oh dacht dat jij ook Nederlands was, wat ben je?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
Gruwelijk verkouden damn, gewoon een tatta gepulled vandaag..
Ziekmelden
Wanneer rot je nou een x op danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stelletje misselijke pubers hier...
oh van het weekend, maar slechts eenmaal. Ik wil wel weer wat vaker. Komt wel weer.quote:
Kwam hij ook niet daarna kroelen? Zou echt ziek harde after dinner kroelings doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lig net halve dag in bed met griep, komt de kat ineens lief doen, dacht awhhh leuk beestje, wou die gewoon eten, vieze gore jackhals.
krakakaaa niels is gepopt in de back manequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je uitgezakte buurvrouw is geen mooie vrouw, al kan ik me voorstellen dat je met jouw alcoholprobleem een vertekend beeld hebt.
Op zich aardig begin, probeer iets met vluchtelingen erin te stoppen, dat scoort makkelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoogeerwaarde Danny,
Het is thans gebleken dat het algemene niveau in de Klaagbak Slowchat van een dergelijk deerniswekkend gehalte is, dat de ijskappen er sneller door gaan smelten, de gaten in de ozonlaag angstaanjagende proporties beginnen aan te nemen en de algehele apocalypse er door wordt versneld. Gelieve actie te ondernemen.
Conceptbrief...
Log je toch gewoon weer uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, ik log in en zie die stumper dit posten.. man man
Hey, maar Niels neukt tenminste nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
krakakaaa niels is gepopt in de back mane
Heb mobiel geen pics.quote:
Etto de hontquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, niet, natuurlijk... ik moet het niveau peilen.
En ook zo gemeen, deze SC... BAH!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb mobiel geen pics.
En wsl heb je een hele irrelevante identiteit, naam die ik niet eens kan herinneren.
nope, kut leven dit dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwam hij ook niet daarna kroelen? Zou echt ziek harde after dinner kroelings doen
Moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, maar Niels neukt tenminste nog.
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in permquote:
hehe wel leuke shots vanavondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies
En dat geldt voor meerdere mensen hier
Gemeen dat ik niet alle usernames van 6 jaar geleden nog weet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ook zo gemeen, deze SC... BAH!
in tegenstelling tot jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Dus als je een perm hebt mag je een nieuw account maken en overnieuw beginnen? Wat is het nut van een perm dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in perm
zielepoot
Abject, zou ik zelfs willen zeggen... Abject, mevrouw Chai!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Gemeen dat ik niet alle usernames van 6 jaar geleden nog weet?
Jij begint met mij voor sukkel uit te maken en voor stumper. Persoonlijke aanval dus. Ga maar uithuilen bij Danny dan. Ik hou er over op.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ga je weer zo beginnen, goed zo ga door, de laatste keer eindigde in perm
zielepoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |