abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159615432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Questular het volgende:
Alsof er volwassen mannen bestaan.... en als ze al bestaan dan zou fok! vol staan met topics als:
Help mn vriend is saai.

En je komt er nu pas achter dat je vriend niet mannelijk genoeg is? Best knap na al die tijd.
Zijn best wel volwassen mannen en een grapje moet kunnen, maar als je vriend zich de hele dag als een kleuter weet te gedragen is de lol er wel snel af.

En dat ze dat nu pas ziet, als je verliefd bent zie je niet de slechte dingen, ik kwam eens de badkamer binnen en stond mijn ex daar en toen zag ik hem met nuchter verstand, relatie was daarna ook vrij snel uit, want dan beginnen je allerlei dingen op te vallen en ga je je steeds meer ergeren.
pi_159615509
Het klinkt alsof die kerel zich prima vermaakt in ieder geval :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159615543
Misschien is de TS wel rete saai en probeert hij koste wat kost wat plezier in de relatie te blazen.
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:36:42 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159615575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:34 schreef Questular het volgende:
Misschien is de TS wel rete saai en probeert hij koste wat kost wat plezier in de relatie te blazen.
Dan passen ze gewoon niet bij elkaar. Of misschien als kleuterjuf en kleuter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:40:44 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_159615635
Denk dat hij op het niveau van zijn vriendin wil blijven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159615803
Mijn ex-vriendin was daar ook heel goed in. Bloedirritant was dat. Zeg er iets van voordat je onhandige uitspraken gaat doen als "Het is alsof ik een kleuter lig te neuken." :')
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:02:40 #132
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159616043
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
:') Dat doe ik ook wel eens :@ maar dan gewoon uit geintje.
Hoe het overkomt is ook afhankelijk van hoe de persoon in kwestie normaal is natuurlijk.
Dat van dat kapsel zou je gewoon ter sprake kunnen brengen maar breng het subtiel. Zeg bv van: Ik zou het leuk vinden als je je haar eens iets anders doet. En dan laat je wat voorbeelden zien bv.

En voor die stemmetjes nadoen, gewoon aangeven dat je dat irritant vindt. En eens een keer uit geintje is natuurlijk al wat anders als continu irritant praten.

En als alles niet werkt moet je je af gaan vragen of dit wel de persoon is waar je mee oud wilt worden ...
Genoeg relaties om me heen zien stranden vanwege exact hetzelfde gedrag: te verwijft , te meegaand met alles, geen eigen mening hebben. Kortom: geen man zijn.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159616140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
Dat van dat kapsel zou je gewoon ter sprake kunnen brengen maar breng het subtiel. Zeg bv van: Ik zou het leuk vinden als je je haar eens iets anders doet. En dan laat je wat voorbeelden zien bv.
Nee, nee, nee. Niet subtiel. Het gaan om een jongen/man, niet om een meisje/vrouw. Wij snappen niets van dat subtiele omheenpraterij.

Waar je wel op moet letten is dat je het tactvol doet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2016 10:08:15 ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:08:52 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_159616156
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'
Gast :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:23:41 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159616419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, nee, nee. Niet subtiel. Het gaan om een jongen/man, niet om een meisje/vrouw. Wij snappen niets van dat subtiele omheenpraterij.

Waar je wel op moet letten is dat je het tactvol doet.
Tactvol is idd het juiste woord ja.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159616913
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ah ok ;)

Ik denk dat er een soort 'genoeg = genoeg!' gevoel bij TS leeft (TS?)

Tuurlijk is het de leuke en minder leuke dingen van- en met elkaar delen. Maar kom op zeg; als je steeds een vinger op je neus voelt drukken en even later weer een kinderachtige 'toet', dan kon ie van mij een schop onder zijn reet krijgen. Dan hoeft hij inderdaad geen alpha te zijn, maar dit is te kinderachtig voor woorden.
Ja, het geeft echt het gevoel van: Nu ben ik het wel beu hoor. En even later doet hij weer zo zeg maar. Heb het trouwens net wel gezegd tegen hem en hij zou het niet meer doen. Als ie het wel doet zeg ik gewoon dat ik het super irritant vindt.
pi_159616965
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaa nee gelukkig is het niet zo erg! Zal eens kijken ja :p
pi_159617065
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:24 schreef Piper. het volgende:

[..]

Omdat ze niet meer verliefd is. Krijgt ze straks een stoerdere man, zal ze het voor altijd betreuren dat ze die lieve toet heeft laten gaan.
"die lieve toet" jongens :')
pi_159617094
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Ja, het geeft echt het gevoel van: Nu ben ik het wel beu hoor. En even later doet hij weer zo zeg maar. Heb het trouwens net wel gezegd tegen hem en hij zou het niet meer doen. Als ie het wel doet zeg ik gewoon dat ik het super irritant vindt.
Je hebt alleen wel een behoorlijk verschil tussen superirritant, gekkie kap nou eens (hihi) en hem echt recht in de ogen kijken en zeggen schat, dit vind ik echt heel erg vervelend en ik heb het idee dat je me niet serieus neemt daarin als je het even later gewoon weer doet.
pi_159617098
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:17 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zoiets

[ afbeelding ]
Dit is ook niet echt het kuifje wat ik bedoel :p. Het is wel redelijk kort en vanboven beetje naar voren gekamt en dan aan de voorkant omhoog gezet met gel. Heel standaard kuifje :')
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:57:12 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159617100
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Heb je dat nog niet gezegd, dan? Bij mij had hij het de eerste keer al wel geweten dat hij daar beter geen gewoonte van kon maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159617103
quote:

[..]

Ik denk dat hij zijn gekke gedrag ook een beetje als onderling grapje tussen jullie twee beschouwd. Kan dat?
pi_159617188
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je dat nog niet gezegd, dan? Bij mij had hij het de eerste keer al wel geweten dat hij daar beter geen gewoonte van kon maken.
Heb het eigenlijk al vaak gezegd ja. Ook duidelijk, voor mijn gevoel.. Als ie dan doorging dacht ik van achja laat maar weer. Maar nu blijf ik het zeggen als hij het doet. Misschien dringt het dan door
  woensdag 3 februari 2016 @ 11:02:04 #144
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159617189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:') Dat doe ik ook wel eens :@ maar dan gewoon uit geintje.

Ik doe het ook wel eens :@

Maar goed een keer tegenover altijd.
Vraag me ook af of het echt altijd is of misschien net een keer TE veel voor TS.

Anyways al gelezen dat ie iets eraan gaat doen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 3 februari 2016 @ 11:03:03 #145
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159617210
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:02 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Heb het eigenlijk al vaak gezegd ja. Ook duidelijk, voor mijn gevoel.. Als ie dan doorging dacht ik van achja laat maar weer. Maar nu blijf ik het zeggen als hij het doet. Misschien dringt het dan door
Dat ie dingen blijft doen die jij irritant vindt zou een grotere afknapper zijn voor me dan het gedrag zelf eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metro2005 op 03-02-2016 11:03:30 (grammarnazi) ]
pi_159617225
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zijn gekke gedrag ook een beetje als onderling grapje tussen jullie twee beschouwd. Kan dat?
Ja, dat is ook wel zo. Hij doet het niet als er andere mensen bij zijn en hij vindt het grappig. Eerst kon ik er nog wel om lachen maar toen werd het too much.
pi_159617400
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo. Hij doet het niet als er andere mensen bij zijn en hij vindt het grappig. Eerst kon ik er nog wel om lachen maar toen werd het too much.
Dat je er eerst om kon lachen zorgt er denk ik voor dat hij nu nog steeds echt niet door heeft dat jij het echt niet grappig/lief meer vindt.

Op het moment dat je wel een keer weet door te dringen zal het best lullig voelen. Dan krijgt hij door dat het gewoon debiel gedrag was ipv leuk onderling geinen, dat zal best gênant zijn. :')
pi_159617415
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:02 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:

[..]

Ga niet voor kwantiteit, maar kwaliteit. Pak hem bij de arm en kijk hem recht in de ogen terwijl je hem vertelt wat het effect op jou is dat hij dit doet en blijft doen, ondanks dat je het meerdere keren aangegeven hebt. Desnoods vraag je hem eens wat er moet gebeuren voor hij dit echt serieus neemt ofzo..
  woensdag 3 februari 2016 @ 11:14:50 #149
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159617476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:08 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Haha nou, hij is best intelligent.. Hij gedraagt zich alleen nogal vreemd. Ik vertelde het aan iemand en zij zei dat zij het niet erg zou vinden als haar vriend zo zou doen. Nou, ik snap echt niet dat mensen dat niet erg kunnen vinden. Hij doet soms inderdaad net alsof ik een klein kind ben ja :').
Partnerruil.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_159617481
Spoedcursus communiceren in een relatie hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')