abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159647342
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dus zo'n Dutch Self Defense Army is geen probleem want krapuul schrijft er iets over.
Je pogingen om geweld uit extreemrechtse hoek goed te praten worden steeds creatiever.
Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159647363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:55 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Krapuul is net zo tragisch als deze bende.
Mwah, ik zie Krapuul tenminste geen 'hulde aan deze soldaten van Anders Breivik' roepen, zoals Ben Vd Kooi.
pi_159647380
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Nee, het is prima dat erover geschreven wordt, maar Krapuul is geen objectieve bron die dit netjes aanpakt. Er zijn talloze nieuwswebsites welke hierover bericht hebben ongeacht de achterliggende politieke voorkeur. Echter, een nieuwsbericht dat spreekt over "322 Breivikjes" is dermate subjectief dat het geeneens interessant is om verder te lezen. Dat is hetzelfde niveau als zeggen dat "Duitsland 1 miljoen verkrachters heeft binnengehaald".
De aanhangers noemen zichzelf de soldaten van Anders Breivik he.
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:20:39 #29
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159647391
Een militie waar de bezorgde Nederlandse burgers bij kunnen aansluiten kan best wel werken in Nederland, maar ik geef het meer kans van slagen als dit voorkomt uit een motorclub zoals "No Surrender" dat zij hier een aparte afdeling voor oprichten en de juiste aangewezen mensen in de leidinggevende functies hierop zetten.

Het DM van hierboven lijkt me meer iets voor personen die overal geweerd worden, of een stel kleuters die een clubje oprichten om een boomhut te gaan bouwen
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_159647394
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dergelijke uitspraken zie ik jou echter wel goedpraten terwijl je bij dit soort berichten plots aanslaat. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
pi_159647415
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dergelijke uitspraken zie ik jou echter wel goedpraten terwijl je bij dit soort berichten plots aanslaat. Het is wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Alsof ik dat ooit ergens goedgesproken heb. Tenzij je een direct citaat hebt? Verder ben ik net zo goed tegen dit soort organisaties, maak je niet druk.
- Fernando Pessoa
pi_159647486
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De aanhangers noemen zichzelf de soldaten van Anders Breivik he.
Oh, ik dacht dat dit een enkel individu was? In dat geval mijn excuses.
- Fernando Pessoa
pi_159647592
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat dit een enkel individu was? In dat geval mijn excuses.
Aangezien de DSDA nergens afstand neemt van de post, mag verondersteld worden dat zij zichzelf inderdaad zien als de soldaten van Anders Breivik.

Ben benieuwd wanneer de eerste massamoord gaat plaatsvinden tijdens een jeugdbijeenkomst van de PvdA of GroenLinks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 12:27:39 ]
pi_159647693
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Aangezien de DSDA nergens afstand neemt van de post, mag verondersteld worden dat zij zichzelf inderdaad zien als de soldaten van Anders Breivik.

Ben benieuwd wanneer de eerste massamoord gaat plaatsvinden tijdens een jeugdbijeenkomst van de PvdA of GroenLinks.

Is er geen demonstratie van Pegida deze maand? Zal men daar ook wel bij aanwezig zijn.
- Fernando Pessoa
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:31:06 #35
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_159647695
quote:
Als de kerngroepen georganiseerd zijn krijgen deze de opdracht om in contact te komen met de vele honderden leden die zich hebben ingeschreven op de diverse pages in Nederland. Deze kerngroepen moeten zich dus compleet maken en contact leggen met alle aangesloten leden in hun omgeving. Ready for Action!
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:22:20 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159648993
Wat is deze !? _O-
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_159649181
wat een mongooltjes.

of nee, dat is een belediging voor mensen met down syndroom.
pi_159649349
Hoog tijd dat we Nederlanders in de bijstand eens verplicht zwerfvuil laten prikken voor hun uitkering, want deze mensen hebben nu echt veel teveel tijd omhanden.
pi_159649378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:22 schreef DustPuppy het volgende:
Wat is deze !? _O-
De soldaten van Anders Breivik (vzmh). Zij die hulde verdienen. Aldus de aanhangers zelf.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:41:32 #40
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159649523
Nou ja als het blijft bij wat oudjes helpen boodschappen doen onder begeleiding van een bus haarlak dan zie ik het probleem niet. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.

Zouden jullie, kansloze bezitters van een zolderkamer, een hoop van kunnen leren!
pi_159649568
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou ja als het blijft bij wat oudjes helpen boodschappen doen onder begeleiding van een bus haarlak dan zie ik het probleem niet. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.

Zouden jullie, kansloze bezitters van een zolderkamer, een hoop van kunnen leren!
Het is een clubje wat in elk geval de intentie heeft om verder te gaan dan dat. Of ze de competenties ook hebben om dat waar te maken is een tweede...
pi_159649592
quote:

Ah kijk, BarryOSeven is ook lid! Een echte soldaat van Anders Breivik!
pi_159649613
quote:

Waarom moet oudjes helpen met pinnen in oorlogskleding, met logo's, op bevel van je commander en bewapend met kruisbogen? Ik kan dat ook gewoon in spijkerbroek, overhemd, trui en zonder wapens.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 13:45:06 ]
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:45:28 #44
440653 BarryOSeven
pi_159649646
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is een clubje wat in elk geval de intentie heeft om verder te gaan dan dat. Of ze de competenties ook hebben om dat waar te maken is een tweede...
Ligt eraan of het de bedoeling is verder te gaan of de bereidwilligheid er is om verder te gaan dan foei zeggen.

Denk dat er wel meer mensen wel zover zijn dat als ze zo'n aasgier lastig zien doen dat ze hem naar de grond timmeren. Dat is een logisch gevolg van de houding van de politiek. Doofpot, ophemelen en voortrekken. Mooie formule om haat tegen een minderheid aan te wakkeren.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:46:31 #45
440653 BarryOSeven
pi_159649674
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah kijk, BarryOSeven is ook lid! Een echte soldaat van Anders Breivik!
Ik ben lid van de Una Persona Resistance. Dat houdt in dat als de stront aan de knikker is ik mijn koffer pak en op het vliegtuig stap. Nee dus.

Het zou trouwens wel fijn zijn als jij eens zou beginnen met nadenken en lezen. Je kunt hier niet eens meer normaal reageren zonder dat jij met je zieligheid weer komt aanzetten.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:46:46 #46
440653 BarryOSeven
pi_159649688
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom moet oudjes helpen met pinnen in oorlogskleding, met logo's, op bevel van je commander en bewapend met kruisbogen? Ik kan dat ook gewoon in spijkerbroek, overhemd, trui en zonder wapens.
Dat staat er toch niet mafketel. Haarlak staat er.
pi_159649699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet mafketel. Haarlak staat er.
waarom moeten ze dat dan allemaal kopen om lid te worden?
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:51:54 #48
440653 BarryOSeven
pi_159649836
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waarom moeten ze dat dan allemaal kopen om lid te worden?
Het enige wat ik lees is dat ze dezelfde jas willen als herkenning en een badge verkopen.

Dat van die kruisbogen, bomgordels en weet ik wat je er bij verzint zie ik nergens staan.

Waarom is dat zo'n groot probleem? We hebben ook van die linkse wollensokken die met van die revolutiejasjes en AFA vlaggen rond sjouwen. Hoor ik ook niets over.

Laat die mensen toch met hun bomberjack, verenigingsbadge en busje haarlak een oude vrouw naar de pin brengen.

De rest van de beschuldigen heb je er zelf bij bedacht.
pi_159649869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het enige wat ik lees is dat ze dezelfde jas willen als herkenning en een badge verkopen.

Dat van die kruisbogen, bomgordels en weet ik wat je er bij verzint zie ik nergens staan.

Waarom is dat zo'n groot probleem? We hebben ook van die linkse wollensokken die met van die revolutiejasjes en AFA vlaggen rond sjouwen. Hoor ik ook niets over.

Laat die mensen toch met hun bomberjack, verenigingsbadge en busje haarlak een oude vrouw naar de pin brengen.

De rest van de beschuldigen heb je er zelf bij bedacht.

:W

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 13:53:47 ]
pi_159649912
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:W
Wel mooi dat ze zelfs de namen van hun wapentuig niet correct kunnen spellen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: