
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:58 schreef Chewie het volgende:
Ik verwacht zulke taferelen

Van die echte paintball helden die ons land wel even gaan redden :D
pi_159650252
Duidelijk...... dit is een gewelddadige groep in oprichting. Of mogelijk gewelddadig.
De AIVD en de terreurcoördinator moeten dit al genoteerd hebben .
https://www.nctv.nl/
pi_159650413
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Leuk ook dat ze deze wapens kennelijk wel legaal achten.

Kan ze vieze verrassingen opleveren:

Een vechtstok wordt genoemd in categorie IV sub 3 van de WWM.
Een taser wordt genoemd in categorie II sub 5 van de WWM.
Pepperspray wordt genoemd in categorie II sub 6 van de WWM.
Een kruisboog wordt genoemd in categorie IV sub 5 van de WWM.

Nu is categorie IV afhankelijk van de feiten of omstandigheden waarin het voorwerp wordt aangetroffen. Maar als je met zo'n ding over straat gaat om een bejaarde te escorteren, reken maar dat dat dan als wapen wordt gekwalificeerd.
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:24:52 #59
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_159650898
quote:
Wet op de weerkorpsen
Geldend op 04-02-2016

Wet van 11 september 1936, houdende voorzieningen omtrent weerkorpsen
Wij WILHELMINA, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz., enz., enz.

Allen, die deze zullen zien of hooren lezen, salut! doen te weten:

Alzoo Wij in overweging genomen hebben, dat het wenschelijk is enkele voorzieningen te treffen omtrent weerkorpsen;

Zoo is het, dat Wij, den Raad van State gehoord, en met gemeen overleg der Staten-Generaal, hebben goedgevonden en verstaan, gelijk Wij goedvinden en verstaan bij deze:

Hoofdstuk 1. De weerkorpsen

Artikel 1

1.Het is verboden weerkorpsen tot stand te brengen, daarvan deel uit te maken of deze te steunen.
2.Weerkorps is iedere organisatie van particulieren, welke gericht is op of voorbereidt tot het in onderling verband verrichten van of deelnemen aan hetgeen tot de taak behoort van weermacht of politie in de handhaving van de uit- en inwendige veiligheid en van de openbare orde en rust.
3.Het verbod van het eerste lid geldt niet voor organisaties, toegelaten bij of krachtens algemeenen maatregel van bestuur. Aan eene toelating kunnen voorwaarden worden verbonden.

Artikel 2

1.Hij die in strijd handelt met artikel 1, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2.Het feit wordt beschouwd als eene overtreding.

Artikel 3

1.Hij die opzettelijk in strijd handelt met artikel 1, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie.
2.Het feit wordt beschouwd als een misdrijf.

Artikel 4

Deze wet kan worden aangehaald als 'Wet op de weerkorpsen'.

Artikel 5

Zij treedt op een door Ons te bepalen tijdstip in werking.
pi_159651520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:24 schreef freako het volgende:

[..]

Weet je wat raar is? Studentenweerbaarheidsafdelingen zijn ook weerkorpsen, dus waarom worden die niet opgeheven? Ik vind dat de staat wel objectief en consistent moet zijn, door die ook te ontmantelen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:47:03 #61
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_159651586
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:44 schreef D1990 het volgende:

[..]

Weet je wat raar is? Studentenweerbaarheidsafdelingen zijn ook weerkorpsen, dus waarom worden die niet opgeheven? Ik vind dat de staat wel objectief en consistent moet zijn, door die ook te ontmantelen.
Voor de studentenweerbaarheden is het derde lid van artikel 1 van toepassing. Zij hebben een ontheffing.
pi_159651669
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef freako het volgende:

[..]

Voor de studentenweerbaarheden is het derde lid van artikel 1 van toepassing. Zij hebben een ontheffing.
Deze club zou daar kunnen proberen aanspraak op te maken, geef ze alleen weinig kans
pi_159651697
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef freako het volgende:

[..]

Dat is enkel een maas in de wet, de wet geldt ook voor de staat. En de staat heeft geen mandaat van het volk om paramilitaire organisaties op te richten.
pi_159651959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef D1990 het volgende:

[..]

Dat is enkel een maas in de wet, de wet geldt ook voor de staat. En de staat heeft geen mandaat van het volk om paramilitaire organisaties op te richten.
Hoe is dat een maas in de wet? Het staat gewoon in de wet, dus een maas kan het niet zijn.
pi_159652010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe is dat een maas in de wet? Het staat gewoon in de wet, dus een maas kan het niet zijn.
Vraag me af, stel de PVV komt aan de macht. Kan het dan diezelfde wet gebruiken om paramilitaire eenheden op te richten?
pi_159652083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:00 schreef D1990 het volgende:

[..]

Vraag me af, stel de PVV komt aan de macht. Kan het dan diezelfde wet gebruiken om paramilitaire eenheden op te richten?
Als ze de wet niet omzeilen, wat dus door lid 3 van artikel 1 niet het geval is, voldoen ze gewoon aan de wet.
pi_159652154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als ze de wet niet omzeilen, wat dus door lid 3 van artikel 1 niet het geval is, voldoen ze gewoon aan de wet.
Creëert nogal een gevaarlijke situatie he, als regeringen dus gewoon loyale paramilitaire organisaties op kunnen richten.

Oftewel, Wilders kan ook besluiten om de DSDA te legaliseren en onderdeel uit te maken van een de facto militie.
pi_159652274
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef D1990 het volgende:

[..]

Creëert nogal een gevaarlijke situatie he, als regeringen dus gewoon loyale paramilitaire organisaties op kunnen richten.

Oftewel, Wilders kan ook besluiten om de DSDA te legaliseren en onderdeel uit te maken van een de facto militie.
En ze controleren ook al het leger en politie :o
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:09:24 #69
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_159652290
quote:

[..]

Ja. Of te integreren in het Nederlandse leger.
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 15:11:32 #70
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159652360
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef freako het volgende:

[..]

Ja. Of te integreren in het Nederlandse leger.
Zulke mensen zijn goed kanonnenvoer inderdaad.
pi_159652812
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zulke mensen zijn goed kanonnenvoer inderdaad.
Goed punt, dat soort wezens zijn wel gemaakt om gebruikt te worden.
pi_159653408
quote:

[..]

Als de PVV een absolute meerderheid in beide kamers heeft bedoel je dan...
  donderdag 4 februari 2016 @ 16:44:10 #73
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_159654850
Wat een amateurs _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_159654975
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een amateurs _O-
Dat waren de Sturmabteilung en de Schutzstaffel in het begin ook.
Op het scherp van de snede.
  donderdag 4 februari 2016 @ 16:54:20 #75
110987 ErwinRommel
pi_159655087
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:49 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Dat waren de Sturmabteilung en de Schutzstaffel in het begin ook.
Nu ja, amateurs, velen hadden ervaring van de straatgevechten en opstanden plus uiteraard de Eerste Wereldoorlog.
Ik heb wel een theorie nu ik de pohi van TS eens doorneem:
Hij heeft dit hele verhaal in de OP zelf geschreven, en wilt hier de meningen peilen van zijn geschrift. :+
pi_159656248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nu ja, amateurs, velen hadden ervaring van de straatgevechten en opstanden plus uiteraard de Eerste Wereldoorlog.
Ik heb wel een theorie nu ik de pohi van TS eens doorneem:
Hij heeft dit hele verhaal in de OP zelf geschreven, en wilt hier de meningen peilen van zijn geschrift. :+
Je hebt me door, ik ben eigenlijk gestuurd door de CIA om FOK te infiltreren. Heb je je foliehoedje al op? Anders kan ik je gedachtes lezen hoor!!!! Is best stil in jou hoofd moet ik zeggen, ben je wel in staat om te denken?
pi_159656307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik ben lid van de Una Persona Resistance. Dat houdt in dat als de stront aan de knikker is ik mijn koffer pak en op het vliegtuig stap. Nee dus.

Het zou trouwens wel fijn zijn als jij eens zou beginnen met nadenken en lezen. Je kunt hier niet eens meer normaal reageren zonder dat jij met je zieligheid weer komt aanzetten.
Wacht ... Je hebt kritiek op links omdat ze problemen niet willen zien. Maar als je zelf daadwerkelijk last krijgt van diezelfde problematiek, dan ga je er snel van door?

Is dat niet nogal hypocriet?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 4 februari 2016 @ 17:50:04 #78
440653 BarryOSeven
pi_159656342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Wacht ... Je hebt kritiek op links omdat ze problemen niet willen zien. Maar als je zelf daadwerkelijk last krijgt van diezelfde problematiek, dan ga je er snel van door?

Is dat niet nogal hypocriet?
Nee, ik veroorzaak die rommel niet toch. Als hier gezeik op treed in de vorm van geweld of burgeroorlog, dan ga ik niet blijven om te vechten. Dat is heel wat anders dan die hele kluit binnen sleuren en vervolgens gaan janken dat je het allemaal zo goed bedoeld had.
pi_159656644
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee, ik veroorzaak die rommel niet toch. Als hier gezeik op treed in de vorm van geweld of burgeroorlog, dan ga ik niet blijven om te vechten. Dat is heel wat anders dan die hele kluit binnen sleuren en vervolgens gaan janken dat je het allemaal zo goed bedoeld had.
Naïviteit als grotere zonde dan egoïsme? Dat idee?

Stel dat de samenleving op zo'n punt van geweld en escalatie aan zou komen (wat ik ten zeerste betwijfel, maar goed, andere discussie) dan heeft diezelfde samenleving nog steeds meer aan de naieve goedzakken die tot de realisatie komen dat het allemaal een stuk slechter uitpakt dan ze zich hadden voorgesteld, dan aan de cynische egoist die vanaf de zijlijn 'zie je nou wel!' staat te roepen. De eerste groep zou je tenminste nog (al dan niet 'te laat') om enige mate van constructief gedrag kunnen vragen, de tweede is hem dan al lang en breed gesmeerd.

Edit: Daarbij .. zomaar als een beetje een schertsende grapje .. Vraag je dan in een ander land asiel aan omdat er in je thuisland een oorlog gaande is? Want dan zit je hier waarschijnlijk toch vast totdat het letterlijk bommen regent. Als je al met je koffers op het vliegveld staat voordat die (burger)oorlog uitbreekt, zal je denk ik toch al snel gezien worden als iemand die voornamelijk op zoek is naar betere leefomstandigheden, ergo een economische vluchteling.
  donderdag 4 februari 2016 @ 18:05:28 #80
440653 BarryOSeven
pi_159656692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Naïviteit als grotere zonde dan egoïsme? Dat idee?

Stel dat de samenleving op zo'n punt van geweld en escalatie aan zou komen (wat ik ten zeerste betwijfel, maar goed, andere discussie) dan heeft diezelfde samenleving nog steeds meer aan de naieve goedzakken die tot de realisatie komen dat het allemaal een stuk slechter uitpakt dan ze zich hadden voorgesteld, dan aan de cynische egoist die vanaf de zijlijn 'zie je nou wel!' staat te roepen. De eerste groep zou je tenminste nog (al dan niet 'te laat') om enige mate van constructief gedrag kunnen vragen, de tweede is hem dan al lang en breed gesmeerd.
Weet niet of die tweede groep er wel zo over denkt. Feit is dat ik geen seconde risico ga lopen door deze situatie. Kun je zeggen dat dat egoīstisch is maar dan heb je mooi pech. Ruim je eigen troep maar op.
pi_159657262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Weet niet of die tweede groep er wel zo over denkt. Feit is dat ik geen seconde risico ga lopen door deze situatie. Kun je zeggen dat dat egoīstisch is maar dan heb je mooi pech. Ruim je eigen troep maar op.
Daarbij .. zomaar als een beetje een schertsende grapje .. Vraag je dan in een ander land asiel aan omdat er in je thuisland een oorlog gaande is? Want dan zit je hier waarschijnlijk toch vast totdat het letterlijk bommen regent. Als je al met je koffers op het vliegveld staat voordat die (burger)oorlog uitbreekt, zal je denk ik toch al snel gezien worden als iemand die voornamelijk op zoek is naar betere leefomstandigheden, ergo een economische vluchteling.

Mijn troep? Ok, ik hap wel ... Hoe is dit precies mijn troep? Leg het me uit.

Mag ik alvast een gooi doen naar je antwoord? Dat zou dan waarschijnlijk neerkomen op iets als; probeer hoort waarschijnlijk ergens in het 'links'-kamp, beïnvloed met zijn mening en stemgedrag een bepaald gedachtegoed dat door enkele politieke partijen uitgedragen wordt binnen onze democratie, en dus is probeer mede-verantwoordelijk voor het beleid dat zij uitdragen en de gevolgen van dat beleid.

Ik heb de laatste drie TK-verkiezingen op de SP gestemd. Laat me dan even concreet zien welke regeringsvoorstellen er dankzij de hulp van de SP doorheen geloodst zijn, en hoe die geleid hebben tot de huidige situatie, dwz 'het vluchtelingenprobleem' in al zijn complexiteit (van het ontstaan van de huidige machtsverhoudingen en daaruit voortkomende oorlogen in het midden-oosten en Afrika, tot de huidige Europese reactie en hoe deze gevormd is door .. tsja .. haar hele geschiedenis.) Vind ik toch heel wat voor een partij die nog nooit geregeerd heeft.

Op welke partijen heb jij gestemd?

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 04-02-2016 18:38:43 ]
  donderdag 4 februari 2016 @ 18:45:05 #82
440653 BarryOSeven
pi_159657561
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:31 schreef probeer het volgende:
Ik heb de laatste drie TK-verkiezingen op de SP gestemd. Laat me dan even concreet zien welke regeringsvoorstellen er dankzij de hulp van de SP doorheen geloodst zijn, en hoe die geleid hebben tot de huidige situatie, dwz 'het vluchtelingenprobleem' in al zijn complexiteit (van het ontstaan van de huidige machtsverhoudingen en daaruit voortkomende oorlogen in het midden-oosten en Afrika, tot de huidige Europese reactie en hoe deze gevormd is door .. tsja .. haar hele geschiedenis.) Vind ik toch heel wat voor een partij die nog nooit geregeerd heeft.

Op welke partijen heb jij gestemd?
In tegenstelling tot deze economische wrakstukken heb ik een nieuw land genoeg te bieden dat ze me willen binnenlaten. Daar is niets vluchten aan, je zou het ook emigreren kunnen noemen.

Zo begint het er al mee dat ik niet als doel heb de sociale voorzieningen leeg te zuigen.

Voor de rest heeft het niets met een partij van doen, het gaat hier om individuele vraagstukken. Laat dat hele partijengedoe nou maar gewoon weg.

Door een bepaalde houding aan te nemen ten opzichte van een bepaalde kwestie ben je mede verantwoordelijk voor het draagvlak op dat moment.

En dan is het proefballonnetje geknapt en dan wordt er gejankt en gedaan en moeten we de schade delen. Vind economisch gezien tot op zekere hoogte prima. Maar ik ga niet knokken voor deze situatie.
pi_159658699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

In tegenstelling tot deze economische wrakstukken heb ik een nieuw land genoeg te bieden dat ze me willen binnenlaten. Daar is niets vluchten aan, je zou het ook emigreren kunnen noemen.

Zo begint het er al mee dat ik niet als doel heb de sociale voorzieningen leeg te zuigen.
En daarom laten we economische vluchtelingen ook niet zomaar binnen. Wel degenen die vluchten voor oorlog. Dat er dan economische vluchtelingen zijn die misbruik van de regels proberen te maken, lijkt me geen reden om ze dan bij voorbaat allemaal al te gaan weigeren.

quote:
Voor de rest heeft het niets met een partij van doen, het gaat hier om individuele vraagstukken. Laat dat hele partijengedoe nou maar gewoon weg.

Door een bepaalde houding aan te nemen ten opzichte van een bepaalde kwestie ben je mede verantwoordelijk voor het draagvlak op dat moment.
Ok, door een bepaalde politiek-maatschappelijke houding, draag ik inderdaad bij aan een bepaald draagvlak. Maar ben ik, puur en alleen door die persoonlijke houding, dan ook daadwerkelijk verantwoordelijk voor alles wat er voortkomt uit dat draagvlak/gedachtegoed? Dat vind ik denk ik toch een stuk te abstract, en hoewel ik absoluut mijn invloed niet wil onderkennen (want die is er inderdaad zeker) weiger ik om verantwoordelijk gehouden te worden voor alles wat 'links' wel of niet doet. Dan zou ik mede-schuldig zijn aan de moord op Fortuyn (terwijl ik toch echt groot fan was van bepaalde aspecten van zijn voortkomen en inbreng). Dan zou jij (en hier maak ik de aanname dat je iets liberaals aanhangt en dan toch mede dankzij de connectie middels het neo-liberale kapitalisme al snel aan 'de rechterkant' van het spectrum uitkomt) mede-verantwoordelijk zijn voor neo-nazi's die een homo in elkaar schoppen, of de financiële crisis.

Je stelt dat het om individuele vraagstukken en opvattingen gaat, maar als het op verantwoordelijkheid voor mogelijke gevolgen aankomt lijk je (in deze discussie en in mijn ogen) enige individuele verantwoordelijkheid snel de deur uit te doen, en is een individu opeens verantwoordelijk voor de opvattingen en het gedrag van de helft van het politieke spectrum.

Dan hanteer ik dus liever een wat individueler maatstaf voor verantwoordelijkheid, en in de zin van politiek beleid kom ik dan toch al snel uit op een veel concretere en beter meetbare relatie tussen individuele opvattingen en landelijk beleid: stemgedrag. En dan ben ik via het mandaat wat ik mede verstrek, mede-verantwoordelijk voor het Nederlandse politieke beleid wat tot stand komt door steun van de partij waarop ik bij de voorgaande verkiezingen gestemd heb. Die mate van verantwoordelijkheid lijkt me iig een heel stuk directer, en vele malen eerlijker.

quote:
En dan is mocht 'het proefballonnetje' geknapt en mogelijk knappen, dan wordt er gejankt en gedaan en moeten we de schade delen. Vind economisch gezien tot op zekere hoogte prima. Maar ik ga niet knokken voor deze situatie.
Ik zou het zelf dus iets anders verwoorden (zie doorgestreepte tekst) maar ja, daarin verschillen we dan niet heel veel van mening.
pi_159658796
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En dan is het proefballonnetje geknapt en dan wordt er gejankt en gedaan en moeten we de schade delen. Vind economisch gezien tot op zekere hoogte prima. Maar ik ga niet knokken voor deze situatie.
Lafaard, ga gewoon vechten bij de DSDA!
  donderdag 4 februari 2016 @ 19:29:21 #85
440653 BarryOSeven
pi_159658858
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lafaard, ga gewoon vechten bij de DSDA!
:')
pi_159659804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:')
Wat? Ik vind dit prima bij je passen! Ik heb net wel schoenen met stalen neuzen voor je liggen. Maat 47.
  donderdag 4 februari 2016 @ 19:55:30 #87
440653 BarryOSeven
pi_159659845
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat? Ik vind dit prima bij je passen! Ik heb net wel schoenen met stalen neuzen voor je liggen. Maat 47.
Het interesseert me niet Niels wat je bij me vind passen. Je kent me niet namelijk.

Ga lekker ergens anders over iets speculeren. Mafkees.
pi_159659919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het interesseert me niet Niels wat je bij me vind passen. Je kent me niet namelijk.

Ga lekker ergens anders over iets speculeren. Mafkees.
Jammer dat ze niet op je kunnen rekenen...
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:01:15 #89
440653 BarryOSeven
pi_159660052
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet op je kunnen rekenen...
Ik pleit voor zaken die met mijn visie stroken, dat doet de DSDA niet. Hoe graag je me dat ook in de schoenen wilt schuiven. Je moet niet iedereen die kritiek heeft op je verheerlijkte socialistische visie meteen afdoen als een agressieve nazi.

Waar we eerst de xenofoben en racisten verwijten hadden, is nu de DSDA opgestaan en wordt dat weer gebruikt.

Ga toch weg man.
pi_159660225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik pleit voor zaken die met mijn visie stroken, dat doet de DSDA niet. Hoe graag je me dat ook in de schoenen wilt schuiven. Je moet niet iedereen die kritiek heeft op je verheerlijkte socialistische visie meteen afdoen als een agressieve nazi.

Waar we eerst de xenofoben en racisten verwijten hadden, is nu de DSDA opgestaan en wordt dat weer gebruikt.

Ga toch weg man.
Nou rustig maar hoor. Ik vind het best dat je weggaat. Ik hoop dat je nog wel een beetje plezier in je leven hebt tot die tijd.
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:06:47 #91
440653 BarryOSeven
pi_159660259
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou rustig maar hoor. Ik vind het best dat je weggaat. Ik hoop dat je nog wel een beetje plezier in je leven hebt tot die tijd.
Maak je daar maar niet druk om, dat zit best goed. Het zou alleen nog beter zijn als jij eens zou ophouden met die loze verwijten. Daag. :W
pi_159660460
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Maak je daar maar niet druk om, dat zit best goed. Het zou alleen nog beter zijn als jij eens zou ophouden met die loze verwijten. Daag. :W
Hallo doe ik eens aardig... krijg je weer zo'n reactie. Ga je nog carnaval vieren dit weekend?
pi_159660513
Misschien moeten we een FOK Bevrijdings Brigade oprichten. Onze uniformen zal bestaan aan roze polo shirts en roze korte broek met blauwe sokken. En een rode baret op het hoofd.

Onze primaire verdedigings-wapen in een tarzan dildo om ons te kunnen verweren tegen aanvallen van AFA en asielzoekers.

Goed plan?
pi_159660530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:14 schreef D1990 het volgende:
Misschien moeten we een FOK Bevrijdings Brigade oprichten. Onze uniformen zal bestaan aan roze polo shirts en roze korte broek met blauwe sokken. En een rode baret op het hoofd.

Onze primaire verdedigings-wapen in een tarzan dildo om ons te kunnen verweren tegen aanvallen van AFA en asielzoekers.

Goed plan?
Nee
pi_159660560
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee
Je hebt geen humor. :+
  donderdag 4 februari 2016 @ 23:36:12 #96
110987 ErwinRommel
pi_159669063
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:46 schreef D1990 het volgende:

[..]

Je hebt me door, ik ben eigenlijk gestuurd door de CIA om FOK te infiltreren. Heb je je foliehoedje al op? Anders kan ik je gedachtes lezen hoor!!!! Is best stil in jou hoofd moet ik zeggen, ben je wel in staat om te denken?
Zeg! Apekop! Niet zo brutaal wezen, ja?
pi_159672767
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:35 schreef Nielsch het volgende:
Hoog tijd dat we Nederlanders in de bijstand eens verplicht zwerfvuil laten prikken voor hun uitkering, want deze mensen hebben nu echt veel teveel tijd omhanden.
Die Melkert banen waren achteraf gezien dus niet zo een slecht idee
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_159672768
Mag ik het raar vinden dat een organisatie die min of meer ten doel heeft, de Nederlandse cultuur en normen en waarden te verdedigen een Engelse naam heeft ?

Sub - vraag, waarom commanders ? Wat is er mis het Nederlandse woord, commandant ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:41:33 #99
110987 ErwinRommel
pi_159673363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 05:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mag ik het raar vinden dat een organisatie die min of meer ten doel heeft, de Nederlandse cultuur en normen en waarden te verdedigen een Engelse naam heeft ?

Sub - vraag, waarom commanders ? Wat is er mis het Nederlandse woord, commandant ?
Daarom zei ik, amateurs :)
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 08:50:36 #100
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159673438
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:14 schreef D1990 het volgende:

Goed plan?
Nee.
pi_159682159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 05:27 schreef LangeTabbetje het volgende:

Zal me niks verbazen dat neo-nazi's het bedacht hebben, die staan niet echt bekend om hun organisatie vermogen of logisch na kunnen denken. Plus die tekst over "blanke Nederlanders" zegt ook wel genoeg, blijkbaar denken ze een alternatieve "blood & honour" op te richten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')