Je kunt ook gewoon zelf weggaan Fraz.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand 0 even opsluiten. Wat een oogaids
Preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf weggaan Fraz.
omg jay sean zit hele dag al in mn hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that, Jay Sean en Drake > DJ Khaled.
Beter dan zo'n boeler als Chris Brown, Tyga etc. inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou 'm wel in m'n squad willen hebben, connecties, alleen maar positief en motivational.
BABY ARE U DOWN DOWN DOWN DOWN.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omg jay sean zit hele dag al in mn hoofd
IM ALL YOUUURSSS TONIGHTTT
Zijkanten kaal, bovenop gewoon lang, dan ben je echt cool heb ik gehoordquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik durf niet, morgen maar eens de kapper om advies vragen
Ligt aan het haar en gezicht nerdjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijkanten kaal, bovenop gewoon lang, dan ben je echt cool heb ik gehoord.
Ik haat Down.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
BABY ARE U DOWN DOWN DOWN DOWN.
Vraag me af wat er met hem gebeurd is though, hij was onderdeel van de generatie nu wereldbekende Young Money artiesten als Nicki, Drake etc. maar hoor niets meer over hem terwijl Down een ongelooflijk grote hit was.
TARDIS. is sws knappe boy dus bemoei je je er niet mee fatty.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt aan het haar en gezicht nerdje
Jason derulo uberhaupt op een paar nummers naquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat Down.net als whatcha say van jason derulo, kutartiest
Hangt van mn mood afquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jason derulo uberhaupt op een paar nummers na.
Wat luister je dan van Jay op Do u remember na?
Zo heb ik het een paar jaar gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijkanten kaal, bovenop gewoon lang, dan ben je echt cool heb ik gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 17:51:58 ]
Is Stimo srs dik? Geen idee waarom maar beeld me altijd onderstaande vrouw in als ik dr posts lees.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. is sws knappe boy dus bemoei je je er niet mee fatty.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heb ik het een paar jaar gehadnu is het lang.
Zit foto's terug te kijken, het was wel oke.Nee millimeteren aan de zijkanten en bovenop die lengteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die chagrijnige arabieren hier zijn moker dik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is Stimo srs dik? Geen idee waarom maar beeld me altijd onderstaande vrouw in als ik dr posts lees.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo heb ik het een paar jaar gehadnu is het lang.
Zit foto's terug te kijken, het was wel oke.Haha zie m nog in de quote van vbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
van haar zijn watquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
Stimorol lijkt alleen maar dik omdat elke vierkante centimeter van haar zijn opgerekt wordt door zaad.
haha wat een knuppel is datquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha zie m nog in de quote van vb
same here, mood is van cruciaal belang. veel r&b, pop en hiphop maar heel af en toe ook wat jazz en zelfs trance o.i.v. Zyzz.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hangt van mn mood afals ik youtube moet geloven luister ik naar progressieve house (
) jij dan
Haha echt he wel hard geworden door z'n foto hahaquote:
Geil =/= knap of mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:51 schreef Montelly het volgende:
Hoe kan je Dee nou een geil wijf vindenheb je dr bek gezien..
hahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha echt he wel hard geworden door z'n foto haha
Zeker. Ik ben kaololelijk en altijd geil.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig maar voor al die lelijke fokker toch
wel aantrekkelijk en dat is ze ook nietquote:
Haar uitstraling is bijna jongensachtig, ik word er iig niet warm van.quote:
Is ze nu Turk of Koerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef Montelly het volgende:
Stimorol heeft pech dat ze kurdische lichaamsbouw heeft, heb je weleens een lekkere 30+ Kurdische gezien??
Je mag ook gewoon wch zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig maar voor al die lelijke fokker toch
Ok, dank jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haar zijn. Haar wezen. Haar fysieke bestaan.
Zij profileert zich als kurdquote:
Hey stel je voor dat er mensen zijn met een andere smaak dan jij!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel aantrekkelijk en dat is ze ook niet
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie iedereen geilen op kleurdoos in US
Haha, ja wel grote mooie ogen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie iedereen geilen op kleurdoos in US
Ze heeft vet mooie ogen.
Oke tmiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lange wandelingen op het strand, romantisch kaars diner, anaal.
iel dat is in de kontquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lange wandelingen op het strand, romantisch kaars diner, anaal.
Je hebt zelf vast ook wel zo'n guilty pleasure toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haar uitstraling is bijna jongensachtig, ik word er iig niet warm van.
hoink plsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smachtend kirrend naar forse klodders lauw mannenroom.
Misschien moet ik toch maar een dm sturen. Ik kan hooguit worden afgewezen, maar daar care ik toch niet omquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smachtend kirrend naar forse klodders lauw mannenroom.
oh hey mmg/2nutzquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar een dm sturen. Ik kan hooguit worden afgewezen, maar daar care ik toch niet om
Ook maar 1 keer in zijn 174-jarig bestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
wch heeft tenminste wel bewijs dat 'ie een keer geneukt heeft
Morena Baccarinquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt zelf vast ook wel zo'n guilty pleasure toch.
doesnt matter had sexquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook maar 1 keer in zijn 174-jarig bestaan.
hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Haha, die vaste US kliek die er nog steeds rondspookt
Hier nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Uiteindelijk toch wel mooi weer geworden.
Sorry dat ze zo laat was nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo naar Schiphol, mag ik daar weer 2 uur wachten. Het wachten op het inpakken van mijn vriendin duurde al lang.
Je bedoelt stex zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Haha, die vaste US kliek die er nog steeds rondspookt
nee formidablequote:
hahahah gelukkig had ik je vriendin al voor je gepakt ahhaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo naar Schiphol, mag ik daar weer 2 uur wachten. Het wachten op het inpakken van mijn vriendin duurde al lang.
spuit11quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
hahahah gelukkig had ik je vriendin al voor je gepakt ahha
ben je ook zo'n klb'er die gewoon regelmatig meeposts maar zich desondanks verheven voelt tot de rest?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een stinkend broeinest van platvloerse ranzigheid, dat is deze SC...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |