abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159602199
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met alle respect, maar in hoeverre kun je zulk soort dingen nou serieus nemen. Ik vind het juist eerder storend als zo'n chagrijn het gaat bestempelen met kinderachtig etc. Lekker. Boeiend.
Ja als het een paar keer gebeurt, maar volgens TS is het elke dag weer en heeft ze al aangegeven dat ze het irritant vindt. Persoonlijk zou ik me ook enorm gaan irriteren als mijn vriendin steeds zou 'vergeten' dat ik bepaald gedrag irritant vind.
pi_159602215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met alle respect, maar in hoeverre kun je zulk soort dingen nou serieus nemen. Ik vind het juist eerder storend als zo'n chagrijn het gaat bestempelen met kinderachtig etc. Lekker. Boeiend.
Nou.... als mijn vriend continu met een kinderstemmetje praat, heb ik ook geen zin om in de touwen te gaan hangen. Maar waarom dat niet gewoon zeggen?
pi_159602259
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Nou.... als mijn vriend continu met een kinderstemmetje praat, heb ik ook geen zin om in de touwen te gaan hangen. Maar waarom dat niet gewoon zeggen?
Omdat een topic maken en je vriend voor lul zetten effectiever is.
pi_159602379
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:54 schreef sibella2 het volgende:
"Hou eens op met dat kinderachtige stemmetje, onaantrekkelijk wordt je daarvan." Klaar. Echt he, ik snap echt niks van sommige vrouwen. Verder klinkt je hele relatie bleh, je zoekt gewoon een reden om hem te dumpen.
Jij hebt ook zo iemand om je heen thuis? Zo'n Donald Duckje en dat allemaal leuk vinden? :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:05:10 #80
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_159602384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
:') _O-
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_159602394
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Jij hebt ook zo iemand om je heen thuis? Zo'n Donald Duckje en dat allemaal leuk vinden? :')
Nee, gelukkig niet.
pi_159602404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat een topic maken en je vriend voor lul zetten effectiever is.
Hij zet zichzelf voor lul hoor.
Strek je eens uit !
pi_159602529
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Want hij moet een abonnement hebben op minstens drie verschillende autobladen om een alpha-male te zijn? Damn, hopelijk vind ik een vrouw die niet zo kortzichtig en oppervlakkig is.
pi_159602781
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:43 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij je aanstelt..

Hoe oud (jong?) is jouw vriend?
24 ;)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:19:10 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159602825
De titel dekt dus de lading niet. Beter was:

Vriend zet stomme stemmetjes op en moet naar de kapper.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159602849
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Want hij moet een abonnement hebben op minstens drie verschillende autobladen om een alpha-male te zijn? Damn, hopelijk vind ik een vrouw die niet zo kortzichtig en oppervlakkig is.
Draai het eens om. Het gaat er niet om wat ie allemaal moet doen om haar alpha-male te zijn.

Maar Donald Duckje als vriendje lijkt me een afknapper..
Strek je eens uit !
pi_159602880
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:19 schreef Lienekien het volgende:
De titel dekt dus de lading niet. Beter was:

Vriend zet stomme stemmetjes op en moet naar de kapper.
Toet toet!

(die was je vergeten)
Strek je eens uit !
pi_159602913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ach, zo gek is het niet toch? Ik zou me er oom aan storen als m'n vriendin aan de lopende band infantiel zou doen. Daar kan je toch gewoon wat van zeggen als het je stoort? Zeker als hij zo niet deed toen TS hem ontmoette.
pi_159602955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:

[..]

_O-
Dat is wel leuk toch? Toch!?$!@ :o
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159603036
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef BRooster het volgende:

[..]

Ach, zo gek is het niet toch? Ik zou me er oom aan storen als m'n vriendin aan de lopende band infantiel zou doen. Daar kan je toch gewoon wat van zeggen als het je stoort? Zeker als hij zo niet deed toen TS hem ontmoette.
Het is niet gek dat er op de lange termijn irritaties komen, ik vind het wel gek dat ze overweegt om het uit te maken. Getuigt ook niet echt van volwassenheid.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Draai het eens om. Het gaat er niet om wat ie allemaal moet doen om haar alpha-male te zijn.

Maar Donald Duckje als vriendje lijkt me een afknapper..
Waarom zou hij überhaupt een alpha-male moeten zijn? Ook niet echt realistisch lijkt mij.
Dat jij zulk soort dingen als afknapper ziet zegt meer over jou dan over de persoon in kwestie.
pi_159603126
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom zou hij überhaupt een alpha-male moeten zijn? Ook niet echt realistisch lijkt mij.
Dat jij zulk soort dingen als afknapper ziet zegt meer over jou dan over de persoon in kwestie.
Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houden :P
Strek je eens uit !
pi_159603299
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik citeer jouw 'alpha-male' uit je eerdere post. Wel bij je houden :P
Omdat ik dat haal uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.
pi_159603423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Je hebt liever dat 'ie in je tiet knijpt en dan toet zegt? :?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159603501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat ik dat impliceer uit je post over dat Donald Duckje. Ik snap wel dat TS zich irriteert aan dat gedrag, wat ik alleen niet snap is waarom dat hem nu plotseling kinderachtig/niet-mannelijk maakt. Ik vind het oppervlakkig.
Ah ok ;)

Ik denk dat er een soort 'genoeg = genoeg!' gevoel bij TS leeft (TS?)

Tuurlijk is het de leuke en minder leuke dingen van- en met elkaar delen. Maar kom op zeg; als je steeds een vinger op je neus voelt drukken en even later weer een kinderachtige 'toet', dan kon ie van mij een schop onder zijn reet krijgen. Dan hoeft hij inderdaad geen alpha te zijn, maar dit is te kinderachtig voor woorden.
Strek je eens uit !
pi_159603531
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159604155
quote:
:')____

Ik ga kapot hier
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:11:25 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159604559
quote:
Hij is dus eerder kinderachtig dan vrouwelijk als ik het goed begrijp.
The End Times are wild
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:14:46 #98
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159604671
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat, jullie zijn soms best snel op jullie pikkie getrapt hoor.
Het gaat om je denigrerende toontje.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159605199
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is wel leuk toch? Toch!?$!@ :o
Dat hij op je neus drukt en toet zegt? Misschien een keertje, maar ik weet niet hoe vaak hij dat doet natuurlijk en als je het leuk vindt is het geen probleem, maar TS is het allemaal beu, tja
dan is het wel tijd om er iets van te zeggen :P

quote:
Hij praat nogal vaak met een raar kinderachtig stemmetje en gebruikt kinderachtige bijnamen voor dingen. Maar ook voor mij. Verder reageert hij ook vaak met: Wat een prettigheden. Of dat is niet prettig. Inclusief gek stemmetje. Dit begin ik echt beu te raken,
Misschien is ''prettig'' of ''prettigheden'' wel een soort van stopwoordje en heeft hij dat zelf niet
eens in de gaten, dan is het wel ''prettig'' :+ als je vriendin je daarop wijst i.p.v. straks bijvoorbeeld collega's.

Je kan bijvoorbeeld vragen, ''weet jij eigenlijk wel hóe vaak jij prettig zegt'''?
Dan kan je erover beginnen zonder meteen iemand te beledigen of rot te doen, kan toch op
een normale manier? :o

Eigenlijk gaat het er om dat je vriend, man, partner een gewoonte heeft waar jij je heel erg aan
stoort, maakt eigenlijk niet uit welke gewoonte, het kan ook zijn dat iemand constant in zijn
neus peutert, nou dat kan jij er beter iets van zeggen voordat een ander dat doet denk ik dan maar...
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:42:01 #100
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_159605613
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 02-02-2016 20:50:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')