'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'
wat een prettighedenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
[..]
Herkenbaar, altijd van die ouders bij hun baby/peuterquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Hij mag veel, maar moet meer als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Hij mag ook best lief blijven hoor. Als ie die paar gedragingen maar aanpast, want dat gaat me gewoon ook te ver haha
Hij heeft kort en pittig dus, en jij wil graag stoerder?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Andersom heb ik een enorme zwak voor meisjes die mij bijnamen geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:31 schreef Melanthi het volgende:
Zoals je hem beschrijft...inderdaad wat een sukkeltje. Een echte vent heeft een zware geile stem en slaat op tafel als ie wat wil en maakt zeker geen piepgeluidjes. En koosnaampjes/bijnamen? Zoals schatteke, liefje, hunnybunny?
Nee man, nee....😒
Want daar is geen middenweg in? Je bent of een feminieme man die praat met een baby stem of een bad ass klootzak? Omdat hij TS wel goed behandelt moet ze zich maar altijd aan hem ergeren of hij zich altijd aanpassen aan de lage irritatiegrens van TS?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:15 schreef George_Zina het volgende:
Deze vrouw.Wil je een ''echte ekte ekte man''? Een badass stereotype klootzak? Misschien eens op vakantie naar South-America of Middle-East dan zul je je een vrouw voelen. Eerlijk waar: veel beter dat een man wat feminieme trekken heeft dan zo'n badass klootzak. Ik zal de argumenten achterwege laten maar meissie meissie weet vast wel waarom.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waarschijnlijk zal hij wel op zijn treintje getrapt zijn
Want het is of een kleuter of een saaie hansworst? Meer smaken zijn er niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Alsof er volwassen mannen bestaan.... en als ze al bestaan dan zou fok! vol staan met topics als:
Help mn vriend is saai.
Godverdommequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de Alpha klootzak niet!quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is of een kleuter of een saaie hansworst? Meer smaken zijn er niet?
Omdat ze niet meer verliefd is. Krijgt ze straks een stoerdere man, zal ze het voor altijd betreuren dat ze die lieve toet heeft laten gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Alsof er volwassen mannen bestaan.... en als ze al bestaan dan zou fok! vol staan met topics als:
Help mn vriend is saai.
En je komt er nu pas achter dat je vriend niet mannelijk genoeg is? Best knap na al die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |