abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159603126
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom zou hij überhaupt een alpha-male moeten zijn? Ook niet echt realistisch lijkt mij.
Dat jij zulk soort dingen als afknapper ziet zegt meer over jou dan over de persoon in kwestie.
Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houden :P
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159603299
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houden :P
Omdat ik dat haal uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.
pi_159603423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Je hebt liever dat 'ie in je tiet knijpt en dan toet zegt? :?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159603501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat ik dat impliceer uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.
Ah ok ;)

Ik denk dat er een soort 'genoeg = genoeg!' gevoel bij TS leeft (TS?)

Tuurlijk is het de leuke en minder leuke dingen van- en met elkaar delen. Maar kom op zeg; als je steeds een vinger op je neus voelt drukken en even later weer een kinderachtige 'toet', dan kon ie van mij een schop onder zijn reet krijgen. Dan hoeft hij inderdaad geen alpha te zijn, maar dit is te kinderachtig voor woorden.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159603531
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159604155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
:')____

Ik ga kapot hier
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:11:25 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159604559
quote:
Hij is dus eerder kinderachtig dan vrouwelijk als ik het goed begrijp.
The End Times are wild
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:14:46 #98
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159604671
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat, jullie zijn soms best snel op jullie pikkie getrapt hoor.
Het gaat om je denigrerende toontje.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159605199
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is wel leuk toch? Toch!?$!@ :o
Dat hij op je neus drukt en toet zegt? Misschien een keertje, maar ik weet niet hoe vaak hij dat doet natuurlijk en als je het leuk vindt is het geen probleem, maar TS is het allemaal beu, tja
dan is het wel tijd om er iets van te zeggen :P

quote:
Hij praat nogal vaak met een raar kinderachtig stemmetje en gebruikt kinderachtige bijnamen voor dingen. Maar ook voor mij. Verder reageert hij ook vaak met: Wat een prettigheden. Of dat is niet prettig. Inclusief gek stemmetje. Dit begin ik echt beu te raken,
Misschien is ''prettig'' of ''prettigheden'' wel een soort van stopwoordje en heeft hij dat zelf niet
eens in de gaten, dan is het wel ''prettig'' :+ als je vriendin je daarop wijst i.p.v. straks bijvoorbeeld collega's.

Je kan bijvoorbeeld vragen, ''weet jij eigenlijk wel hóe vaak jij prettig zegt'''?
Dan kan je erover beginnen zonder meteen iemand te beledigen of rot te doen, kan toch op
een normale manier? :o

Eigenlijk gaat het er om dat je vriend, man, partner een gewoonte heeft waar jij je heel erg aan
stoort, maakt eigenlijk niet uit welke gewoonte, het kan ook zijn dat iemand constant in zijn
neus peutert, nou dat kan jij er beter iets van zeggen voordat een ander dat doet denk ik dan maar...
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:42:01 #100
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_159605613
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 02-02-2016 20:50:02 ]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:12:15 #101
365231 Fera
Fire & Blood
pi_159606852
Volgende keer als die vinger bij je neus komt gewoon bijten. Snel afgeleerd die gewoonte.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:28:19 #102
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159607535
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is de seks?
'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159607956
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

:X
pi_159608284
quote:

[..]

wat een prettigheden
pi_159608694
Nou de roze bril is dus af, leuk he verliefd zijn, dan vallen de vervelende dingen niet zo op tot eindelijk dat pokke hormoon is uitgewerkt dan ineens zie je alles wel.
pi_159609833
Goh, wel heel fijn dat TS nu al denkt op een 'als hij dat niet verandert maak ik het uit...'-manier. Dat is vast een fantastische relatie, en TS een heerlijk fijne vriendin.

Boop.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 02-02-2016 22:31:13 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_159610125
Zoals je hem beschrijft...inderdaad wat een sukkeltje. Een echte vent heeft een zware geile stem en slaat op tafel als ie wat wil en maakt zeker geen piepgeluidjes. En koosnaampjes/bijnamen? Zoals schatteke, liefje, hunnybunny?
Nee man, nee....😒
pi_159611043
quote:

[..]

:')
pi_159611298
quote:

[..]

_O- _O- _O- GVD :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159611493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef habitue het volgende:

[..]

_O- _O- _O- GVD :')
Herkenbaar, altijd van die ouders bij hun baby/peuter :')

Edit: niet gezien dat het hier om coïtus ging
pi_159612955
Deze vrouw. :') Wil je een ''echte ekte ekte man''? Een badass stereotype klootzak? Misschien eens op vakantie naar South-America of Middle-East dan zul je je een vrouw voelen. Eerlijk waar: veel beter dat een man wat feminieme trekken heeft dan zo'n badass klootzak. Ik zal de argumenten achterwege laten maar meissie meissie weet vast wel waarom.
  woensdag 3 februari 2016 @ 00:17:39 #112
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_159612982
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Zoiets

Irene is bae <3
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 01:16:56 #113
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159613610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Hij mag ook best lief blijven hoor. Als ie die paar gedragingen maar aanpast, want dat gaat me gewoon ook te ver haha
Hij mag veel, maar moet meer als ik het goed begrijp.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 01:44:12 #114
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159613766
quote:

[..]

Hij heeft kort en pittig dus, en jij wil graag stoerder?
Ik zeg, ga voor een snor.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  woensdag 3 februari 2016 @ 05:38:45 #115
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_159614358
Als jullie samen uit een beker ijs eten op een terras, doet hij dan ook met de lepel een vliegtuigje na?
  woensdag 3 februari 2016 @ 05:40:10 #116
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_159614361
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:31 schreef Melanthi het volgende:
Zoals je hem beschrijft...inderdaad wat een sukkeltje. Een echte vent heeft een zware geile stem en slaat op tafel als ie wat wil en maakt zeker geen piepgeluidjes. En koosnaampjes/bijnamen? Zoals schatteke, liefje, hunnybunny?
Nee man, nee....😒
Andersom heb ik een enorme zwak voor meisjes die mij bijnamen geven. :@
pi_159615312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:15 schreef George_Zina het volgende:
Deze vrouw. :') Wil je een ''echte ekte ekte man''? Een badass stereotype klootzak? Misschien eens op vakantie naar South-America of Middle-East dan zul je je een vrouw voelen. Eerlijk waar: veel beter dat een man wat feminieme trekken heeft dan zo'n badass klootzak. Ik zal de argumenten achterwege laten maar meissie meissie weet vast wel waarom.
Want daar is geen middenweg in? Je bent of een feminieme man die praat met een baby stem of een bad ass klootzak? Omdat hij TS wel goed behandelt moet ze zich maar altijd aan hem ergeren of hij zich altijd aanpassen aan de lage irritatiegrens van TS?

Soms werken dingen gewoon niet, dan moet je dat toch ook eerlijk kunnen toegeven? Kan de vriend van TS ook weer verder kijken naar iemand die niet klaagt over zijn kapsel |:(
pi_159615330
Nou ja, ik kan TS wel voorstellen, zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend dit soort dingen zou doen, dan kan hij beter in een kleuterklas les geven, geloof me dat trekt wel de aandacht van kleine kinderen.
Mijn vriend lag ook blauw van het lachen om de vriend van TS en kon zich ook voorstellen dat je dit niet de hele tijd wil.

Ik zou maar eens even aan de keukentafel gaan zitten en het maar eens op tafel gooien dat je dit gewoon niet wil, er ook bij zeggen dat je een volwassen man wil en geen klein kind voor die markt zijn er wel andere vrouwen die hem dan ook wel een luier om willen doen en hem zo willen behandelen.
Dat mag je gewoon zeggen, waarschijnlijk zal hij wel op zijn treintje getrapt zijn, jammer dan, hij lijkt jou ook niet erg serieus te nemen.
Sommige mensen luisteren niet naar tactisch en moet je de feiten gewoon om hun bakkes slaan om het zo maar te zeggen en laat maar weten dat je het zat bent, je kan natuurlijk hem ook dit topic laten lezen kan hij lezen hoe belachelijk hij eigenlijk doet en hoe andere mensen daar op reageren.
Op uitzonderingen daar gelaten is het ook belachelijk dat hij zich zo weet te presenteren, ik persoonlijk zou me er ook blauw aan ergeren.
pi_159615344
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waarschijnlijk zal hij wel op zijn treintje getrapt zijn
:D Toet Toet!

sorry :@ :')
pi_159615361
Alsof er volwassen mannen bestaan.... en als ze al bestaan dan zou fok! vol staan met topics als:
Help mn vriend is saai.

En je komt er nu pas achter dat je vriend niet mannelijk genoeg is? Best knap na al die tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')