quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en ik maar zoeken
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
Nog gammel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nog de enige in de ziekenboeg of doet er nog iemand mee? Ik ben er zoooo klaar mee
Nog steeds niet opgeknapt, wat balen!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nog de enige in de ziekenboeg of doet er nog iemand mee? Ik ben er zoooo klaar mee
quote:
Duidelijkquote:Acronym Definition
DBIV Direction de La Brigade d'Inspection et de Vérification (French: Brigade Directorate of Inspection and Verification; Madagascar)
Ik bewaar de rest van mijn ziektedagen voor later, als het wat beter weer is...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
is er soms iets dat je wilt vertellenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in elk geval van de hoofdpijn af en een halve dag en nacht niet misselijk geweest (nu helaas weer wel)
geen zorgen, geen 40+babyquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
is er soms iets dat je wilt vertellen![]()
Hè, da's jammer.quote:
af en toe pesten we de puber ermee: de baby komt bij jou op de kamer hoor, je nieuwe kamer is groot zatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hè, da's jammer.
Ik had eigenlijk nog een heel nestje verwacht.
Nou dan geef je het nog een boost door te zeggen, ik voel me wel zo misselijk nu, zou het misschien een tweeling worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
af en toe pesten we de puber ermee: de baby komt bij jou op de kamer hoor, je nieuwe kamer is groot zat
puber is daar, ik ben thuis, maar reken maar dat er afgelopen weekend zulke opmerkingen gemaakt zijn hoor. En oma speelt wel mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou dan geef je het nog een boost door te zeggen, ik voel me wel zo misselijk nu, zou het misschien een tweeling worden?
Het gaat nog druk worden op die kamer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
puber is daar, ik ben thuis, maar reken maar dat er afgelopen weekend zulke opmerkingen gemaakt zijn hoor. En oma speelt wel mee.
Altijd fun, mensen met praatjes, ik zeg meestal gewoon, u bent de deskundige arts in deze?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt joh, denkt de dame van mijn werk dat ze dokter is ofzo? De anderen die langer dan een week ziek waren met dat virus zijn bij de huisarts geweest en hebben medicijnen gekregen. Echt waar joh? Hier zegt de assistente alleen maar: blijf goed drinken en doe rustig aan en daar heeft de assistente gelijk in. Ik ben echt nog nooit met een verkoudheids- of griepvirus bij de huisarts geweest
ik ook niet hoor, gewoon doen wat de assistente zegt en anders laat je die mevrouw van het werk maar eens goed de griep krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt joh, denkt de dame van mijn werk dat ze dokter is ofzo? De anderen die langer dan een week ziek waren met dat virus zijn bij de huisarts geweest en hebben medicijnen gekregen. Echt waar joh? Hier zegt de assistente alleen maar: blijf goed drinken en doe rustig aan en daar heeft de assistente gelijk in. Ik ben echt nog nooit met een verkoudheids- of griepvirus bij de huisarts geweest
Waarom verbaast mij dit niet...?quote:Klachten over agressieve verkoopmethoden HelloFresh.
De Mexicaanse griepquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, gewoon doen wat de assistente zegt en anders laat je die mevrouw van het werk maar eens goed de griep krijgen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd fun, mensen met praatjes, ik zeg meestal gewoon, u bent de deskundige arts in deze?
Zeggen ze dan nee, dan vraag ik ze vriendelijk (met een bepaalde blik op mijn gezicht) hun mond te houden.
quote:
quote:
Tijdens het bakken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was aan het bakken en moest ineens aan Mo denken
Appelkaneelmuffinsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tijdens het bakken?![]()
Waarom in hemelsnaam?
Maak je niet druk, daar had ik geen last van vandaagquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tijdens het bakken?![]()
Waarom in hemelsnaam?
Lekker, ze zien er mooi uit.quote:
Mooi hè, ik ben aangenaam verrast door het resultaat, als je nu ook maar lekker smaken, want het is de eerste keer dat ik ze maakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ze zien er mooi uit.
Muffins, ik vind het lekkere dingen en een leuk woord.
Als ik ze maak gebruik ik van deze.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, ik ben aangenaam verrast door het resultaat, als je nu ook maar lekker smaken, want het is de eerste keer dat ik ze maak
Dat zijn van die silicone cupjes, ook handig. Ik heb maanden geleden bij Action zo'n muffinblik gekocht, omdat het er zo leuk uitziet, maar er nog niet eerder iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik ze maak gebruik ik van deze.
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n ding waar er 12 inpassen, maar losse kan je veel makkelijker in je oven verdelen.
Het leuke is dat je veel variaties kan maken, je kan ook een batch scheiden en 2 verschillende smaken maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die silicone cupjes, ook handig. Ik heb maanden geleden bij Action zo'n muffinblik gekocht, omdat het er zo leuk uitziet, maar er nog niet eerder iets mee gedaan.
Je ziet zulke leuke muffinrecepten op internet, ook hartige, dus ik denk dat ik hem vaker ga gebruiken.
Hier is het sinds een uurtje heerlijk weer, blauwe lucht en zon. Kan je niet even op buienradar kijken ofzo, je nat laten regenen is kut.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben me startklaar aan het maken voor een ritje op de fiets voor de boodschappen, zoals het er nu uitziet heeft wachten tot het droog wordt geen zin, dus zal ik wel zeiknat thuiskomen, lullig, want ik hoef maar 4 korte straatjes door.
Inderdaad, je kan er volop mee variëren. Nu nog even een trommel zoeken om ze in te vervoeren en ze toch hun vorm behoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het leuke is dat je veel variaties kan maken, je kan ook een batch scheiden en 2 verschillende smaken maken.
Minder leuk iig, maar denk dat ik als ik nat thuiskom, direct mijn huispak weer aantrek, en ga koken, heb een rollade die moet ik vandaag maken, en vanavond komt baardaap.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het sinds een uurtje heerlijk weer, blauwe lucht en zon. Kan je niet even op buienradar kijken ofzo, nat regenen is kut.
Gezellig! Succes dan in de regen, misschien valt het meequote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minder leuk iig, maar denk dat ik als ik nat thuiskom, direct mijn huispak weer aantrek, en ga koken, heb een rollade die moet ik vandaag maken, en vanavond komt baardaap.
http://www.buienradar.nl/verwachting-3-uurquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Succes dan in de regen, misschien valt het mee
Dus geen rollade voor baardaap?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit er weer eens compleet naast, ik dacht dat het al woensdag was.
Dat ding moet ik vandaag bereiden, maar dat is voor meer dan 1 dag.quote:
Maar moet je nu nog wel boodschappen doen of heb je nu nog wel genoeg in huis?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding moet ik vandaag bereiden, maar dat is voor meer dan 1 dag.
Geen brood meer en geen vers beleg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar moet je nu nog wel boodschappen doen of heb je nu nog wel genoeg in huis?
Latersquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen brood meer en geen vers beleg.
En even pinnen, mijn broertje heeft nog iets van me te goed, dat is ie zelf al lang vergeten, maar ik niet.
Hé Dees!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was aan het bakken en moest ineens aan Mo denken
Ben alweer terug, ben niet echt nat geworden, hard gefietst.quote:
je hebt toch een muffin blik? folie er over, voilàquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan er volop mee variëren. Nu nog even een trommel zoeken om ze in te vervoeren en ze toch hun vorm behouden
Kijk, dat is nog eens pragmatisch denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt toch een muffin blik? folie er over, voilà
buiten is leukerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
yeah!de Aap zijn mobiele slam dunk apparaat dinges is binnen!
[ afbeelding ]
Bezorgd Bol bij jullie ook gegarandeerd de volgende dag?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
yeah!de Aap zijn mobiele slam dunk apparaat dinges is binnen!
[ afbeelding ]
Bol, Wehkamp en Cool Blue zijn mijn vriendjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bezorgd Bol bij jullie ook gegarandeerd de volgende dag?
Ja, even naar de Mediamarkt gaqn zit er niet in.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Bol, Wehkamp en Cool Blue zijn mijn vriendjes
we gaan morgenmiddag 30 appelflappen bakken!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, even naar de Mediamarkt gaqn zit er niet in.
Je bent toch niet gek...
Zitten de knakworstjes, uitjes, augurkjes en blokjes kaas al aan de stokjes?
Heb je passende trommel daarvoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
we gaan morgenmiddag 30 appelflappen bakken!
Lekkâh!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
we gaan morgenmiddag 30 appelflappen bakken!
ik heb voor alles een oplossingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je passende trommel daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1973andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:56 schreef Mickeys het volgende:
Dank je wel Hut, voor de tip... Ik heb ze vandaag binnen gekregen en ben zo onwijs blij
Cool, lekker knutselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zit op een tangetje te wachten...quote:
voorzichtig, Anders breekt het af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]Moet alleen even zoeken naar 1 bepaald tangetje die ik ergens gebruikt heb en niet meer weer waar ik het vervolgens heb weggelegd. Tangetjes zat, maar ik wil natuurlijk net die ene
Ja juist daarom. Die waarschuwing van jou toen, heb ik heel erg ter harte genomen dus ga echt niet in de modes: "dan maar dat tangetje" doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
voorzichtig, Anders breekt het af.
Ah, die zit er ook wel goed uit. Alleen uitkijken met "te hard" knijpen gezien die "anti-slip-ribbels" aan de binnenkant. Ik heb zelf al wel 2 pincetten klaar liggen en een "vouw" blokjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
GBP 1,15
Ongeveer EUR 1,52
Rollade die aten we vaak bij mijn oma (97).quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb deze in de oven liggen.
Lekker, ik maak er jus met uien bij, snij het ding in plakken en die gaan in de jus, waar ik het bij ga eten weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Rollade die aten we vaak bij mijn oma (97).
Truste.quote:
of op broodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ik maak er jus met uien bij, snij het ding in plakken en die gaan in de jus, waar ik het bij ga eten weet ik nog niet.
Is ook nog voor morgen.
Jus van de rollade zelf of...?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ik maak er jus met uien bij, snij het ding in plakken en die gaan in de jus, waar ik het bij ga eten weet ik nog niet.
Is ook nog voor morgen.
Ja, die maak ik van het bakvocht, ik bak het ding altijd eerst en gooi hem erna in de oven en intussen maak ik de jus klaar.quote:
Hoe laat kunnen we aan tafel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb deze in de oven liggen.
Slaap lekkerquote:
Ja en? Hoe laat!quote:
Damn... dat red ik niet meer... Zo snel kan mijn auto niet laagvliegenquote:
Ah, da's ook een manier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die maak ik van het bakvocht, ik bak het ding altijd eerst en gooi hem erna in de oven en intussen maak ik de jus klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ding na de oven nadat ik het netje verwijderd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]Schenkstroop voor ik hem in de oven gooi, hij zat ervoor even in de pan om aan te bruinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan er eventueel ook honing overheen doen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schenkstroop voor ik hem in de oven gooi, hij zat ervoor even in de pan om aan te bruinen.Zoetvlees ken ik niet, zuurvlees wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan er eventueel ook honing overheen doen.
Nah, het geeft maar een licht tintje, hoofdzakelijk aan de buitenzijde, vind ik lekker in combi met uien in de jus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoetvlees ken ik niet, zuurvlees wel...
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, beetje carameliseren...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het geeft maar een licht tintje, hoofdzakelijk aan de buitenzijde, vind ik lekker in combi met uien in de jus.
Daarom zei ik al, je kunt hetzelfde met enigszins vloeibare honing doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, beetje carameliseren...
Zier er dus goed genoeg uit dat je het zelf wil proberen, rollade met een Limburgs tintje, flikker nog een scheut bier in de jus en het is helemaal af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef Mickeys het volgende:
Goed... ik noteer...
Boodschappenlijstje:
Rollade
Honing of stroop
Uien
Hmmm.. ik krijg verdorie trek
Bier? Gatver.... egniequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zier er dus goed genoeg uit dat je het zelf wil proberen, rollade met een Limburgs tintje, flikker nog een scheut bier in de jus en het is helemaal af.
Nodig eens iemand uit...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bier? Gatver.... egnie
Maar maken ga ik het zeker. Moet alleen even spieken of er wel rollades zijn... meestal zie ik ze niet liggen en ik hoef natuurlijk in mijn uppie natuurlijk geen joekel.
Ik dacht al, is er een tekort??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nodig eens iemand uit...
En rollades vind je in elke supermarkt.
Met de WW uitkering die momenteel ongeveer 550 euro bedraagt valt er niet veel uit te delen.quote:
Ja, van die mega grote. Ik wil gewoon een kleintje. Vriezer ligt ook al redelijk vol met gehaktballen en ander vlees.quote:En rollades vind je in elke supermarkt.
Nee, maar wel aan kleine rolladesquote:
Ik en netkousen en/of panties... jij droomt rare dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders koop je een lap vlees die je in je gescheurde netkousen oprolt...
Lolquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:54 schreef drakin het volgende:
Ik heb mijn eten net op, maar lust nog wel een stukkie van die rollade
Ja, had saai eten vandaag.quote:
Ik maak die dingen niet dagelijks.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, had saai eten vandaag.
Broccolisoep
En dan post Mo zo'n foto
Dan zou ik er ook niet meer zo'n trek in hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak die dingen niet dagelijks.
Ik liep er toevallig langs en ze waren in de bonus 500 gr. van ¤ 5,- voor ¤ 3,50, tja, dus dacht ik neem er een mee, daar kan je makkelijk 2 dgn van eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook niet meer zo'n trek in hebben
Ow die rollade van vorige week?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig langs en ze waren in de bonus 500 gr. van ¤ 5,- voor ¤ 3,50, tja, dus dacht ik neem er een mee, daar kan je makkelijk 2 dgn van eten.
Afgelopen weekend, en ik heb eigenlijk pas thuis verder gekeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow die rollade van vorige week?
Die heb ik laten liggen omdat er teveel extra troep in zat. En dat wil ik niet, zeker niet als ik ziek ben.
Je let er normaal wel op dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afgelopen weekend, en ik heb eigenlijk pas thuis verder gekeken.
Ligt eraan wat voor een dag ik heb, heb ik wel of geen haast, of zin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Je let er normaal wel op dan?
Valt me op dat ik vaak als enige op die kleine lettertjes let.
Ik haal meestal dingen waar ik het al van weet, en maak altijd tijd om bij nieuwe dingen even goed te lezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een dag ik heb, heb ik wel of geen haast, of zin.
Bij de Aldi? Zulke prijsjes zie ik niet bij AH.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig langs en ze waren in de bonus 500 gr. van ¤ 5,- voor ¤ 3,50, tja, dus dacht ik neem er een mee, daar kan je makkelijk 2 dgn van eten.
AH.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bij de Aldi? Zulke prijsjes zie ik niet bij AH.
Pfff... dan moet ik een andere vestiging eens gaan bezoeken (zijn hier allemaal van die franchising vestigingen)quote:
Stond echt in de folder.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Pfff... dan moet ik een andere vestiging eens gaan bezoeken (zijn hier allemaal van die franchising vestigingen)
Ze hebben hier al 2,5 week geen folders geleverd. Vandaag kreeg ik die van AH pas in de bus met de postbode...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond echt in de folder.
De week ervoor of 2 weken daarvoor was het kiprollade die heel goedkoop was
omline folder bestaat ook nogquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze hebben hier al 2,5 week geen folders geleverd. Vandaag kreeg ik die van AH pas in de bus met de postbode...
Ik kijk voor ik ga online.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze hebben hier al 2,5 week geen folders geleverd. Vandaag kreeg ik die van AH pas in de bus met de postbode...
Truste.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:30 schreef Mickeys het volgende:
Maar ik richting mandje om te gaan snoezelen...
Smakelijk eten voor wie nog gaan eten, veel plezier voor alle.
![]()
![]()
![]()
p.s. Ik ga pas morgen kijken omdat ik morgen boodschappen moet doen
staat het recept al in het kooktopic?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het uiteindelijk geworden.
Je wist nog niet dat ik last heb van LDS?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
staat het recept al in het kooktopic?
Oh jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat ik last heb van LDS?
Das pas de 4e !!quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
Sas gefeliciteerd met Aap![]()
[ afbeelding ]
Ja, ja... in de war...quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag is het de keuken in om te bakken voor traktatie donderdag
We worden allemaal een beetje seniel.. Mo ook al, die dacht dat het al woensdag was...quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
Ik zag 3 Februari staan bij de tijd van de post , dus ik dacht morgen is het de 4e![]()
maar het is al middernacht geweest, goed dat je het zegt, want dan moet ik morgen naar
de fysiotherapeut
Je raakt de tijd kwijt zo...quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
We worden allemaal een beetje seniel.. Mo ook al, die dacht dat het al woensdag was...
Appelflappen 30 st.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja... in de war...leeftijd enzo
Mijn geheugen werkt selectief.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Donderdag dus![]()
We kunnen het beter gaan opschrijven
Ja ik weet ook niet meer welke dag van de week het isquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je raakt de tijd kwijt zo...heb jij daar nog geen last van?
Ja, dat bedoel ik dus, met afspraken is dat dus wel héél lastig, opschrijven in agenda, briefjesquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet meer welke dag van de week het is
Trustequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, met afspraken is dat dus wel héél lastig, opschrijven in agenda, briefjes
op de koelkast, maar het helpt dus niet, dat zie je maar weer ....
Dan duik ik straks mijn bed maar in, morgen afspraak dus![]()
Trusten allemaal !
Zo druk heb ik het niet , maar gelukkig valt het nog meequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, met afspraken is dat dus wel héél lastig, opschrijven in agenda, briefjes
op de koelkast, maar het helpt dus niet, dat zie je maar weer ....
Dan duik ik straks mijn bed maar in, morgen afspraak dus![]()
Trusten allemaal !
Ik onthoudt afspraken en belangrijke dingen grofweg, niet exact en voor het zover is check ik dat nog, ik weet begin mrt ZKH, ergens na de 10e maar precies weet ik dat nu niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo druk heb ik het niet , maar gelukkig valt het nog mee
Bij sommige dingen kun je het niet maken om te laat te komen, het ziekenhuis is daar eentje van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit een afspraak gemist en meestal kom ik veels te vroeg,,,
Juist en nu kruip ik er ook in ...quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij sommige dingen kun je het niet maken om te laat te komen, het ziekenhuis is daar eentje van.
Truste.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
N
[..]
Nee maar ik zit hier te gapen van heb ik jou daar
Hier net zo. Mensen die structureel te laat komen horen ze preventief te ruimen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit een afspraak gemist en meestal kom ik veels te vroeg,,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nou nou nou... tot nu toe ben ik ooit 1 keer een dag te vroeg gekomen op een afspraakquote:Op woensdag 3 februari 2016 07:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier net zo. Mensen die structureel te laat komen horen ze preventief te ruimen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:07 schreef Treehut362 het volgende:
ik denk het ook HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan geldt mijn opmerking niet voor jou, FANN.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nou nou... tot nu toe ben ik ooit 1 keer een dag te vroeg gekomen op een afspraak
kon ik de volgende dag terugkomenen ik ben áltijd te vroeg dat ook nog eens
![]()
Ik hoef pas om half twaalf
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:07 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
kan je wel zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan geldt mijn opmerking niet voor jou, FANN.Een dag te vroeg komen is rijkelijk op tijd ja.
Ik krijg een oefenprogramma per mail en daarna sterf ik van de rugpijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helpt die therapie nog wat, of merk je nog niets?
Het zal wel even duren voordat het werkt ja, maar als je pijn van die oefeningen krijgt dan klopt er iets niet. Ben wel eens opgestapt bij therapie omdat het maar zeer blééf doen na iedere behandeling. Een beetje naar je eigen lichaam luisteren wil ook nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg een oefenprogramma per mail en daarna sterf ik van de rugpijnik ga straks wel
even vragen stellen![]()
maar ik denk ook niet dat je na 3 sessies weer de marathon loopt hoor
mja... ik ga het straks horenquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel even duren voordat het werkt ja, maar als je pijn van die oefeningen krijgt dan klopt er iets niet. Ben wel eens opgestapt bij therapie omdat het maar zeer blééf doen na iedere behandeling. Een beetje naar je eigen lichaam luisteren wil ook nog wel eens helpen.
En dat vertelde me om te gaan zitten.
Tja dure zaak.... koop Pinda'squote:Op woensdag 3 februari 2016 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo eerst even een PL aanvragen, want ik moet cashewnoten kopen.
Misschien dat je ze fout doet...quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... ik ga het straks horenmisschien zijn er andere oefeningen die beter geschikt zijn....
Kan ookquote:
Zoute pinda's zijn wel lekker, maar minder gezond geloof ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En er blijft niets van over na het pellen.. en dan nog maar hopen dat ze smaken
Ja, vaak smaken ze gewoon muf en zit je alleen met een zooitje van het pellen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En er blijft niets van over na het pellen.. en dan nog maar hopen dat ze smaken
Ik heb meestal para-notenquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zoute pinda's zijn wel lekker, maar minder gezond geloof ik
Dat haalt de smaak enorm op ja. Zoutloos smaakt het maar laf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:36 schreef FANN het volgende:
Cashewnoten zijn het lekkerste in elk geval, gezouten
tja de carriere van Karl Noten as wel naar de klote.... zeg maar....quote:
Dat is een lekkere mix ja!quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:39 schreef chufi het volgende:
Meestal haal ik een Olive-Mix bij de Lidl
Best vroeg voor naar de Fysioquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
tja de carriere van Karl Noten as wel naar de klote.... zeg maar....
maar goed, ik ga alle spulletjes bij elkaar pakken en op pad
Laters................
Ah, ik snap 'm nu.quote:
Heb ik al, en ook de kachel maar eens verder aangezwengeld.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook. Ik ga maar eens lekker uitgebreid douchen en dan warme laagjes kleding aantrekken
jeetje, alweer een jaar voorbij sinds dat bizarre trakteerverhaalquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik snap 'm nu.
Ik zou vandaag met Piet naar het Noorden afreizen om zeker te stellen dat Aap op z'n verjaardag kon trakteren. Dat heb ik een dag van te voren in de agenda gezet, vanwege de reistijd en -mogelijkheden....
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje, alweer een jaar voorbij sinds dat bizarre trakteerverhaal
Zo oud werd ik laatst nog geschat!quote:
Laatst is 15 jaar geleden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo oud werd ik laatst nog geschat!
Toen was ik echt 28quote:
Dit keer was het wel dit jaar dat diegene me 28 schatte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit keer was het wel dit jaar dat diegene me 28 schatte.
De keer daarvoor vorig jaar en de keer daarvoor 2 jaar geleden, wel 2 keer.
Ze blijven me maar 28 schatten.Dat moet in jouw geval dan haast om een stressloos en vitaminerijk leven gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Onzin, ligt er gewoon helemaal aan waar je 'te laat' komt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier net zo. Mensen die structureel te laat komen horen ze preventief te ruimen.
Ja dan moet je ook geen Fokker gaan trouwen....quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
35 kom ik soms nog wel mee weg, jonger niet meer, het echt veel te jong schatten is wel over
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, ligt er gewoon helemaal aan waar je 'te laat' komt.
Een paar kruidnagels erin steken is prima, maar er zijn mensen die het hele ding ermee volstoppen en ja, overdaad schaadt, dus ben het er mee eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.
Je had een hele beste rollade, heer Mo! Mijn ouders doen ook altijd honing over een beenhammetje als ie de oven in gaat. Zelf rook ik het liever.
De overdaad aan kruidnagel wat ze hier in Drenthe in het vlees proppen is echt doodzonde van de smaak. Je proeft het hele vlees niet meer. Maar met stroop ga ik ook eens proberen.
Zit in de genen, mijn ma wordt ook altijd heel jong geschat. Zo jong dat ze mijn oudere zus wel kon zijn!quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet in jouw geval dan haast om een stressloos en vitaminerijk leven gaan.
Weet Sas je echte leeftijd wel of laat je het zo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit in de genen, mijn ma wordt ook altijd heel jong geschat. Zo jong dat ze mijn oudere zus wel kon zijn!
Hij weet het, en Sas heeft ook al van die jong uitziende genen, we zijn net een 28 jarige met een dertiger als stel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet Sas je echte leeftijd wel of laat je het zo?
Herkenbaar, en dat klopt, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit in de genen, mijn ma wordt ook altijd heel jong geschat. Zo jong dat ze mijn oudere zus wel kon zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn broer heeft het weer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dat klopt, je hebt het of je hebt het niet.
Mijn broers hebben het ook, en mijn zus mist het.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:43 schreef drakin het volgende:
aiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Symph zie je het stressvolle leven wel wat aan hem af, die wordt geen 35 geschat
Daarom mijd ik elke vorm van stress.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai
Bij Symph zie je het stressvolle leven wel wat aan hem af, die wordt geen 35 geschat
Maar zo stressarm is mijn leven nou ook weer niet geweest. Heb zelfs eens tegen overspannen aangezeten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai
Da's een fabel en ik ben het levende bewijs.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:48 schreef drakin het volgende:
Door roken gaat je huid er wel sneller oud uitzien.
Ik heb bijna 25 jaar lang gerookt.
Als ik nou nooit had gerookt werd ik vast nog jonger geschat.
Dat is zeker net als die 90 jarige rokers die zeggen dat het helemaal niet zo slecht voor je is.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een fabel en ik ben het levende bewijs.
Geen idee, ik beweer alleen dat je aan mijn huid niet kan zien of ik wel of niet rook of ooit heb gerookt, en dat is een feit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is zeker net als die 90 jarige rokers die zeggen dat het helemaal niet zo slecht voor je is.
Nee je zei dat het een fabel was.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik beweer alleen dat je aan mijn huid niet kan zien of ik wel of niet rook of ooit heb gerookt, en dat is een feit.
Dat ben ik een geluksvogel die bij de 10% hoort, vind ik ook prima.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee je zei dat het een fabel was.
En als 90% van de rokers er wel ouder uit gaan zien, hoor jij gewoon niet bij die 90%
Misschien ook wel bij de 2% die er 90 mee kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik een geluksvogel die bij de 10% hoort, vind ik ook prima.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien ook wel bij de 2% die er 90 mee kan worden.
De rest sterft helaas bij bosjes
Je hebt het niet zelf in de hand, en eerlijk gezegd heb ik weinig zin om me er tijdens mijn leven mee bezig te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Beide opa's nooit gekent omdat ze te jong stierven door longkanker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn opa van vaderskant rookte en dronk graag 's avonds een borreltje en de goede man is bijna 90 jaar ermee geworden.
Ik geloof dat dus echt niet, daarbij zul je dat nooit met zekerheid kunnen zeggen, een aantal jaren van je leven zal het je kosten, tot zover, maar kom op zeg, 40 jaar.......quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Beide opa's nooit gekent omdat ze te jong stierven door longkanker.
Roken heeft ze 40 jaar eerder weggehaald.
Jouw opa hoorde bij die 2 % die geen gevolgen van roken heeft gekregen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof dat dus echt niet, daarbij zul je dat nooit met zekerheid kunnen zeggen, een aantal jaren van je leven zal het je kosten, tot zover, maar kom op zeg, 40 jaar.......
Dan was mijn opa zonder roken dus 130 jr. geworden zeker.![]()
Ik heb ook nog een in leven zijnde oma van nu 104 jr. , weet je nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Jouw opa hoorde bij die 2 % die geen gevolgen van roken heeft gekregen.
Zonder roken hadden ze vast langer geleefd, hoeveel weet je nooit, maar ze gingen wel 40 jaar eerder dan die van jou.
Wauw, rookt ze ook?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een in leven zijnde oma van nu 104 jr. , weet je nog.
Nope.quote:
Die haalde mijn vader niet eens, ben nu op een haar na zo oud als hij was toen ie stierf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder had echt de sterke genen in de familie zitten, maar werd net 60
Zal vast wel lukken, probeer je ook je 104 jaar jonge oma voorbij te gaan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die haalde mijn vader niet eens, ben nu op een haar na zo oud als hij was toen ie stierf.
Mijn broer en zus zijn hem al voorbij, ik ben de volgende, want ja, dat ga ik nog halen, dat is een doel.
Dat is niet leuk voor je, mama's moeten er gewoon voor altijd blijven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder had echt de sterke genen in de familie zitten, maar werd net 60
Nee, daar heb ik helemaal geen zin in, met 80 jr. mag ik of omvallen of de stekker eruit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal vast wel lukken, probeer je ook je 104 jaar jonge oma voorbij te gaan?
Ik was nog geen maand 18 jr. toen mijn vader stierf en dat was na een slopende ziekte van 2 jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is niet leuk voor je, mama's moeten er gewoon voor altijd blijven.
Ziektes zijn echt kut.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was nog geen maand 18 jr. toen mijn vader stierf en dat was na een slopende ziekte van 2 jaar.
Je zou je ouders eigenlijk minimaal tot je 30e in je leven moeten hebben.
Mijn vader leefde niet eens ongezond, zeker niet vergeleken bij mij.quote:
Van alle mensen die supergezond leven zullen er altijd bij zijn die te jong gaan. En andersom natuurlijk. Dat vertelde je zelfs net over je opa die tot in de 90 rookte en dronkquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader leefde niet eens ongezond, zeker niet vergeleken bij mij.
Dat was dus de vader van mijn vader, je weet nooit hoe het loopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Van alle mensen die supergezond leven zullen er altijd bij zijn die te jong gaan. En andersom natuurlijk. Dat vertelde je zelfs net over je opa die tot in de 90 rookte en dronk
O hij dronk niet veel, dus dat is ook niet ongezond geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was dus de vader van mijn vader, je weet nooit hoe het loopt.
En dat dikgedrukte zeer matig.
Ik begreep al niet waarom je vanmiddag 'pas' appelflappen voor de traktatie ging bakken.quote:
Wat voor kleurtje hebben die pilletjes van jou?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er is een wonder geschied, mijn pillen voorraad staat klaar bij de apotheek, moet ik verdorie ook nog de deur uit.
2 witte (1 groot en 1 klein) en 1 geel/oranje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor kleurtje hebben die pilletjes van jou?
En je moet zo doen om ze te slikkenquote:
Ik vergeet ze nogal eens, maar goed, ik ga niet acuut de pijp uit zonder, dat scheelt, of niet, ik weet niet hoe de buitenwereld daarover denkt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:14 schreef drakin het volgende:
witte zijn saai.
Ik had vorige week knalroze
Geen hartpillen die het ziekenfonds ineens niet meer vergoed en vervangt door goedkopere dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vergeet ze nogal eens, maar goed, ik ga niet acuut de pijp uit zonder, dat scheelt, of niet, ik weet niet hoe de buitenwereld daarover denkt.
Dat lijkt wel pisquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En een Elske voor drakin. Cheers.
Met een beetje fantasie.......ja.quote:
Of de echte weduwe Joustraquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie.......ja.
Kruidenbitter, ik drink liever een Jaegermeister.
Ik ben vrij standvastig met wat ik het liefst drink, met heel veel soorten drank maak je mij niet blij, hoewel ik lust bijna alles, maar dat is geen reden om het allemaal te gaan drinken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef drakin het volgende:
ik heb hier nog een Terschellinger kruidenbitter, die is echt lekker
Je moet het ook niet tegelijk nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben vrij standvastig met wat ik het liefst drink, met heel veel soorten drank maak je mij niet blij, hoewel ik lust bijna alles, maar dat is geen reden om het allemaal te gaan drinken.
Ach so..........quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik snap 'm nu.
Ik zou vandaag met Piet naar het Noorden afreizen om zeker te stellen dat Aap op z'n verjaardag kon trakteren. Dat heb ik een dag van te voren in de agenda gezet, vanwege de reistijd en -mogelijkheden....
Mijn laatste biertje dronk ik afgelopen maandag, en het was er maar 1.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet het ook niet tegelijk nemen.
Ik drink weinig, en af en toe vind ik wat anders lekker.
Maar de grootste voorkeur blijft gewoon naar koffie gaan.
Mijn laatste slok drank was toen ik dat hier melde, rum door de choco.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn laatste biertje dronk ik afgelopen maandag, en het was er maar 1.
Koffie meestal 1 en hooguit 2 mokken per dag.
2 weken terug max...quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn laatste slok drank was toen ik dat hier melde, rum door de choco.
Maand terug ofzo? Misschien langer?
Geen last van je rug na de therapie deze keer?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:43 schreef FANN het volgende:
oi ik moet nog teruglezenkomt door die kwootalarms
De laatste keer dat ik een choco met rum dronk ga ik niet snel vergeten, volgens mij was dat die avond dat ik na 2 slokken gebeld werd dat mijn broer kritiek lagquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn laatste slok drank was toen ik dat hier melde, rum door de choco.
Maand terug ofzo? Misschien langer?
Neh... valt meequote:Op woensdag 3 februari 2016 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen last van je rug na de therapie deze keer?
Dan kan je nu wel naar V&A met dat spul. Zo maak je snel vrienden!quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:52 schreef FANN het volgende:
NU niet stil vallen hoor, ander onderwerp, ik heb 6 setjes bestek bijelkaar en opscheplepels![]()
CUL / AH Mes & Bestekzegel wie heeft ze over?
IK PIEKER ER NIET OVERquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan je nu wel naar V&A met dat spul. Zo maak je snel vrienden!
Ja, is mooi spul wat je hebt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
IK PIEKER ER NIET OVER![]()
is lekker van mij
Die Griek heeft iets héél onduidelijks gemaakt met geraspte aardappels knoflook en uienquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou eigenlijk dat recept van chufi maken. Vergeet ik aardappels te kopen.Dus nu die spinazie/cashew meuk maar.
Is érg mooiquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, is mooi spul wat je hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |