SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet kiezen tussen groen en roodquote:
Volgens mij moet jij een nieuwe brilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs deze ts![]()
Fernandes sc
Zit ze alles terug te lezen ofzo
Che plsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs deze ts![]()
Fernandes sc
Dit.quote:
Dan had ze de originele Fernandes OP er wel in gezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs deze ts![]()
Fernandes sc
hahahaquote:De uitbraak van het zikavirus is voor de Indiase autofabrikant Tata Motor reden de naam van zijn nieuwste model aan te passen. Het gaat om een kleine personenwagen die nog op de markt moet komen. Deze zou Zica gaan heten, maar daar ziet het bedrijf nu vanaf.
jij hebt zeker een auto van hunquote:
ja, van hunnie.quote:
wel oppassen hoor die auto's komen niet goed uit de crashtestsquote:
verdient hij nietquote:
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel oppassen hoor die auto's komen niet goed uit de crashtests
quote:
Waarom so onaardig?quote:
Gaat het wel goed?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kifache je stresst om op kifache kifache je stresst om op
😂
praat normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
😂
?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is Che wat paranoide
Ken je deze?quote:
drink jij nooit iets met suiker erin dan?quote:
Nee, alleen met aspartaamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
drink jij nooit iets met suiker erin dan?
okequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
😂
Aspartaam is een van de meest grondig onderzochte additieven en het komt steeds als veilig uit de bus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Aspartaam heeft ook geen kankerverwekkende neigingen ofzo neeeuh
Nee, nog niet.quote:
ja, wel tof gedaan... vond ik.quote:
Fuck aluhoedjes, steun de levensmiddelenindustrie!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Aspartaam heeft ook geen kankerverwekkende neigingen ofzo neeeuh
Coca Cola Light is wel het meest smerige ooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aspartaam is een van de meest grondig onderzochte additieven en het komt steeds als veilig uit de bus.
Aspartaam is niet echt lekker. Dranken met echte suiker voelen ook wat stropiger en voller aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coca Cola Light is wel het meest smerige ooit.
Anencefalie blijkt leuk te zijn, volgens mij heb jij daar last van.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:02 schreef McNulty het volgende:
Opso verblijdt ons nog eens met je kennis aub.
Zijn negers lui?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie mentos in cola al eens geprobeerd
Accurate diagnoses stellen is nog wat te hoog gegrepen voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Anencefalie blijkt leuk te zijn, volgens mij heb jij daar last van.
Stuur eens pic van je hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Accurate diagnoses stellen is nog wat te hoog gegrepen voor je.
quote:
picsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn collega's vonden mijn nieuwe kapsel echt pittig![]()
damnz dat was het laatste wat je wilde horen ofnie?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Verblijdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:02 schreef McNulty het volgende:
Opso verblijdt ons nog eens met je kennis aub.
Heb je toch kapsel van Rita genomen ipv Jennifer Aniston?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Nee, is dat iets nieuws?????? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie mentos in cola al eens geprobeerd
Wat reageer je steeds op mij dan? Heb je niks beters te doen schatjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is dat iets nieuws?????? Nooit van gehoord.
*stalk stalk stalk*quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat reageer je steeds op mij dan? Heb je niks beters te doen schatje
Ik reageer op wie ik wil en wnr ik wilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat reageer je steeds op mij dan? Heb je niks beters te doen schatje
Wat ben jij voor achterlijk gaytje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef McNulty het volgende:
you smart
you very smart
we the best
you a genius
i appreciate you
you loyal
i changed.. a lot
you can too
Is dat een nummer? Iemand die ik ken heeft het als status, maar ik ken het helemaal nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef McNulty het volgende:
you smart
you very smart
we the best
you a genius
i appreciate you
you loyal
i changed.. a lot
you can too
you just played yourselfquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor achterlijk gaytje.
hi waar was je?quote:
Heb jou ook gemistquote:
Hier komt die quote vandaan.quote:
Toot zou sexueler doenquote:
I changed.... A LOTquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n man wil je toch niet boven je op hebben
Kaolo gaytje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
I changed.... A LOT
Another one
and another one
and another one
Oh.. I meant that
Go buy your moma a house
Go buy your whole family houses
Say my name
you loyalquote:
WE THE BEST DJ Khaled > I Changed a lot DJ Khaled.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
I changed.... A LOT
Another one
and another one
and another one
Oh.. I meant that
Go buy your moma a house
Go buy your whole family houses
Say my name
I changed a lot dj khaled > zeker in mijn top 5 unintentional comediansquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WE THE BEST DJ Khaled > I Changed a lot DJ Khaled.
HEU KALEquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik durf niet, morgen maar eens de kapper om advies vragen
Gewoon in een paar stapjes doen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DJ Khaled beste Khaled.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef McNulty het volgende:
you smart
you very smart
we the best
you a genius
i appreciate you
you loyal
i changed.. a lot
you can too
Zou 'm wel in m'n squad willen hebben, connecties, alleen maar positief en motivational.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
I changed a lot dj khaled > zeker in mijn top 5 unintentional comedians
True that, Jay Sean en Drake > DJ Khaled.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n man wil je toch niet boven je op hebben
Kijkt hij ook steeds in je fobo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand 0 even opsluiten. Wat een oogaids
Je kunt ook gewoon zelf weggaan Fraz.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand 0 even opsluiten. Wat een oogaids
Preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf weggaan Fraz.
omg jay sean zit hele dag al in mn hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that, Jay Sean en Drake > DJ Khaled.
Beter dan zo'n boeler als Chris Brown, Tyga etc. inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou 'm wel in m'n squad willen hebben, connecties, alleen maar positief en motivational.
BABY ARE U DOWN DOWN DOWN DOWN.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omg jay sean zit hele dag al in mn hoofd
IM ALL YOUUURSSS TONIGHTTT
Zijkanten kaal, bovenop gewoon lang, dan ben je echt cool heb ik gehoordquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ligt aan het haar en gezicht nerdjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijkanten kaal, bovenop gewoon lang, dan ben je echt cool heb ik gehoord.
Ik haat Down.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
BABY ARE U DOWN DOWN DOWN DOWN.
Vraag me af wat er met hem gebeurd is though, hij was onderdeel van de generatie nu wereldbekende Young Money artiesten als Nicki, Drake etc. maar hoor niets meer over hem terwijl Down een ongelooflijk grote hit was.
TARDIS. is sws knappe boy dus bemoei je je er niet mee fatty.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt aan het haar en gezicht nerdje
Jason derulo uberhaupt op een paar nummers naquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat Down.net als whatcha say van jason derulo, kutartiest
Hangt van mn mood afquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jason derulo uberhaupt op een paar nummers na.
Wat luister je dan van Jay op Do u remember na?
Zo heb ik het een paar jaar gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijkanten kaal, bovenop gewoon lang, dan ben je echt cool heb ik gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 17:51:58 ]
Is Stimo srs dik? Geen idee waarom maar beeld me altijd onderstaande vrouw in als ik dr posts lees.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. is sws knappe boy dus bemoei je je er niet mee fatty.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heb ik het een paar jaar gehadnu is het lang.
Zit foto's terug te kijken, het was wel oke.Nee millimeteren aan de zijkanten en bovenop die lengteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die chagrijnige arabieren hier zijn moker dik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is Stimo srs dik? Geen idee waarom maar beeld me altijd onderstaande vrouw in als ik dr posts lees.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heb ik het een paar jaar gehadnu is het lang.
Zit foto's terug te kijken, het was wel oke.Haha zie m nog in de quote van vbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
van haar zijn watquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
Stimorol lijkt alleen maar dik omdat elke vierkante centimeter van haar zijn opgerekt wordt door zaad.
haha wat een knuppel is datquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha zie m nog in de quote van vb
same here, mood is van cruciaal belang. veel r&b, pop en hiphop maar heel af en toe ook wat jazz en zelfs trance o.i.v. Zyzz.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hangt van mn mood afals ik youtube moet geloven luister ik naar progressieve house (
) jij dan
Haha echt he wel hard geworden door z'n foto hahaquote:
Geil =/= knap of mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:51 schreef Montelly het volgende:
Hoe kan je Dee nou een geil wijf vindenheb je dr bek gezien..
hahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha echt he wel hard geworden door z'n foto haha
Zeker. Ik ben kaololelijk en altijd geil.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig maar voor al die lelijke fokker toch
wel aantrekkelijk en dat is ze ook nietquote:
Haar uitstraling is bijna jongensachtig, ik word er iig niet warm van.quote:
Is ze nu Turk of Koerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef Montelly het volgende:
Stimorol heeft pech dat ze kurdische lichaamsbouw heeft, heb je weleens een lekkere 30+ Kurdische gezien??
Je mag ook gewoon wch zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig maar voor al die lelijke fokker toch
Ok, dank jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haar zijn. Haar wezen. Haar fysieke bestaan.
Zij profileert zich als kurdquote:
Hey stel je voor dat er mensen zijn met een andere smaak dan jij!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel aantrekkelijk en dat is ze ook niet
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie iedereen geilen op kleurdoos in US
Haha, ja wel grote mooie ogen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie iedereen geilen op kleurdoos in US
Ze heeft vet mooie ogen.
Oke tmiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lange wandelingen op het strand, romantisch kaars diner, anaal.
iel dat is in de kontquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lange wandelingen op het strand, romantisch kaars diner, anaal.
Je hebt zelf vast ook wel zo'n guilty pleasure toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haar uitstraling is bijna jongensachtig, ik word er iig niet warm van.
hoink plsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smachtend kirrend naar forse klodders lauw mannenroom.
Misschien moet ik toch maar een dm sturen. Ik kan hooguit worden afgewezen, maar daar care ik toch niet omquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smachtend kirrend naar forse klodders lauw mannenroom.
oh hey mmg/2nutzquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar een dm sturen. Ik kan hooguit worden afgewezen, maar daar care ik toch niet om
Ook maar 1 keer in zijn 174-jarig bestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
wch heeft tenminste wel bewijs dat 'ie een keer geneukt heeft
Morena Baccarinquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt zelf vast ook wel zo'n guilty pleasure toch.
doesnt matter had sexquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook maar 1 keer in zijn 174-jarig bestaan.
hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Haha, die vaste US kliek die er nog steeds rondspookt
Hier nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Uiteindelijk toch wel mooi weer geworden.
Sorry dat ze zo laat was nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo naar Schiphol, mag ik daar weer 2 uur wachten. Het wachten op het inpakken van mijn vriendin duurde al lang.
Je bedoelt stex zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Haha, die vaste US kliek die er nog steeds rondspookt
nee formidablequote:
hahahah gelukkig had ik je vriendin al voor je gepakt ahhaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo naar Schiphol, mag ik daar weer 2 uur wachten. Het wachten op het inpakken van mijn vriendin duurde al lang.
spuit11quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
hahahah gelukkig had ik je vriendin al voor je gepakt ahha
ben je ook zo'n klb'er die gewoon regelmatig meeposts maar zich desondanks verheven voelt tot de rest?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een stinkend broeinest van platvloerse ranzigheid, dat is deze SC...
Etto zou zo ongeveer begeleid kunnen worden door Modus als dit een gehandicapte opvang was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
ben je ook zo'n klb'er die gewoon regelmatig meeposts maar zich desondanks verheven voelt tot de rest?
wat is er met semtex?quote:
quote:
Zou niet pikkenquote:
ze doet triootjesquote:
Die zit hier gewoon nog onder een andere naam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:09 schreef Ashqelon het volgende:
Wie van de oude garde herinnert zich Ziba nog?
Gtfo meen je dit echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zit hier gewoon nog onder een andere naam.
maak ik tijd voorquote:
ze liep wel moeilijk toen hequote:
En toch neuk ik vaker dan jij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. is sws knappe boy dus bemoei je je er niet mee fatty.
DOE NOU EENS NIET ZO TRIEST WE SNAPPEN DAT JE HETERO BENTquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:12 schreef McNulty het volgende:
haar lichaam man hotdamnnnnnn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snap nooit wat hier aantrekkelijk aan isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:12 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee op een beren-wcquote:
Buiten proporties en een ordinaire uitstraling... Het is maar waar je op valt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:12 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwantiteit > kwaliteitquote:
en was het lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef Crip het volgende:
Ik ben hier echt gekomen op het juiste moment, ga verder.
Gozer jij neukt hoeren en je hebt een grafelijke kutkop, alsof jij eisen mag stellenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Buiten proporties en een ordinaire uitstraling... Het is maar waar je op valt.
Waarom post zij onder ander account? Als iemand pics van dr stuurt in dm onthul ik mn identiteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij moet eerst FF je originele acc noemen, dan vertelt hij onder welke naam.
Hot dayummmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer jij neukt hoeren en je hebt een grafelijke kutkop, alsof jij eisen mag stellen
moet je niet in crip dr broekje? ze doet toch easy voor je (haar eigen woorden)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DOE NOU EENS NIET ZO TRIEST WE SNAPPEN DAT JE HETERO BENT
Dan kan je juist eisen stellen, horen kan je uitkiezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer jij neukt hoeren en je hebt een grafelijke kutkop, alsof jij eisen mag stellen
Hoor jij niet amai te zeggen ipv jeetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, jongens toch... doe wat aan dit niveau of zo...
Dit kan echt niet meer hoor...
Jeetje.
Inhoud...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
moet je niet in crip dr broekje? ze doet toch easy voor je (haar eigen woorden)
Weenie, zieke fetisj heb jij welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een harige mannenborst :$
auchquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef Crip het volgende:
[..]
het was matig, dnkjewel voor het vragen hoink
Zet mij maar in de ccquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies... Het is schandalig. Ik ga Danny mailen.
ok doe maar zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, zieke fetisj heb jij wel
wowquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb je gekregenquote:
Haha. Ik neuq heel mooie vrouwen en de laatste keer een prostituee was vorige zomer dus dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wil best iets inhoudelijks zeggen maar dan moet jij de voorzet geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, jongens toch... doe wat aan dit niveau of zo...
Dit kan echt niet meer hoor...
Jeetje.
wauw, zo nonchalant.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha. Ik neuq heel mooie vrouwen en de laatste keer een prostituee was vorige zomer dus dat valt ook wel mee.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha. Ik neuq heel mooie vrouwen en de laatste keer een prostituee was vorige zomer dus dat valt ook wel mee.
Wnnr was je laatste x seksquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sry schatjequote:
ik weet niet wrm je denkt dat deze reactie je imago redt ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
echt he, ik log in en zie die stumper dit posten.. man manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet wrm je denkt dat deze reactie je imago red ofzo.
Je uitgezakte buurvrouw is geen mooie vrouw, al kan ik me voorstellen dat je met jouw alcoholprobleem een vertekend beeld hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lig net halve dag in bed met griep, komt de kat ineens lief doen, dacht awhhh leuk beestje, wou die gewoon eten, vieze gore jackhals.quote:
oh dacht dat jij ook Nederlands was, wat ben je?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
Gruwelijk verkouden damn, gewoon een tatta gepulled vandaag..
Ziekmelden
Wanneer rot je nou een x op danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stelletje misselijke pubers hier...
oh van het weekend, maar slechts eenmaal. Ik wil wel weer wat vaker. Komt wel weer.quote:
Kwam hij ook niet daarna kroelen? Zou echt ziek harde after dinner kroelings doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lig net halve dag in bed met griep, komt de kat ineens lief doen, dacht awhhh leuk beestje, wou die gewoon eten, vieze gore jackhals.
krakakaaa niels is gepopt in de back manequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je uitgezakte buurvrouw is geen mooie vrouw, al kan ik me voorstellen dat je met jouw alcoholprobleem een vertekend beeld hebt.
Op zich aardig begin, probeer iets met vluchtelingen erin te stoppen, dat scoort makkelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoogeerwaarde Danny,
Het is thans gebleken dat het algemene niveau in de Klaagbak Slowchat van een dergelijk deerniswekkend gehalte is, dat de ijskappen er sneller door gaan smelten, de gaten in de ozonlaag angstaanjagende proporties beginnen aan te nemen en de algehele apocalypse er door wordt versneld. Gelieve actie te ondernemen.
Conceptbrief...
Log je toch gewoon weer uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, ik log in en zie die stumper dit posten.. man man
Hey, maar Niels neukt tenminste nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
krakakaaa niels is gepopt in de back mane
Heb mobiel geen pics.quote:
Etto de hontquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, niet, natuurlijk... ik moet het niveau peilen.
En ook zo gemeen, deze SC... BAH!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb mobiel geen pics.
En wsl heb je een hele irrelevante identiteit, naam die ik niet eens kan herinneren.
nope, kut leven dit dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwam hij ook niet daarna kroelen? Zou echt ziek harde after dinner kroelings doen
Moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, maar Niels neukt tenminste nog.
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in permquote:
hehe wel leuke shots vanavondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies
En dat geldt voor meerdere mensen hier
Gemeen dat ik niet alle usernames van 6 jaar geleden nog weet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ook zo gemeen, deze SC... BAH!
in tegenstelling tot jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Dus als je een perm hebt mag je een nieuw account maken en overnieuw beginnen? Wat is het nut van een perm dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in perm
zielepoot
Abject, zou ik zelfs willen zeggen... Abject, mevrouw Chai!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Gemeen dat ik niet alle usernames van 6 jaar geleden nog weet?
Jij begint met mij voor sukkel uit te maken en voor stumper. Persoonlijke aanval dus. Ga maar uithuilen bij Danny dan. Ik hou er over op.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in perm
zielepoot
hoeft niet nu uiteraard. onder welk account post ze nu though?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb mobiel geen pics.
En wsl heb je een hele irrelevante identiteit, naam die ik niet eens kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |