Tinkywinkyquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:20 schreef Tink89 het volgende:
*kom hier heel voorzichtig weer eens om de hoek kijken na maanden weggeweest te zijn*...
Wie post hier nog regelmatig? Ik zag Moblo, Lonaa, BE en SQ al langskomen, nog meer 'oude' bekenden?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TinkywinkyHoi!
Hoe is het met jou? Je bent toch niet weer dik he? Onze hoop in bange tijden!
Begint? *staart zwaar teleurgesteld naar haar scherm*quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees stiekem mee in je klustopic, begint er goed uit te zien Tink
En hier gaat verder alles zijn gangetje.
Nouja ik vond het er sowieso al goed uit zienquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Begint? *staart zwaar teleurgesteld naar haar scherm*
Maar on-topic:
Ik ga lunchen
Wat is dat precies (wat heb je gegeten)?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:39 schreef sararaats het volgende:
Het Gezonde Start Ontbijt van Hema was heerlijk.
Ja, de vloer heeft dat verschil gemaakt. Doordat die nu rust uitstraalt, is het ook veel makkelijker om de boel schoon en opgeruimd te houden enzo. Tuurlijk moeten we nog een hoop klussen, maar het is wel echt ons huisje nuquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja ik vond het er sowieso al goed uit zien![]()
Voelt het ook al echt als thuis?
Jaquote:
Yoghurt met granen en fruit, koffie en fruitsap voor ¤2quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is dat precies (wat heb je gegeten)?
Mooiquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, de vloer heeft dat verschil gemaakt. Doordat die nu rust uitstraalt, is het ook veel makkelijker om de boel schoon en opgeruimd te houden enzo. Tuurlijk moeten we nog een hoop klussen, maar het is wel echt ons huisje nuzelfs al is het eigenlijk alleen van mij
Oh crap, ik bedoelde SQ natuurlijk... Iets met nog snel even quoten voor de lunch. Hongerklop dames, excuse mequote:
joh, die loopt alquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oh crap, ik bedoelde SQ natuurlijk... Iets met nog snel even quoten voor de lunch. Hongerklop dames, excuse me
Ik zei toch dat ik even weggeweest wasquote:
omg, ik hoop het nietquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:45 schreef Tink89 het volgende:
Ik zei toch dat ik even weggeweest was
Oké niet de aardappelen maar de tijd van de maand is een week te vroegquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren aardappels op en nu + 0,9 kg![]()
Planning van vandaag
O: Havermout met melk
T: Optimel drink
L: Salade
D: Ceasar salade
T: Optimel Griekse yoghurt
T: Rijstwafel met kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |