SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet kiezen tussen groen en roodquote:
Volgens mij moet jij een nieuwe brilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs deze ts![]()
Fernandes sc
Zit ze alles terug te lezen ofzo
Che plsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs deze ts![]()
Fernandes sc
Dit.quote:
Dan had ze de originele Fernandes OP er wel in gezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srs deze ts![]()
Fernandes sc
hahahaquote:De uitbraak van het zikavirus is voor de Indiase autofabrikant Tata Motor reden de naam van zijn nieuwste model aan te passen. Het gaat om een kleine personenwagen die nog op de markt moet komen. Deze zou Zica gaan heten, maar daar ziet het bedrijf nu vanaf.
jij hebt zeker een auto van hunquote:
ja, van hunnie.quote:
wel oppassen hoor die auto's komen niet goed uit de crashtestsquote:
verdient hij nietquote:
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel oppassen hoor die auto's komen niet goed uit de crashtests
quote:
Waarom so onaardig?quote:
Gaat het wel goed?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kifache je stresst om op kifache kifache je stresst om op
😂
praat normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
😂
?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is Che wat paranoide
Ken je deze?quote:
drink jij nooit iets met suiker erin dan?quote:
Nee, alleen met aspartaamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
drink jij nooit iets met suiker erin dan?
okequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
😂
Aspartaam is een van de meest grondig onderzochte additieven en het komt steeds als veilig uit de bus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Aspartaam heeft ook geen kankerverwekkende neigingen ofzo neeeuh
Nee, nog niet.quote:
ja, wel tof gedaan... vond ik.quote:
Fuck aluhoedjes, steun de levensmiddelenindustrie!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Aspartaam heeft ook geen kankerverwekkende neigingen ofzo neeeuh
Coca Cola Light is wel het meest smerige ooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aspartaam is een van de meest grondig onderzochte additieven en het komt steeds als veilig uit de bus.
Aspartaam is niet echt lekker. Dranken met echte suiker voelen ook wat stropiger en voller aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coca Cola Light is wel het meest smerige ooit.
Anencefalie blijkt leuk te zijn, volgens mij heb jij daar last van.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:02 schreef McNulty het volgende:
Opso verblijdt ons nog eens met je kennis aub.
Zijn negers lui?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie mentos in cola al eens geprobeerd
Accurate diagnoses stellen is nog wat te hoog gegrepen voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Anencefalie blijkt leuk te zijn, volgens mij heb jij daar last van.
Stuur eens pic van je hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Accurate diagnoses stellen is nog wat te hoog gegrepen voor je.
quote:
picsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn collega's vonden mijn nieuwe kapsel echt pittig![]()
damnz dat was het laatste wat je wilde horen ofnie?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Verblijdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:02 schreef McNulty het volgende:
Opso verblijdt ons nog eens met je kennis aub.
Heb je toch kapsel van Rita genomen ipv Jennifer Aniston?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Nee, is dat iets nieuws?????? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie mentos in cola al eens geprobeerd
Wat reageer je steeds op mij dan? Heb je niks beters te doen schatjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is dat iets nieuws?????? Nooit van gehoord.
*stalk stalk stalk*quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat reageer je steeds op mij dan? Heb je niks beters te doen schatje
Ik reageer op wie ik wil en wnr ik wilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat reageer je steeds op mij dan? Heb je niks beters te doen schatje
Wat ben jij voor achterlijk gaytje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef McNulty het volgende:
you smart
you very smart
we the best
you a genius
i appreciate you
you loyal
i changed.. a lot
you can too
Is dat een nummer? Iemand die ik ken heeft het als status, maar ik ken het helemaal nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef McNulty het volgende:
you smart
you very smart
we the best
you a genius
i appreciate you
you loyal
i changed.. a lot
you can too
you just played yourselfquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor achterlijk gaytje.
hi waar was je?quote:
Heb jou ook gemistquote:
Hier komt die quote vandaan.quote:
Toot zou sexueler doenquote:
I changed.... A LOTquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n man wil je toch niet boven je op hebben
Kaolo gaytje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
I changed.... A LOT
Another one
and another one
and another one
Oh.. I meant that
Go buy your moma a house
Go buy your whole family houses
Say my name
you loyalquote:
WE THE BEST DJ Khaled > I Changed a lot DJ Khaled.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
I changed.... A LOT
Another one
and another one
and another one
Oh.. I meant that
Go buy your moma a house
Go buy your whole family houses
Say my name
I changed a lot dj khaled > zeker in mijn top 5 unintentional comediansquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WE THE BEST DJ Khaled > I Changed a lot DJ Khaled.
HEU KALEquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik durf niet, morgen maar eens de kapper om advies vragen
Gewoon in een paar stapjes doen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik durf niet, morgen maar eens de kapper om advies vragen
DJ Khaled beste Khaled.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef McNulty het volgende:
you smart
you very smart
we the best
you a genius
i appreciate you
you loyal
i changed.. a lot
you can too
Zou 'm wel in m'n squad willen hebben, connecties, alleen maar positief en motivational.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
I changed a lot dj khaled > zeker in mijn top 5 unintentional comedians
True that, Jay Sean en Drake > DJ Khaled.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n man wil je toch niet boven je op hebben
Kijkt hij ook steeds in je fobo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand 0 even opsluiten. Wat een oogaids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |