Als je dat per se wil dan zou ik wel even uitkijken wat je eet. Makkelijk te verteren voer dus. Geen uiten, kool, vezels, dat soort spul. En voor de start misschien nog een Dextro er in. Maar goed, ik denk dat je moet kiezen tussen de kans dat je omvalt en de kans dat "de foto" opnieuw gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:12 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Dus het is niet mogelijk om bijvoorbeeld de avond ervoor wat extra op te bouwen.....
Ja ik dacht dus aan een pasta met wat zalm op de avond ervoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je dat per se wil dan zou ik wel even uitkijken wat je eet. Makkelijk te verteren voer dus. Geen uiten, kool, vezels, dat soort spul. En voor de start misschien nog een Dextro er in. Maar goed, ik denk dat je moet kiezen tussen de kans dat je omvalt en de kans dat "de foto" opnieuw gemaakt kan worden.
Ja, maar nu heb ik dus al dagen geen volledige maaltijd gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh als je gewend bent op een lege maag te trainen dan moet je ook wel een wedstrijd kunnen lopen zonder je de avond van tevoren overmatig vol te proppen.
Dat is natuurlijk geen slimme keuze geweest. Maar nu is het eenmaal zo en zal ik er naar moeten handelenquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, waarom zou je juist nu zo je dieet aan gaan passen als je weet dat je een race hebt een paar dagen erna?
Gewoon nu normaal eten tm zondag rn dan maandag of dinsdag weer diëten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:27 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen slimme keuze geweest. Maar nu is het eenmaal zo en zal ik er naar moeten handelen
Ah oke, stom! Jammer dan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Helaas:
[..]
http://www.groetuitschoorl.nl/nieuws/startnummers-vraag-aanbod/
Van trainen word je alleen beter als je genoeg energie hebt om te herstellen. Met 800 kcal zit je onder wat je lichaam nodig heeft als je alleen maar de hele dag in bed zou liggen, dus je breekt al spieren af in rusttoestand laat staan als je ook nog eens gaat hardlopen. Dus ik vraag me af met welk idee je dan uberhaupt aan het hardlopen bent?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:09 schreef PeterRusso het volgende:
Mijn inname was normaal gesproken wel rond de 2600 cal.
Momenteel is dat met die shakes maximaal 800.
Ik ben bang dat ik knock-out ga als ik nu 14 km ga hardlopen.
Ik kan dat niet doen op enkel shakes en daarom dacht ik er over na om een 'lichte' maaltijd te nemen. De avond ervoor en op de ochtend zelf.
Ik denk dat er weinig hardlopers zijn die zo'n shake-dieet volgen, dus waarschijnlijk ga je hier geen goed-onderbouwde antwoorden krijgen. Mijn slag in de lucht zou zijn dat de combinatie dieet/hardloopwedstrijd wel zou kunnen, maar alleen als je er op een verantwoorde manier naar toe traint; d.w.z. een aantal langere duurlopen doen terwijl je niets extra's eet, en zo langzaam opbouwen naar de 14 km.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:03 schreef PeterRusso het volgende:
Dag,
Ik volg momenteel een modifast dieet, waarbij ik 3 keer per dag een shake neem. Verder eet ik enkel en alleen wat komkommer en paprika.
Echter doe ik a.s. zondag mee aan een hardloopwedstrijd, waarbij ik 14km moet hardlopen.
Ik ben bang dat ik dit niet ga redden als ik niet voldoende binnen krijg.
Ik denk er nu dus over na om zaterdagavond wat pasta te eten en een bakje kwark te nemen.
Vervolgens wil ik zondagochtend wat brood nemen en eventueel nog wat kwark.
Wat kunnen jullie mij het beste aanraden qua voedsel?
Behalve dan die spaarstand, dat is een fabeltjequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja, met 800kcal breek je meer af dan dat je opbouwt, en je lichaam gaat in spaarstand en straks als je weer normaal eet (want je gaat het niet volhouden) komt het er zo weer bij. Dus eens met bovenstaande.. Gewoon gezond eten, 500kcal onder onderhoudt en lekker sporten
Dat zijn de betere diëten!quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:21 schreef Devv het volgende:
Ik heb net twee broodjes hamburger op en het was geweldig.
De meningen blijven daar over verdeelt. Maarja, het is sowieso niet slim om maar 800kcal per dag in te nemen, dat is een feitquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Behalve dan die spaarstand, dat is een fabeltjehttp://jelmerdeboer.nl/mijn-lichaam-staat-in-een-spaarstand/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Niet meegedaan, maar heb wel goeie verhalen gelezen en ik weet dat bekenden vaker dan 1 x meedoen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:57 schreef YUR het volgende:
Heeft er van hier weleens iemand meegedaan met een evenement van runforestrun? En zo ja, is dat wat?
OK!quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet meegedaan, maar heb wel goeie verhalen gelezen en ik weet dat bekenden vaker dan 1 x meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |