MAAR HOE ZIT HET NOU MET DE SEX????quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Die is wel gewoon goed, het is niet een complete tijger. Maar dat hoeft voor mij ook niet echt.quote:
Jij hebt toch ook een kort en pittig kapsel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig, anders verdiende je niet beter![]()
Kan inderdaad, maar ik ken ook wel jongens die een beetje verlegen/nerd-achtig zijn, en dan kan het kapsel nog zo stoer zijn, door de uitstraling wordt dat teniet gedaan. Je moet het ook een beetje uitstralen, niet alleen eruitzien als een stoere kerel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
sssttttquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een kort en pittig kapsel?
Dus dan word er niet op lichaamsdelen gedrukt en "toet" geroepen met een stemmetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Die is wel gewoon goed, het is niet een complete tijger. Maar dat hoeft voor mij ook niet echt.
Zijn uitstraling is niet heel verlegen of terug getrokken. Gemiddelde uitstraling eigenlijk, daarom denk ik dat het best een beetje zou helpenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan inderdaad, maar ik ken ook wel jongens die een beetje verlegen/nerd-achtig zijn, en dan kan het kapsel nog zo stoer zijn, door de uitstraling wordt dat teniet gedaan. Je moet het ook een beetje uitstralen, niet alleen eruitzien als een stoere kerel.
Haha nee hoor. Dan gebruikt ie ook z'n normale stemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus dan word er niet op lichaamsdelen gedrukt en "toet" geroepen met een stemmetje?
En daar verbreek je een relatie voor??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Dat met die stemmetjes is zo gegroeid, dat deed ie eerst nog niet. Maar ik zal er inderdaad maar een serieus gesprek over beginnen. Misschien kan hij het veranderen en zo niet, denk ik niet dat hij bij mij past..
Eerst eens kijken hoe hij reageert dan
Zeg dan tegen hem dat hij normaal ook zo moet praten en niet alleen in bed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:20 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dan gebruikt ie ook z'n normale stem
Apart, meestal als iemand van zichzelf best wel stoer is kan hij elk kapsel wel aannemen zonder er gelijk als een watje uit te zien. Maar goed dat met die kinderpraat is wel echt te erg iigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Zijn uitstraling is niet heel verlegen of terug getrokken. Gemiddelde uitstraling eigenlijk, daarom denk ik dat het best een beetje zou helpen
Door deze posts ben ik wel overtuigd dat ik gewoon het gesprek moet aangaan. En ik heb in ieder geval niet meer het idee dat ik me aanstel en gewoon niet moet zeiken eroverquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef shiftsix het volgende:
ga je ook nog wat doen met deze posts of niet
Gewoon praten dan, maar breng het wel een beetje aardig en subtiel want het blijven mannen he..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:20 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dan gebruikt ie ook z'n normale stem
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon praten dan, maar breng het wel een beetje aardig en subtiel want het blijven mannen he..
Ik weet niet of jij je aanstelt..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Door deze posts ben ik wel overtuigd dat ik gewoon het gesprek moet aangaan. En ik heb in ieder geval niet meer het idee dat ik me aanstel en gewoon niet moet zeiken erover
Wat, jullie zijn soms best snel op jullie pikkie getrapt hoor.quote:
Jij gedraagt je zeker net zo infantiel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Bananenpap het volgende:
TS, je bent echt een ongelooflijke aansteller. Dat je ook serieus overweegt om op basis van dit soort irritaties een einde aan de relatie te maken.Je vriend klinkt als een gezellige gozer.
Met alle respect, maar in hoeverre kun je zulk soort dingen nou serieus nemen. Ik vind het juist eerder storend als zo'n chagrijn het gaat bestempelen met kinderachtig etc. Lekker. Boeiend.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij gedraagt je zeker net zo infantiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |