abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159617585
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo. Hij doet het niet als er andere mensen bij zijn en hij vindt het grappig. Eerst kon ik er nog wel om lachen maar toen werd het too much.
Laat hem dit topic eens lezen... Of zou dat te confronterend zijn?

Jij bent hier overigens ook te veel en te lang in meegegaan. Verder reageer je te soft; word eens kwaad of zo, in plaats van telkens lief proberen aan te geven dat je het niet fijn vindt.
pi_159617737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Laat hem dit topic eens lezen... Of zou dat te confronterend zijn?

Jij bent hier overigens ook te veel en te lang in meegegaan. Verder reageer je te soft; word eens kwaad of zo, in plaats van telkens lief proberen aan te geven dat je het niet fijn vindt.
Dit topic laten lezen zal denk ik te hard zijn voor hem. Heb wel duidelijk aangegeven nu dat ik het echt niet leuk vind.
pi_159617766
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
En bedankt he. Nu weten ze hier allemaal dat ik niet met mijn werk bezig ben.Godverdomme _O- _O- _O-
pi_159617786
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:25 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Heb wel duidelijk aangegeven nu dat ik het echt niet leuk vind.
Jij denkt dat je duidelijk bent geweest, dat lijkt me niet helemaal hetzelfde als wat je hierboven stelt. Tenzij hij op zijn manier zo mannelijk is dat het hem geen kut zou schelen en er daarom vrolijk mee doorgaat, want hij heeft er wel lol van..
pi_159617899
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:25 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Heb wel duidelijk aangegeven nu dat ik het echt niet leuk vind.
Hoe vaak is het sindsdien voorgekomen dat hij toch heeft gedaan wat je niet wil dat hij doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2016 11:33:08 ]
pi_159618163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Op het moment dat je wel een keer weet door te dringen zal het best lullig voelen. Dan krijgt hij door dat het gewoon debiel gedrag was ipv leuk onderling geinen, dat zal best gênant zijn. :')
Ja nou he.. ik benijd hem alvast niet. Dat is echt zoiets waar hij over 40 jaar nog een rode kop van krijgt.

Maar mij maak je niet wijs dat TS echt duidelijk is geweest tegen haar vriend, want als ze dat wel geweest is dan zal hij dat moment van schaamte ook nooit voelen.
Iedere keer als een boer met kiespijn mee lachen met je vriend, hem er niet mee durven confronteren en hier de buik legen. Dat idee krijg ik er bij.
pi_159618193
Anderzijds snap ik heel goed dat dat irritant gedrag is :D :*
pi_159618532
Nou, ik lach echt niet mee en ik zeg het ook gewoon echt. Zou ik er dan echt per ce boos bij moeten worden?
pi_159618558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe vaak is het sindsdien voorgekomen dat hij toch heeft gedaan wat je niet wil dat hij doet?
Hij heeft ongeveer nog 3 keer gereageerd met een beetje een kinderachtig stemmetje. Maar denk dat hij ook moet wennen aan het niet meer gebruiken van dat stemmetje.
  woensdag 3 februari 2016 @ 12:07:10 #160
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159618691
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]
Maar denk dat hij ook moet wennen aan het niet meer gebruiken van dat stemmetje.
Is het een autist ofzo. Een normaal persoon zou niet hoeven 'afkicken' van zoiets
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159619044
Haha nee, hij is niet autistisch. Maar ik heb sowieso een beetje het gevoel dat de liefde van mijn kant wat aan het doven is. Maar dan denk ik, gebeurt dat niet in elke relatie en moeten we dan niet gewoon ons best doen om het interessant te houden?
pi_159619208
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:25 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Maar ik heb sowieso een beetje het gevoel dat de liefde van mijn kant wat aan het doven is.
Dat komt dus omdat jij je steeds vaker en meer ergert aan zijn gedrag. En juist daarom is goede communicatie hierover belangrijk, want het probleem kan verholpen worden door goede communicatie.

Lijkt me daarom ook zo belangrijk voor je als je hier een open, eerlijk en vooral een serieus gesprek over hebt. Moet echt tot hem doordringen hoe schadelijk dit voor jullie relatie is.
pi_159619295
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat hij op je neus drukt en toet zegt? Misschien een keertje, maar ik weet niet hoe vaak hij dat doet natuurlijk en als je het leuk vindt is het geen probleem, maar TS is het allemaal beu, tja
dan is het wel tijd om er iets van te zeggen :P

Vind jij het wel leuk als mensen "toet" bij je doen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159619406
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef K44S het volgende:
En zeggen: "zou je eens willen ophouden met dat stemmetje? Ik vind het nogal vervelend worden"
Precies dat. Niet groter en moeilijker maken dan het is.
Zolang er was is, is er leven.
pi_159619651
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:50 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nu zit ik al een poosje ergens mee en misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik zou hem liever zien als een stoere kerel zeg maar.

Kan ik hier over in gesprek gaan of gaat dat te ver en moet ik hem niet proberen te veranderen?

Nog een klein dingetje, hij oogt ook niet echt mannelijk en ik zou hem graag met een ander kapsel zien, dat kan ik toch niet opleggen? Wel zou het maken dat ik hem meer als mannelijk zie.
Je mist duidelijk iets in hem. Tsja, daar neem je genoegen mee of je praat met elkaar.

Maar veranderen? Forget it. Niemand veranderd voor een ander. Misschien oppervlakkig, maar verder niet.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_159623968
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind jij het wel leuk als mensen "toet" bij je doen?
Nee, ik zou me rot schrikken :')
pi_159624337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef FANN het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat ie effe normaal moet doen :D
Toet.
pi_159624346
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Toet.
:D
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:57:25 #169
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_159624448
Je moet dan ook tegen de ander zeggen: 'Er zit iets op je neus'
pi_159624493
En verder op het moment dat hij zegt dat jij niet zo moet zeuren is hij mannelijk genoeg.
pi_159628124
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Toet.
Toetoeeetttt oO<
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159632220
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Andersom heb ik een enorme zwak voor meisjes die mij bijnamen geven. :@
Tell me daddy!!! 😄
pi_159633773
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:40 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Tell me daddy!!! 😄
....en dan 'Toet ' gaan roepen :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159634667
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

....en dan 'Toet ' gaan roepen :')
of Ta Ta :')

woensdag 3 februari 2016 @ 21:37:16 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159634713
De grap is er nu hier ook wel van af, kinders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159634827
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:50 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Wat een prettigheden
Deze ga ik als standaard uitspraak gebruiken. Wat een baas.
pi_159634966
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:37 schreef Copycat het volgende:
De grap is er nu hier ook wel van af, kinders.
Ja is waar.

Ik had serieuze raad gegeven hier :@ R&P / vriend niet mannelijk genoeg

misschien komt er nog een update van TS als ze met alle raad in dit topic iets gedaan heeft....
  woensdag 3 februari 2016 @ 21:44:16 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159635000
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:43 schreef FANN het volgende:

misschien komt er nog een update van TS als ze met alle raad in dit topic iets gedaan heeft....
TS heeft vanmiddag nog gereageerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159635049
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

TS heeft vanmiddag nog gereageerd.
oh jah is waar hij is en beetje aan het wennen om af te leren ofzoiets, nou ja, kijken of het
lukt dan :D
pi_159635253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Alsof er volwassen mannen bestaan....
Graag vier plakjes zure zult voor op mijn boterham.
pi_159641139
De vriend van TS heeft een babyface en is gewoon een vrolijke huppel! Niets mis mee!
The show must go on
pi_159643215
Ik ben ook benieuwd. Ben ook wel benieuwd of ik het gevoel voor hem terug kan krijgen zoals het eerst was..
pi_159643254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:37 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Ben ook wel benieuwd of ik het gevoel voor hem terug kan krijgen zoals het eerst was..
Als alleenndaardoor het gevoel weg is kun je beter vertrekken :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 04-02-2016 09:01:36 ]
  donderdag 4 februari 2016 @ 08:41:38 #184
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159643276
quote:
Ik heb gewoon een lieve vriend(bijna 2 jaar en we wonen samen)
Hij is dan ook wel erg jong voor een relatie, laat staan samen wonen.
Of hij is vroegrijp.
pi_159643345
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:39 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Als alleenndaardoor het gevoel weg is kun je beter vertrekken :')

Het gevoel is niet alleen daardoor weg hoor. Maar ik weet gewoon niet of dit het wel voor me is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 04-02-2016 09:01:45 ]
pi_159643368
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:41 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hij is dan ook wel erg jong voor een relatie, laat staan samen wonen.
Of hij is vroegrijp.
Ik vind 24 niet erg jong om samen te wonen hoor. Ik ben zelf 21
pi_159643488
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:37 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nope, omdat gevoel maar een vals gevoel is, puur voor de voortplanting zeg maar.. Focus je liever op hoe graag je hem mag als persoon en of jullie verder goed met elkaar kunnen omgaan , vertrouwd met elkaar zijn.

Zoals ik het lees is daar maar weinig van. Maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Maar please ga niet een chemische cocktail verwarren met liefde.. Dan valt alles tegen, ook bij je volgende mannelijke man.

[ Bericht 0% gewijzigd door I-care op 04-02-2016 09:15:41 ]
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159643506
Misschien een rare vraag, maar hoe gaan zijn ouders met elkaar om? Wie weet is het in die familie wel heel normaal om zo met elkaar om te gaan.
pi_159643614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Misschien een rare vraag, maar hoe gaan zijn ouders met elkaar om? Wie weet is het in die familie wel heel normaal om zo met elkaar om te gaan.
Zijn ouders zijn wel een beetje anders, ze zijn wat volks. Maar verder doen ze geen gekke stemmetjes ofzo.
pi_159643796
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef I-care het volgende:

[..]

Nope, omdat gevoel maar een vals gevoel is, puur voor de voortplanting zeg maar.. Focus je liever op hoe graag je hem mag als persoon en of jullie verder goed met elkaar kunnen omgaan vertrouwd met elkaar zijn.

Zoals ik het lees is daar maar weinig van. Maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Maar please ga niet een chemische cocktail verwarren met liefde.. Dan valt alles tegen, ook bij je volgende mannelijke man.
Nou, ik mag hem dus wel heel graag en we hebben het over het algemeen leuk met elkaar. Het kan ook wel deels zijn dat de verliefdheid gewoon over is nu en ik dat verwar met geen gevoelens meer hebben
pi_159643840
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:18 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Nou, ik mag hem dus wel heel graag en we hebben het over het algemeen leuk met elkaar. Het kan ook wel deels zijn dat de verliefdheid gewoon over is nu en ik dat verwar met geen gevoelens meer hebben
Dat zou heel goed kunnen. Daar moet je wel voor waken. Maak dus niet gelijk overhaaste beslissingen en dan kun je op termijn kijken of er nog voldoende is wat jullie echt bij elkaar houdt.

Succes in ieder geval.
pi_159644159
Dankjewel! Nu is het ook wel zo dat ik als we elkaar weinig zien, sneller ga twijfelen omdat we minder gezellige dingen doen samen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:50:38 #193
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159644205
Hoe duidelijk wil je het hebben? Je bent toe aan een andere serieuse relatie ^O^ hij is volgens mij in zijn puberjaren blijven hangen waar je vroeger op school altijd verkering had :') wordt niks meer ben ik bang. volgens mij worden de ergenissen alleen maar groter.
  donderdag 4 februari 2016 @ 10:01:15 #194
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159644378
Ik gok op:
- hij is verveeld met je
- hij neemt / ziet je niet echt als / vol(wassene)
- hij is (of was) onzeker en dit is gedrag waar ie ooit vroeger mee is begonnen om leuk over tekomen en om populair te zijn.

De eerste 2 zouden echt moeilijker op te lossen zijn. De laatste zou je in een gesprek duidelijk kunnen maken. Dat dit gedrag is dat hij niet meer nodig heeft, hem ook geen baten (meer) brengt en dat het bij zijn huidige leeftijd ook niet meer past.
En verder heel serieus en duidelijk zeggen dat het je mateloos irriteert en dat je je niet wilt voorstellen dat dit nog zo doorgaat want dat jij dan niet weet of je dat nog lang trekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 04-02-2016 10:04:53 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159644532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:47 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Dankjewel! Nu is het ook wel zo dat ik als we elkaar weinig zien, sneller ga twijfelen omdat we minder gezellige dingen doen samen.
Weet je, in het begin van een relatie zie je de nadelen van een partner niet zo, hij geeft zich 200%, alleen vanaf dat moment kan het alleen maar minder worden ( voor beide partijen )
Het is dan dat je op den duur op een punt komt dat je zegt, wil ik dit eigenlijk wel, vind ik deze dingen wel leuk, kijk heel realistisch, zie jij in hem eventueel de vader van jouw kinderen, wil jij elke ochtend naast hem wakker worden of zeg je, nou als hij vandaag weggaat is het jammer maar dan ga ik mijn dingen doen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 10:13:59 #196
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159644604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:47 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Betekent dat ook dat je hem mist als ie er niet is, als jullie niet samen zijn?
Dat zou dan weer wel voor jullie relatie spreken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159644606
quote:
Huh? Jullie wonen toch samen. Dan neem ik aan dat je elkaar elke dag ziet. En mocht je vinden dat jullie te weinig samen dingen ondernemen, maak daar dan gewoon tijd voor.

Zo druk kunnen jullie agenda's ook niet zijn neem ik aan? En als dat wel het geval zou zijn dan moet je die agenda en verplichtingen eens doornemen en prioriteiten gaan stellen.
pi_159644729
quote:
Plan dan een avondje samen. Kaarsjes aan, telefoons uit, ditdat. Heeft ie goed zijn best gedaan om rekening te houden met je toetallergie, dan zou je dat nog even extra kunnen erkennen door je waardering uit te spreken daarvoor. En hem op te wachten in lingerie met zijn lievelingsmaaltje en een fles wijn ofzo.
Je gaat je relatie beter kunnen redden als je dat positieve er in probeert te houden namelijk..
pi_159644976
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Betekent dat ook dat je hem mist als ie er niet is, als jullie niet samen zijn?
Dat zou dan weer wel voor jullie relatie spreken.
Hmm.. Hem echt missen doe ik niet eigenlijk.
  donderdag 4 februari 2016 @ 10:34:40 #200
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159644978
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:18 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Als je maar zeker weet dat die gevoelens er wel daadwerkelijk zijn. Soms is het ook gewoon het doorgaan om het doorgaan.

Ik heb alleen de OP gelezen maar als je je vriend zo wilt veranderen, is hij dan wel de person waar op je valt of kan hij de persoon worden waarop je kan vallen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')