quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en ik maar zoeken
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
Nog gammel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nog de enige in de ziekenboeg of doet er nog iemand mee? Ik ben er zoooo klaar mee
Nog steeds niet opgeknapt, wat balen!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nog de enige in de ziekenboeg of doet er nog iemand mee? Ik ben er zoooo klaar mee
quote:
Duidelijkquote:Acronym Definition
DBIV Direction de La Brigade d'Inspection et de Vérification (French: Brigade Directorate of Inspection and Verification; Madagascar)
Ik bewaar de rest van mijn ziektedagen voor later, als het wat beter weer is...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
is er soms iets dat je wilt vertellenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in elk geval van de hoofdpijn af en een halve dag en nacht niet misselijk geweest (nu helaas weer wel)
geen zorgen, geen 40+babyquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
is er soms iets dat je wilt vertellen![]()
Hč, da's jammer.quote:
af en toe pesten we de puber ermee: de baby komt bij jou op de kamer hoor, je nieuwe kamer is groot zatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hč, da's jammer.
Ik had eigenlijk nog een heel nestje verwacht.
Nou dan geef je het nog een boost door te zeggen, ik voel me wel zo misselijk nu, zou het misschien een tweeling worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
af en toe pesten we de puber ermee: de baby komt bij jou op de kamer hoor, je nieuwe kamer is groot zat
puber is daar, ik ben thuis, maar reken maar dat er afgelopen weekend zulke opmerkingen gemaakt zijn hoor. En oma speelt wel mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou dan geef je het nog een boost door te zeggen, ik voel me wel zo misselijk nu, zou het misschien een tweeling worden?
Het gaat nog druk worden op die kamer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
puber is daar, ik ben thuis, maar reken maar dat er afgelopen weekend zulke opmerkingen gemaakt zijn hoor. En oma speelt wel mee.
Altijd fun, mensen met praatjes, ik zeg meestal gewoon, u bent de deskundige arts in deze?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt joh, denkt de dame van mijn werk dat ze dokter is ofzo? De anderen die langer dan een week ziek waren met dat virus zijn bij de huisarts geweest en hebben medicijnen gekregen. Echt waar joh? Hier zegt de assistente alleen maar: blijf goed drinken en doe rustig aan en daar heeft de assistente gelijk in. Ik ben echt nog nooit met een verkoudheids- of griepvirus bij de huisarts geweest
ik ook niet hoor, gewoon doen wat de assistente zegt en anders laat je die mevrouw van het werk maar eens goed de griep krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt joh, denkt de dame van mijn werk dat ze dokter is ofzo? De anderen die langer dan een week ziek waren met dat virus zijn bij de huisarts geweest en hebben medicijnen gekregen. Echt waar joh? Hier zegt de assistente alleen maar: blijf goed drinken en doe rustig aan en daar heeft de assistente gelijk in. Ik ben echt nog nooit met een verkoudheids- of griepvirus bij de huisarts geweest
Waarom verbaast mij dit niet...?quote:Klachten over agressieve verkoopmethoden HelloFresh.
De Mexicaanse griepquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, gewoon doen wat de assistente zegt en anders laat je die mevrouw van het werk maar eens goed de griep krijgen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd fun, mensen met praatjes, ik zeg meestal gewoon, u bent de deskundige arts in deze?
Zeggen ze dan nee, dan vraag ik ze vriendelijk (met een bepaalde blik op mijn gezicht) hun mond te houden.
quote:
quote:
Tijdens het bakken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was aan het bakken en moest ineens aan Mo denken
Appelkaneelmuffinsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tijdens het bakken?![]()
Waarom in hemelsnaam?
Maak je niet druk, daar had ik geen last van vandaagquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tijdens het bakken?![]()
Waarom in hemelsnaam?
Lekker, ze zien er mooi uit.quote:
Mooi hč, ik ben aangenaam verrast door het resultaat, als je nu ook maar lekker smaken, want het is de eerste keer dat ik ze maakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ze zien er mooi uit.
Muffins, ik vind het lekkere dingen en een leuk woord.
Als ik ze maak gebruik ik van deze.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hč, ik ben aangenaam verrast door het resultaat, als je nu ook maar lekker smaken, want het is de eerste keer dat ik ze maak
Dat zijn van die silicone cupjes, ook handig. Ik heb maanden geleden bij Action zo'n muffinblik gekocht, omdat het er zo leuk uitziet, maar er nog niet eerder iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik ze maak gebruik ik van deze.
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n ding waar er 12 inpassen, maar losse kan je veel makkelijker in je oven verdelen.
Het leuke is dat je veel variaties kan maken, je kan ook een batch scheiden en 2 verschillende smaken maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die silicone cupjes, ook handig. Ik heb maanden geleden bij Action zo'n muffinblik gekocht, omdat het er zo leuk uitziet, maar er nog niet eerder iets mee gedaan.
Je ziet zulke leuke muffinrecepten op internet, ook hartige, dus ik denk dat ik hem vaker ga gebruiken.
Hier is het sinds een uurtje heerlijk weer, blauwe lucht en zon. Kan je niet even op buienradar kijken ofzo, je nat laten regenen is kut.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben me startklaar aan het maken voor een ritje op de fiets voor de boodschappen, zoals het er nu uitziet heeft wachten tot het droog wordt geen zin, dus zal ik wel zeiknat thuiskomen, lullig, want ik hoef maar 4 korte straatjes door.
Inderdaad, je kan er volop mee variëren. Nu nog even een trommel zoeken om ze in te vervoeren en ze toch hun vorm behoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het leuke is dat je veel variaties kan maken, je kan ook een batch scheiden en 2 verschillende smaken maken.
Minder leuk iig, maar denk dat ik als ik nat thuiskom, direct mijn huispak weer aantrek, en ga koken, heb een rollade die moet ik vandaag maken, en vanavond komt baardaap.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het sinds een uurtje heerlijk weer, blauwe lucht en zon. Kan je niet even op buienradar kijken ofzo, nat regenen is kut.
Gezellig! Succes dan in de regen, misschien valt het meequote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minder leuk iig, maar denk dat ik als ik nat thuiskom, direct mijn huispak weer aantrek, en ga koken, heb een rollade die moet ik vandaag maken, en vanavond komt baardaap.
http://www.buienradar.nl/verwachting-3-uurquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Succes dan in de regen, misschien valt het mee
Dus geen rollade voor baardaap?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit er weer eens compleet naast, ik dacht dat het al woensdag was.
Dat ding moet ik vandaag bereiden, maar dat is voor meer dan 1 dag.quote:
Maar moet je nu nog wel boodschappen doen of heb je nu nog wel genoeg in huis?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding moet ik vandaag bereiden, maar dat is voor meer dan 1 dag.
Geen brood meer en geen vers beleg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar moet je nu nog wel boodschappen doen of heb je nu nog wel genoeg in huis?
Latersquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen brood meer en geen vers beleg.
En even pinnen, mijn broertje heeft nog iets van me te goed, dat is ie zelf al lang vergeten, maar ik niet.
Hé Dees!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was aan het bakken en moest ineens aan Mo denken
Ben alweer terug, ben niet echt nat geworden, hard gefietst.quote:
je hebt toch een muffin blik? folie er over, voilāquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan er volop mee variëren. Nu nog even een trommel zoeken om ze in te vervoeren en ze toch hun vorm behouden
Kijk, dat is nog eens pragmatisch denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt toch een muffin blik? folie er over, voilā
buiten is leukerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
yeah!de Aap zijn mobiele slam dunk apparaat dinges is binnen!
[ afbeelding ]
Bezorgd Bol bij jullie ook gegarandeerd de volgende dag?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
yeah!de Aap zijn mobiele slam dunk apparaat dinges is binnen!
[ afbeelding ]
Bol, Wehkamp en Cool Blue zijn mijn vriendjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bezorgd Bol bij jullie ook gegarandeerd de volgende dag?
Ja, even naar de Mediamarkt gaqn zit er niet in.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
Bol, Wehkamp en Cool Blue zijn mijn vriendjes
we gaan morgenmiddag 30 appelflappen bakken!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, even naar de Mediamarkt gaqn zit er niet in.
Je bent toch niet gek...
Zitten de knakworstjes, uitjes, augurkjes en blokjes kaas al aan de stokjes?
Heb je passende trommel daarvoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
we gaan morgenmiddag 30 appelflappen bakken!
Lekkâh!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
we gaan morgenmiddag 30 appelflappen bakken!
ik heb voor alles een oplossingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je passende trommel daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1973andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:56 schreef Mickeys het volgende:
Dank je wel Hut, voor de tip... Ik heb ze vandaag binnen gekregen en ben zo onwijs blij
Cool, lekker knutselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zit op een tangetje te wachten...quote:
voorzichtig, Anders breekt het af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]Moet alleen even zoeken naar 1 bepaald tangetje die ik ergens gebruikt heb en niet meer weer waar ik het vervolgens heb weggelegd. Tangetjes zat, maar ik wil natuurlijk net die ene
Ja juist daarom. Die waarschuwing van jou toen, heb ik heel erg ter harte genomen dus ga echt niet in de modes: "dan maar dat tangetje" doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
voorzichtig, Anders breekt het af.
Ah, die zit er ook wel goed uit. Alleen uitkijken met "te hard" knijpen gezien die "anti-slip-ribbels" aan de binnenkant. Ik heb zelf al wel 2 pincetten klaar liggen en een "vouw" blokjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
GBP 1,15
Ongeveer EUR 1,52
Rollade die aten we vaak bij mijn oma (97).quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb deze in de oven liggen.
Lekker, ik maak er jus met uien bij, snij het ding in plakken en die gaan in de jus, waar ik het bij ga eten weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Rollade die aten we vaak bij mijn oma (97).
Truste.quote:
of op broodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ik maak er jus met uien bij, snij het ding in plakken en die gaan in de jus, waar ik het bij ga eten weet ik nog niet.
Is ook nog voor morgen.
Jus van de rollade zelf of...?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ik maak er jus met uien bij, snij het ding in plakken en die gaan in de jus, waar ik het bij ga eten weet ik nog niet.
Is ook nog voor morgen.
Ja, die maak ik van het bakvocht, ik bak het ding altijd eerst en gooi hem erna in de oven en intussen maak ik de jus klaar.quote:
Hoe laat kunnen we aan tafel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb deze in de oven liggen.
Slaap lekkerquote:
Ja en? Hoe laat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |