'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'
wat een prettighedenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
[..]
Herkenbaar, altijd van die ouders bij hun baby/peuterquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Hij mag veel, maar moet meer als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Hij mag ook best lief blijven hoor. Als ie die paar gedragingen maar aanpast, want dat gaat me gewoon ook te ver haha
Hij heeft kort en pittig dus, en jij wil graag stoerder?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Het is een soort kuifje zeg maar. Niets bijzonders, maar iets anders kan wel voor een stoerdere uitstraling zorgen.
Andersom heb ik een enorme zwak voor meisjes die mij bijnamen geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:31 schreef Melanthi het volgende:
Zoals je hem beschrijft...inderdaad wat een sukkeltje. Een echte vent heeft een zware geile stem en slaat op tafel als ie wat wil en maakt zeker geen piepgeluidjes. En koosnaampjes/bijnamen? Zoals schatteke, liefje, hunnybunny?
Nee man, nee....😒
Want daar is geen middenweg in? Je bent of een feminieme man die praat met een baby stem of een bad ass klootzak? Omdat hij TS wel goed behandelt moet ze zich maar altijd aan hem ergeren of hij zich altijd aanpassen aan de lage irritatiegrens van TS?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:15 schreef George_Zina het volgende:
Deze vrouw.Wil je een ''echte ekte ekte man''? Een badass stereotype klootzak? Misschien eens op vakantie naar South-America of Middle-East dan zul je je een vrouw voelen. Eerlijk waar: veel beter dat een man wat feminieme trekken heeft dan zo'n badass klootzak. Ik zal de argumenten achterwege laten maar meissie meissie weet vast wel waarom.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
waarschijnlijk zal hij wel op zijn treintje getrapt zijn
Want het is of een kleuter of een saaie hansworst? Meer smaken zijn er niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Alsof er volwassen mannen bestaan.... en als ze al bestaan dan zou fok! vol staan met topics als:
Help mn vriend is saai.
Godverdommequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de Alpha klootzak niet!quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is of een kleuter of een saaie hansworst? Meer smaken zijn er niet?
Omdat ze niet meer verliefd is. Krijgt ze straks een stoerdere man, zal ze het voor altijd betreuren dat ze die lieve toet heeft laten gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Alsof er volwassen mannen bestaan.... en als ze al bestaan dan zou fok! vol staan met topics als:
Help mn vriend is saai.
En je komt er nu pas achter dat je vriend niet mannelijk genoeg is? Best knap na al die tijd.
Zijn best wel volwassen mannen en een grapje moet kunnen, maar als je vriend zich de hele dag als een kleuter weet te gedragen is de lol er wel snel af.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Help mn vriend is saai.
En je komt er nu pas achter dat je vriend niet mannelijk genoeg is? Best knap na al die tijd.
Dan passen ze gewoon niet bij elkaar. Of misschien als kleuterjuf en kleuter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:34 schreef Questular het volgende:
Misschien is de TS wel rete saai en probeert hij koste wat kost wat plezier in de relatie te blazen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Nee, nee, nee. Niet subtiel. Het gaan om een jongen/man, niet om een meisje/vrouw. Wij snappen niets van dat subtiele omheenpraterij.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
Dat van dat kapsel zou je gewoon ter sprake kunnen brengen maar breng het subtiel. Zeg bv van: Ik zou het leuk vinden als je je haar eens iets anders doet. En dan laat je wat voorbeelden zien bv.
Gastquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tactvol is idd het juiste woord ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Niet subtiel. Het gaan om een jongen/man, niet om een meisje/vrouw. Wij snappen niets van dat subtiele omheenpraterij.
Waar je wel op moet letten is dat je het tactvol doet.
Ja, het geeft echt het gevoel van: Nu ben ik het wel beu hoor. En even later doet hij weer zo zeg maar. Heb het trouwens net wel gezegd tegen hem en hij zou het niet meer doen. Als ie het wel doet zeg ik gewoon dat ik het super irritant vindt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ah ok
Ik denk dat er een soort 'genoeg = genoeg!' gevoel bij TS leeft (TS?)
Tuurlijk is het de leuke en minder leuke dingen van- en met elkaar delen. Maar kom op zeg; als je steeds een vinger op je neus voelt drukken en even later weer een kinderachtige 'toet', dan kon ie van mij een schop onder zijn reet krijgen. Dan hoeft hij inderdaad geen alpha te zijn, maar dit is te kinderachtig voor woorden.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]Hahaa nee gelukkig is het niet zo erg! Zal eens kijken ja :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"die lieve toet" jongensquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:24 schreef Piper. het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer verliefd is. Krijgt ze straks een stoerdere man, zal ze het voor altijd betreuren dat ze die lieve toet heeft laten gaan.
Je hebt alleen wel een behoorlijk verschil tussen superirritant, gekkie kap nou eens (hihi) en hem echt recht in de ogen kijken en zeggen schat, dit vind ik echt heel erg vervelend en ik heb het idee dat je me niet serieus neemt daarin als je het even later gewoon weer doet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Ja, het geeft echt het gevoel van: Nu ben ik het wel beu hoor. En even later doet hij weer zo zeg maar. Heb het trouwens net wel gezegd tegen hem en hij zou het niet meer doen. Als ie het wel doet zeg ik gewoon dat ik het super irritant vindt.
Dit is ook niet echt het kuifje wat ik bedoel :p. Het is wel redelijk kort en vanboven beetje naar voren gekamt en dan aan de voorkant omhoog gezet met gel. Heel standaard kuifjequote:
Heb je dat nog niet gezegd, dan? Bij mij had hij het de eerste keer al wel geweten dat hij daar beter geen gewoonte van kon maken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Ja, het geeft echt het gevoel van: Nu ben ik het wel beu hoor. En even later doet hij weer zo zeg maar. Heb het trouwens net wel gezegd tegen hem en hij zou het niet meer doen. Als ie het wel doet zeg ik gewoon dat ik het super irritant vindt.
Ik denk dat hij zijn gekke gedrag ook een beetje als onderling grapje tussen jullie twee beschouwd. Kan dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk al vaak gezegd ja. Ook duidelijk, voor mijn gevoel.. Als ie dan doorging dacht ik van achja laat maar weer. Maar nu blijf ik het zeggen als hij het doet. Misschien dringt het dan doorquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gezegd, dan? Bij mij had hij het de eerste keer al wel geweten dat hij daar beter geen gewoonte van kon maken.
Ik doe het ook wel eensquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Dat doe ik ook wel eens
maar dan gewoon uit geintje.
Dat ie dingen blijft doen die jij irritant vindt zou een grotere afknapper zijn voor me dan het gedrag zelf eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:02 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk al vaak gezegd ja. Ook duidelijk, voor mijn gevoel.. Als ie dan doorging dacht ik van achja laat maar weer. Maar nu blijf ik het zeggen als hij het doet. Misschien dringt het dan door
Ja, dat is ook wel zo. Hij doet het niet als er andere mensen bij zijn en hij vindt het grappig. Eerst kon ik er nog wel om lachen maar toen werd het too much.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn gekke gedrag ook een beetje als onderling grapje tussen jullie twee beschouwd. Kan dat?
Dat je er eerst om kon lachen zorgt er denk ik voor dat hij nu nog steeds echt niet door heeft dat jij het echt niet grappig/lief meer vindt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Hij doet het niet als er andere mensen bij zijn en hij vindt het grappig. Eerst kon ik er nog wel om lachen maar toen werd het too much.
Ga niet voor kwantiteit, maar kwaliteit. Pak hem bij de arm en kijk hem recht in de ogen terwijl je hem vertelt wat het effect op jou is dat hij dit doet en blijft doen, ondanks dat je het meerdere keren aangegeven hebt. Desnoods vraag je hem eens wat er moet gebeuren voor hij dit echt serieus neemt ofzo..quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:02 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk al vaak gezegd ja. Ook duidelijk, voor mijn gevoel.. Als ie dan doorging dacht ik van achja laat maar weer. Maar nu blijf ik het zeggen als hij het doet. Misschien dringt het dan door
Partnerruil.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:08 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Haha nou, hij is best intelligent.. Hij gedraagt zich alleen nogal vreemd. Ik vertelde het aan iemand en zij zei dat zij het niet erg zou vinden als haar vriend zo zou doen. Nou, ik snap echt niet dat mensen dat niet erg kunnen vinden. Hij doet soms inderdaad net alsof ik een klein kind ben ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |