Allen Zuid-Europeanen, onbetrouwbaar volk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:58 schreef Kowloon het volgende:
Ik zie dat ook Theo Notteboom, Markus Hesse en Cesar Ducruet als bijdragers aan de site genoemd worden. Die hebben een hele partij interessante artikelen afgeleverd over havens en achterlandvervoer/transport/logistiek.
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:10 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat de eerste kamer debatten nooit werden gefilmd? En niet werden gedeeld met het volk?
Foute gedachte derhalve. Het zijn gewoon openbare vergaderingen die allicht ook allemaal opgenomen worden. net zoals de gemiddelde raadsvergadering in Schubbekutteveen overigens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:10 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat de eerste kamer debatten nooit werden gefilmd? En niet werden gedeeld met het volk?
Ze worden niet uitgezonden, het volk kan normaal gezien niet volgen wat zij bespreken op dinsdag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Foute gedachte derhalve. Het zijn gewoon openbare vergaderingen die allicht ook allemaal opgenomen worden. net zoals de gemiddelde raadsvergadering in Schubbekutteveen overigens.
ook niet via de website? Waarbij er overigens een verschil is tussen de plenaire vergaderingen en de commissievergaderingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ze worden niet uitgezonden, het volk kan normaal gezien niet volgen wat zij bespreken op dinsdag.
Nee beide niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ook niet via de website? Waarbij er overigens een verschil is tussen de plenaire vergaderingen en de commissievergaderingen.
Dat weten we dus nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:19 schreef 99.999 het volgende:
Nou ja, je mist er ook niks aan over het algemeen.
Antwerpen is al Zuid-Europa?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allen Zuid-Europeanen, onbetrouwbaar volk.
Correct, door hen hebben we dat gezeik met die Hedwigepolder, we kunnen beter de hele Scheldemond laten verzanden.quote:
Sinds wanneer? Ik kijk met enig regelmaat naar de Senaat. Op juridisch gebied ook belangrijker dan wat de kleuters in de andere Kamer bespreken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:10 schreef Merode32 het volgende:
Nijmegen ligt dan dus gevaarlijk dicht bij die grens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De zuidelijke grens van beschaving lost ter hoogte van Overasselt op.
Barbaren wonen in kleine enclaves tegenwoordig. Plus overal onder Sahara.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De zuidelijke grens van beschaving lost ter hoogte van Overasselt op.
Onmogelijk. Het volk mag het niet zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Ryon het volgende:
https://www.eerstekamer.nl/livedebat
Dit is gewoon de link!
Lijkt me niet ter discussie staan, die grens. Onder de Maas begint de Méditerranée.quote:
Ja, men viert hier wel carnaval dus wat dat betreft is het een grijs gebied.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen ligt dan dus gevaarlijk dicht bij die grens.
Jeetje zeg, alleen op dinsdagmiddag werken ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Ryon het volgende:
https://www.eerstekamer.nl/livedebat
Dit is gewoon de link!
Zeker. De efficient frontier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen ligt dan dus gevaarlijk dicht bij die grens.
Andere dagen lekker graaien in RvC's, bij adviesbureaus en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jeetje zeg, alleen op dinsdagmiddag werken ze.
Stiekem heb ik de site gehackt. Ik verwacht dat de AIVD mij elk moment kan oppakken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het volk mag het niet zien.
We kunnen het niet weten.
Het is niet voor niets een parttime betrekking zoals er tijd voldoende overblijft voor de door waht genoemde nevenactiviteiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jeetje zeg, alleen op dinsdagmiddag werken ze.
Even naar V&J bellen of de ICT jongens kunnen stoppen met hun werk. Wel zeggen dat je lid bent van de VVD natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Stiekem heb ik de site gehackt. Ik verwacht dat de AIVD mij elk moment kan oppakken.
Vuige smiechten. Ik zou die hele ICT-afdeling laten deporteren. Vervolgens Indiërs aanstellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even naar V&J bellen of de ICT jongens kunnen stoppen met hun werk. Wel zeggen dat je lid bent van de VVD natuurlijk.
De afdeling deporteren naar India is ook een goed plan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vuige smiechten. Ik zou die hele ICT-afdeling laten deporteren. Vervolgens Indiërs aanstellen.
Rutte moet niet zo zeiken.quote:Een staatscommissie moet het functioneren van het parlementaire stelsel onder de loep nemen. De Eerste Kamer gaf hier dinsdag het groene licht voor.
Van de Eerste Kamerleden stemden 56 senatoren voor en negentien tegen het instellen van een onderzoek. De Tweede Kamer moet zich nog over het plan uitspreken.
De commissie moet bekijken het stelsel met twee Kamers wel toekomstbestendig is. Ook moet ze met voorstellen voor modernisering van het stelsel komen.
Premier Mark Rutte zei eerder niet echt blij te zijn met het idee, maar de wens van beide Kamers te zullen respecteren.
Dit bevestig ik. Extra asfalt.quote:A13 in januari verdwenen uit file top-10 dankzij 'nieuwe' A4
http://www.nu.nl/binnenla(...)nkzij-nieuwe-a4.html
Ben je ook blij met de nieuw A4?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Duitse arts vertelt schokkende waarheid over AZC's
De waarheid die de politiek correcte media ons niet vertellen.
Nog niet, als ik een auto heb wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ben je ook blij met de nieuw A4?
Alle files staan nu nabij Den Haag, lollercopter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nog niet, als ik een auto heb wel.
Sinds anderhalf jaar ofzo worden alle senaatsdebatten uitgezonden via https://www.eerstekamer.nl/livedebat en vaak ook via NPO Politiek.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ze worden niet uitgezonden, het volk kan normaal gezien niet volgen wat zij bespreken op dinsdag.
Hoog tijd voor een revolte. Er moet per direct een einde worden gemaakt aan de achterkamertjespolitiek.quote:
Inderdaad. Dit plan is de enige manier om de werkeloosheid onder staatsrechtjuristen terug te dringen. Daar moeten offers voor gemaakt worden.quote:
Elke jurist uit de bijstand is mooi meegenomen. We kunnen er wel lacherig over doen, maar het blijven uiteindelijk ook mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit plan is de enige manier om de werkeloosheid onder staatsrechtjuristen terug te dringen. Daar moeten offers voor gemaakt worden.
Heb je voor die bizarre laatste stelling ook bewijs?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke jurist uit de bijstand is mooi meegenomen. We kunnen er wel lacherig over doen, maar het blijven uiteindelijk ook mensen.
Absurde en mijns inziens strafbare stelling.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke jurist uit de bijstand is mooi meegenomen. We kunnen er wel lacherig over doen, maar het blijven uiteindelijk ook mensen.
Leugens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is een gevoelskwestie. Sommige mensen personificeren andere voorwerpen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heb je voor die bizarre laatste stelling ook bewijs?
Wordt een interessant proces.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Absurde en mijns inziens strafbare stelling.
Eerst vrijheid van meningsuiting afschaffen.quote:
En wanneer is iets bezopen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:52 schreef Gutmensch het volgende:
In het geval van een bezopen mening bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |