Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom zou hij überhaupt een alpha-male moeten zijn? Ook niet echt realistisch lijkt mij.
Dat jij zulk soort dingen als afknapper ziet zegt meer over jou dan over de persoon in kwestie.
Omdat ik dat haal uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houden
Je hebt liever dat 'ie in je tiet knijpt en dan toet zegt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Ah okquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omdat ik dat impliceer uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Hij is dus eerder kinderachtig dan vrouwelijk als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Het gaat om je denigrerende toontje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat, jullie zijn soms best snel op jullie pikkie getrapt hoor.
Dat hij op je neus drukt en toet zegt? Misschien een keertje, maar ik weet niet hoe vaak hij dat doet natuurlijk en als je het leuk vindt is het geen probleem, maar TS is het allemaal beu, tjaquote:
Misschien is ''prettig'' of ''prettigheden'' wel een soort van stopwoordje en heeft hij dat zelf nietquote:Hij praat nogal vaak met een raar kinderachtig stemmetje en gebruikt kinderachtige bijnamen voor dingen. Maar ook voor mij. Verder reageert hij ook vaak met: Wat een prettigheden. Of dat is niet prettig. Inclusief gek stemmetje. Dit begin ik echt beu te raken,
'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'
wat een prettighedenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
[..]
Herkenbaar, altijd van die ouders bij hun baby/peuterquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Hij mag veel, maar moet meer als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Hij mag ook best lief blijven hoor. Als ie die paar gedragingen maar aanpast, want dat gaat me gewoon ook te ver haha
Hij heeft kort en pittig dus, en jij wil graag stoerder?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Andersom heb ik een enorme zwak voor meisjes die mij bijnamen geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:31 schreef Melanthi het volgende:
Zoals je hem beschrijft...inderdaad wat een sukkeltje. Een echte vent heeft een zware geile stem en slaat op tafel als ie wat wil en maakt zeker geen piepgeluidjes. En koosnaampjes/bijnamen? Zoals schatteke, liefje, hunnybunny?
Nee man, nee....😒
Want daar is geen middenweg in? Je bent of een feminieme man die praat met een baby stem of een bad ass klootzak? Omdat hij TS wel goed behandelt moet ze zich maar altijd aan hem ergeren of hij zich altijd aanpassen aan de lage irritatiegrens van TS?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:15 schreef George_Zina het volgende:
Deze vrouw.Wil je een ''echte ekte ekte man''? Een badass stereotype klootzak? Misschien eens op vakantie naar South-America of Middle-East dan zul je je een vrouw voelen. Eerlijk waar: veel beter dat een man wat feminieme trekken heeft dan zo'n badass klootzak. Ik zal de argumenten achterwege laten maar meissie meissie weet vast wel waarom.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waarschijnlijk zal hij wel op zijn treintje getrapt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |