Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus zo'n Dutch Self Defense Army is geen probleem want krapuul schrijft er iets over.
Je pogingen om geweld uit extreemrechtse hoek goed te praten worden steeds creatiever.
Mwah, ik zie Krapuul tenminste geen 'hulde aan deze soldaten van Anders Breivik' roepen, zoals Ben Vd Kooi.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:55 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Krapuul is net zo tragisch als deze bende.
De aanhangers noemen zichzelf de soldaten van Anders Breivik he.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".
Dergelijke uitspraken zie ik jou echter wel goedpraten terwijl je bij dit soort berichten plots aanslaat. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".
Alsof ik dat ooit ergens goedgesproken heb. Tenzij je een direct citaat hebt? Verder ben ik net zo goed tegen dit soort organisaties, maak je niet druk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken zie ik jou echter wel goedpraten terwijl je bij dit soort berichten plots aanslaat. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Oh, ik dacht dat dit een enkel individu was? In dat geval mijn excuses.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De aanhangers noemen zichzelf de soldaten van Anders Breivik he.
Aangezien de DSDA nergens afstand neemt van de post, mag verondersteld worden dat zij zichzelf inderdaad zien als de soldaten van Anders Breivik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een enkel individu was? In dat geval mijn excuses.
Is er geen demonstratie van Pegida deze maand? Zal men daar ook wel bij aanwezig zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aangezien de DSDA nergens afstand neemt van de post, mag verondersteld worden dat zij zichzelf inderdaad zien als de soldaten van Anders Breivik.
Ben benieuwd wanneer de eerste massamoord gaat plaatsvinden tijdens een jeugdbijeenkomst van de PvdA of GroenLinks.
quote:Als de kerngroepen georganiseerd zijn krijgen deze de opdracht om in contact te komen met de vele honderden leden die zich hebben ingeschreven op de diverse pages in Nederland. Deze kerngroepen moeten zich dus compleet maken en contact leggen met alle aangesloten leden in hun omgeving. Ready for Action!
Het is een clubje wat in elk geval de intentie heeft om verder te gaan dan dat. Of ze de competenties ook hebben om dat waar te maken is een tweede...quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou ja als het blijft bij wat oudjes helpen boodschappen doen onder begeleiding van een bus haarlak dan zie ik het probleem niet. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.
Zouden jullie, kansloze bezitters van een zolderkamer, een hoop van kunnen leren!
Ah kijk, BarryOSeven is ook lid! Een echte soldaat van Anders Breivik!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou ja als het blijft bij wat oudjes helpen boodschappen doen onder begeleiding van een bus haarlak dan zie ik het probleem niet. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.
Zouden jullie, kansloze bezitters van een zolderkamer, een hoop van kunnen leren!
Waarom moet oudjes helpen met pinnen in oorlogskleding, met logo's, op bevel van je commander en bewapend met kruisbogen? Ik kan dat ook gewoon in spijkerbroek, overhemd, trui en zonder wapens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Ligt eraan of het de bedoeling is verder te gaan of de bereidwilligheid er is om verder te gaan dan foei zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een clubje wat in elk geval de intentie heeft om verder te gaan dan dat. Of ze de competenties ook hebben om dat waar te maken is een tweede...
Ik ben lid van de Una Persona Resistance. Dat houdt in dat als de stront aan de knikker is ik mijn koffer pak en op het vliegtuig stap. Nee dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah kijk, BarryOSeven is ook lid! Een echte soldaat van Anders Breivik!
Dat staat er toch niet mafketel. Haarlak staat er.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom moet oudjes helpen met pinnen in oorlogskleding, met logo's, op bevel van je commander en bewapend met kruisbogen? Ik kan dat ook gewoon in spijkerbroek, overhemd, trui en zonder wapens.
waarom moeten ze dat dan allemaal kopen om lid te worden?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet mafketel. Haarlak staat er.
Het enige wat ik lees is dat ze dezelfde jas willen als herkenning en een badge verkopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom moeten ze dat dan allemaal kopen om lid te worden?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het enige wat ik lees is dat ze dezelfde jas willen als herkenning en een badge verkopen.
Dat van die kruisbogen, bomgordels en weet ik wat je er bij verzint zie ik nergens staan.
Waarom is dat zo'n groot probleem? We hebben ook van die linkse wollensokken die met van die revolutiejasjes en AFA vlaggen rond sjouwen. Hoor ik ook niets over.
Laat die mensen toch met hun bomberjack, verenigingsbadge en busje haarlak een oude vrouw naar de pin brengen.
De rest van de beschuldigen heb je er zelf bij bedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |