SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leuk als je gaat linedancen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/C00%200350060%20001%2010%201701.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Dit soort laarsjes vind ik wel leuk. Maar deze zijn 60 euro van de H&M, zoveel heb ik er niet voor over.
Ik hoop dat het nog een after affect is van de antibiotica of zo en dat het snel weer herstelt. Anders ga ik echt huilen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rot is dat he, als het in één avond allemaal opkomt.
Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
Ik zou het niet doen. Zo geweldig is H&M kwaliteit niet. Je betaalt dus geheid teveel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort laarsjes vind ik wel leuk. Maar deze zijn 60 euro van de H&M, zoveel heb ik er niet voor over.
Kan dat? Want ik had vorige week ook ineens uitbraak tijdens de ab.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog een after affect is van de antibiotica of zo en dat het snel weer herstelt. Anders ga ik echt huilen.
Die rare soort uitslag op mijn bovenarmen is ook keihard weer terug.
Het tast wel je weerstand op meerdere manieren aan. Alles is uit balans nu denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan dat? Want ik had vorige week ook ineens uitbraak tijdens de ab.
Zolang je geen aids hebt komt het wel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:12 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb twee krabbels op m'n gezicht die niet willen helen. Echt stomEr zaten niet echt korstjes op maar het laagje wat erop zat heb ik per obgeluk eraf gescrubt en nu glanst het een beetje? Okay klinkt vreemder dan het is
gewoon dan het bijna geheeld is maar toch net niet.
Klacht
Oh ga het nu sowieso niet doen (zat gewoon even te kijken wat voor nieuws ze hebben). Maar wil nog wel zoiets voor in de zomer, of lage versie ervan. Instappers:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zo geweldig is H&M kwaliteit niet. Je betaalt dus geheid teveel.
Wow. Opso.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang je geen aids hebt komt het wel goed
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor uitslag had je op je armen eigenlijk?
Die vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ga het nu sowieso niet doen (zat gewoon even te kijken wat voor nieuws ze hebben). Maar wil nog wel zoiets voor in de zomer, of lage versie ervan. Instappers:
[ afbeelding ]
Maar zou ze dan wel met iets meer kleur willen.
Met een beetje geluk groei je er overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.
Ik baal echt van mijn huid. Ook weer eczeem op mijn handen gehad. Wat een ramp is het bij mij.
Ik ben al 24. Straks is het eindelijk weg en dan komen de rimpels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groei je er overheen![]()
Ik heb er ervaring mee
Kun je ook zelf doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel meer gekleurde kraaltjes eraan ofzo.
Was bij mij nog niet over op die leeftijd. Was eerder 26 denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al 24. Straks is het eindelijk weg en dan komen de rimpels.
ja zo kun je alles wel kapot redeneren opsoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang je geen aids hebt komt het wel goed
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zo kun je alles wel kapot redeneren opso
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was bij mij nog niet over op die leeftijd. Was eerder 26 denk ik.
Geen humor best humor 😂👍quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik moet ook lachen rip onze humor![]()
![]()
Jaheur en met jou?
Goh wat raar allemaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.
Ik baal echt van mijn huid. Ook weer eczeem op mijn handen gehad. Wat een ramp is het bij mij.
neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook zo happy van goodmorning berichtjes mwihiihi
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon iemand die goede morgen zegt of iets specifieks?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik voel me intens lelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goh wat raar allemaal.
Hopelijk is het evenwicht snel weer een beetje terug bij je. Je kunt je zo matig voelen als je huid niet meewerkt.
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horenquote:
stuur ze eensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
maar ik ontvang ze ook nooit dus dat scheelt
Eigenlijk alles wel, gewoon, wakker worden en berichtjes lezen. Als ze maar niet werkgerelateerd zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iemand die goede morgen zegt of iets specifieks?
Goede nacht? Ook leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horen
Nee maar gewoon, al is het een vriendin ofzo, leuk om te weten dat iemand aan mij dacht zegmaar
[..]
stuur ze eens
Oei oeiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's moeder had het tot haar 30e of zo vertelde ze.
Njah "god natt min skatt", iets in de trant van welterusten schatjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goede nacht? Ook leuk.
En dat is waar. Alleen hier is het altijd een groepschat waarvan een aantal huilen en de anderen te vrolijk zijn om 7am._
Mijn vriend zegt wel altijd goede morgen, maar meestal slaap ik dan nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, gewoon, wakker worden en berichtjes lezen. Als ze maar niet werkgerelateerd zijn
Weet niet.... stuur mij er eens eentje morgenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Meh, dat maakt het niet per se beter. Ik wil me gewoon een babe voelen. Voor mezelf. Lekker in de spiegel kijken en op mezelf geilen. Ben stiekem wel een beetje ijdel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei oei![]()
Nouja gelukkig ben je al goed voorzien enzo
Haha feer, Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt wel altijd goede morgen, maar meestal slaap ik dan nog.
nice try oudjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet.... stuur mij er eens eentje morgen![]()
Ow dan moet je wel even m'n nummer hebben natuurlijk
Werkelijk de beste vriend van de mens.quote:De wetenschappers hebben gekeken hoe tien honden en tien katten reageerden wanneer zij speelden met hun eigenaar, dan wel begeleider. Hierbij werd gekeken naar de hoeveelheid oxytocine die tijdens het spelen vrijkwam. Oxytocine is een soort 'liefdeshormoon'. De stof komt vrij tijdens positief contact met iets of iemand. Denk hierbij aan knuffelen, copuleren of spelen. Het wordt geassocieerd met een gevoel van vertrouwen en verbondenheid.
Gedurende het -uiterst leuke- experiment kwam er bij de honden aanzienlijk meer oxytocine vrij dan bij de katten. Bij de stoeppoepers was een toename te zien van zo'n 60 procent, terwijl katten nauwelijks boven de 12 procent uitkwamen. Een zeer duidelijk verschil. Een hond liet zelfs een toename van 500 procent zien.
Ah lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Njah "god natt min skatt", iets in de trant van welterusten schatje
Hahaha die groepschats he, je ziet gewoon direct wie de ochtendmensjes zijn en wie niet
Ik vind je wel een babe hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, dat maakt het niet per se beter. Ik wil me gewoon een babe voelen. Voor mezelf. Lekker in de spiegel kijken en op mezelf geilen. Ben stiekem wel een beetje ijdel.
Hij moet dan ook altijd wel kapot vroeg beginnen.quote:
Maar daar gaat het niet om. Ik wil mezelf een babe vinden. Dat is het hele punt.quote:
Als ik met emojis zou moeten beginnen, dan zou het iets zijn van 🔫💣😭😭⚡️_O-quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah lief!
Haha ja, vooral aan de emoji. Heb bijv. een vriendin die met 🌞🎉🎉💪 haar bed uitkomt.
aan wiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horen
Nee maar gewoon, al is het een vriendin ofzo, leuk om te weten dat iemand aan mij dacht zegmaar
[..]
stuur ze eens
Owquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om. Ik wil mezelf een babe vinden. Dat is het hele punt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik met emojis zou moeten beginnen, dan zou het iets zijn van 🔫💣😭😭⚡_O-
Als ik mezelf niet mooi vind kunnen andere mensen daar vaak weinig aan veranderen.quote:
Ja man. Maar heeft hier even niets mee te maken.quote:
Oh daar doelde ik eigenlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja man. Maar heeft hier even niets mee te maken.
Joylent ja. Maar is wel complete voeding, niet per se voor dieet. Alleen ik gebruik wat minder dan de voorgeschreven porties.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik eigenlijk ook niet op.
Zit te denken weekje juicen maar weer alleen vers fruit is kapot duur nu.
Jij deed shakes toch
Guten nacht Fraulein.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Ben totaal niet moe, eerder klaarwakker, maar m'n beentjes en nek voelen als lood. Wat een struggles jongons.
Welterusten.
Hello from the other side.quote:
Hoe zou je willen dat we je helpen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten me helpen.
Ik voel me werkelijk, stront. Alsof ik er totaal niet toe doe voor bepaald persoon en doet me verschrikkelijk veel pijn en ik snap het niet en nu ben ik ingestort. help
En kan die persoon met geen mogelijkheid bereiken.
Dat weet ik niet maar op dit moment kan ik enkel mezelf kapot maken en weet gewoon echt niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je willen dat we je helpen?
Heb je morgen al wat te doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar op dit moment kan ik enkel mezelf kapot maken en weet gewoon echt niet wat ik moet doen
Ja, de crematie van mn opa.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je morgen al wat te doen?
Zou je behoefte hebben om daarna wat gezelschap te hebben?quote:
Awww, Crackje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten me helpen.
Ik voel me werkelijk, stront. Alsof ik er totaal niet toe doe voor bepaald persoon en doet me verschrikkelijk veel pijn en ik snap het niet en nu ben ik ingestort. help
En kan die persoon met geen mogelijkheid bereiken.
Nee, daarna ben ik kapot. Sowieso schaam ik me voor hoe ik er uit zie, en hoe ik doe.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je behoefte hebben om daarna wat gezelschap te hebben?
Waarom eigenlijk? Wat is er anders aan je dan toen we je voor het laatst zagen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarna ben ik kapot. Sowieso schaam ik me voor hoe ik er uit zie, en hoe ik doe.
Ah meisje tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarna ben ik kapot. Sowieso schaam ik me voor hoe ik er uit zie, en hoe ik doe.
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je na een intense dag als dat met tranen eerder dat gevoel hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er anders aan je dan toen we je voor het laatst zagen?
Ik wist niet of het per se alleen sloeg op die dag. Aangezien ze zich al langer slecht voelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je na een intense dag als dat met tranen eerder dat gevoel hebt.
Maar je hoeft je daar niet voor te schamen crack, je hebt al genoeg aan je hoofd.
Wallen van hier tot tokio en nogal apatisch of janken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er anders aan je dan toen we je voor het laatst zagen?
Wat een drama die club van ons Elan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wallen van hier tot tokio en nogal apatisch of janken.
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een drama die club van ons Elan.
Liefde.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat zou je nu het liefst willen? In het algemeen, dus even los van die ene persoon willen bereiken.
En wanneer heb je dan de tijd en zin daar voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefde.
Iemand die me weer beetje boeiend laat voelen en oprecht lachen. Plezier in de dingen
levend voelen, dat
. En vooral liefde, gewoon iemand die me even hard in mn gezicht slaat en me verteld wat ik voor diegene beteken. Maakt niet uit wie het is.
Ja, lastige vraag wel. Gewoon, shit voelen. Belangrijk voelen ja weet ik het.
zou gewoon gaan slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik haat het ook echt dat ik hier nu zo ontzettend loop te janken maar weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
Weet niet, want ik vind het ook moeilijk irl om te laten zien hoe ik me voel. Dat wordt al heel gauw highihighgi hahahooo en dat is zooo vermoeiend. En ik wil nu alleen maar blowen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wanneer heb je dan de tijd en zin daar voor?
Klinkt als een cliché, maar die liefde kun je jezelf ook bieden. Is lastig natuurlijk, vooral als je je zo voelt. Maar een ander is helaas niet altijd beschikbaar. Zelf ben je dat wel. En je kan soms zo hard voor jezelf zijn. Dat heeft ook wel voordelen, maar in deze situatie heb ik het idee dat je het alleen maar erger voor jezelf maakt. Zoals ik hieronder lees:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefde.
Iemand die me weer beetje boeiend laat voelen en oprecht lachen. Plezier in de dingen
levend voelen, dat
. En vooral liefde, gewoon iemand die me even hard in mn gezicht slaat en me verteld wat ik voor diegene beteken. Maakt niet uit wie het is.
Ja, lastige vraag wel. Gewoon, shit voelen. Belangrijk voelen ja weet ik het.
Je moet jezelf niet haten omdat je je zo voelt. Daar ben je echt niet mee geholpen. Geef jezelf ook even de tijd om je flink kut te voelen, zonder jezelf op te jagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik haat het ook echt dat ik hier nu zo ontzettend loop te janken maar weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
Eens, maar dat lukt me zo gewoon nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Slapen is misschien wel goed idee ja.
hmhm is ook zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als een cliché, maar die liefde kun je jezelf ook bieden. Is lastig natuurlijk, vooral als je je zo voelt. Maar een ander is helaas niet altijd beschikbaar. Zelf ben je dat wel. En je kan soms zo hard voor jezelf zijn. Dat heeft ook wel voordelen, maar in deze situatie heb ik het idee dat je het alleen maar erger voor jezelf maakt. Zoals ik hieronder lees:
[..]
Je moet jezelf niet haten omdat je je zo voelt. Daar ben je echt niet mee geholpen. Geef jezelf ook even de tijd om je flink kut te voelen, zonder jezelf op te jagen.
Misschien zie ik het verkeerd, maar dit zijn mijn twee centjes.
Het zal vast niet zijn wat je nu wil horen.quote:
Oh ja goed dat je het zegt. Ga het zo ook even kijken!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk Jan vs Geraldine is dat nou van belastinggeld ?
waarom zou dat er toe doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk Jan vs Geraldine is dat nou van belastinggeld ?
Twee mensen die real life monopoly spelen in Zuid Afrika.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja goed dat je het zegt. Ga het zo ook even kijken!
Ik wil naar huis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal vast niet zijn wat je nu wil horen.Ik zou ook liever willen dat ik je wat liefde op kon sturen.
Het is mooi hoor beelden van Zuid Afrika twee knappe jongen mensen.quote:
Is het niet fijn bij je ouders?quote:
wat vervelend voor die mensen zegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat dit soort entertainment volgens een hoop mensen niet op de NPO hoort
dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is mooi hoor beelden van Zuid Afrika twee knappe jongen mensen.
Maar het gaat nergens over.
Ben je nou aan het trollen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat vervelend voor die mensen zeg
[..]
dus
Waarom moet de staat dat betalen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat vervelend voor die mensen zeg
[..]
dus
nee snap niet dat er zo'n probleem van gemaakt wordtquote:
Ik zou juist dan niet alleen willen zijn. Maar iedereen is anders natuurlijk. Kun je dat niet bij hen kwijt of wil je dat gewoon niet?quote:
Nou ja, daar valt opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee snap niet dat er zo'n probleem van gemaakt wordt
moet staats tv alleen educatief of nieuws zijn ofzo?
Wil je dat ze nog meer verlies maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, daar valt opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou juist dan niet alleen willen zijn. Maar iedereen is anders natuurlijk. Kun je dat niet bij hen kwijt of wil je dat gewoon niet?
Het moet bij de NPO niet om geld gaan, maar om principequote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je dat ze nog meer verlies maken?
Volgens mij heeft bnn sowieso weinig programma's die echt wat toevoegen maar er gewoon zijn voor vermaakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, daar valt opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je dat ze nog meer verlies maken?
Spuiten & Slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bnn sowieso weinig programma's die echt wat toevoegen maar er gewoon zijn voor vermaak
Een heleboel programma's van BNN hebben gewoon een bepaalde maatschappelijke waarde hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bnn sowieso weinig programma's die echt wat toevoegen maar er gewoon zijn voor vermaak
En hoe reageert dat selecte groepje hierop dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]het gaat echt heel slecht met me op dit moment en ik denk dat er maar weinig mensen zijn waar ik dit uberhaupt kan laten zien.
En op dit moment, met crematie van opa morgen, ik ga ze hier niet mee lastig vallen.
Heeft z`n beste tijd wel gehadquote:
Ja 11 jaar geleden.quote:
Dan nog wel belangrijk dat er in een land waar zoveel drugs gebruikt wordt daar aandacht aan besteed wordtquote:
Dat is ook leuk.quote:
kan wel blijvend zijn toch? er is toch elke keer weer een nieuwe groep in hun doelgroepquote:
Ja dat zzzekerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan nog wel belangrijk dat er in een land waar zoveel drugs gebruikt wordt daar aandacht aan besteed wordt
Maar zeg eerlijk: Heb je er veel van opgestoken of kijk je het meer voor vermaak?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan wel blijvend zijn toch? er is toch elke keer weer een nieuwe groep in hun doelgroep
Laatste.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk: Heb je er veel van opgestoken of kijk je het meer voor vermaak?
Toen Filemon al die drugs ging proberen was dat echt schokkend in Nederland.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk: Heb je er veel van opgestoken of kijk je het meer voor vermaak?
Wat is er?quote:
dit is trouwens niet waarquote:
Ja, er zaten wel wat schokkende dingen bi inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Filemon al die drugs ging proberen was dat echt schokkend in Nederland.
Spuiten en slikken hooguitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Een heleboel programma's van BNN hebben gewoon een bepaalde maatschappelijke waarde hoor
beetje heimwee naar mijn ouders en een beetje een algemene dipquote:
3opreis in zekere zin ook welquote:
Geraldinequote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
Sterretje gezocht ook echt veel maatschappelijke waarde hoor sked
Ik heb wel eens een latere aflevering voorbij zien komen met de dochters van Patrica Paay en Herman Brood dat was echt een ellende.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje semi-bekende Nederlanders horen praten over wie ze allemaal geneukt hebben, daarvoor kijk ik wel naar rtl boulevard.
Hm, heeft het nog een achterliggende reden? Dan kan je er misschien wel wat aan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje heimwee naar mijn ouders en een beetje een algemene dip
Dat ging over Democratie omdat de kijkers mochten stemmen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
Sterretje gezocht ook echt veel maatschappelijke waarde hoor sked
Dat selecte groepje bestaat uit drie mensen; twee daarvan houden kapot veel van me en zouder er echt alles aan doen om me te helpen waarbij de een meteen crisisnummer zou bellen en de ander zou er echt echt voor me zijn als ik het diegene zou vertellen maar ik weet dat diegene zich dan ook kut gaat voelen en dat die persoon het echt heel erg druk heeft.. En het is zijn taak gewoon nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe reageert dat selecte groepje hierop dan?
Maar wel vaak de intentie.quote:
oh flikker opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ging over Democratie omdat de kijkers mochten stemmen.
van de 5 programma's die ze maken zijn er 3 vooral voor vermaak en hebben geen maatschappelijke waardequote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zal het maar hebben/zijn, The Undateables, Proefkonijnen
Om maar wat te noemen
Hm. Die derde zou ik niet gebruiken dan maar ook al voelt die ander zich ook kut als jij het verteld, ja dat moet dan maar. Want diegene vind dat minder erg dan dat je het voor je houdt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat selecte groepje bestaat uit drie mensen; twee daarvan houden kapot veel van me en zouder er echt alles aan doen om me te helpen waarbij de een meteen crisisnummer zou bellen en de ander zou er echt echt voor me zijn als ik het diegene zou vertellen maar ik weet dat diegene zich dan ook kut gaat voelen en dat die persoon het echt heel erg druk heeft.. En het is zijn taak gewoon niet
Dan de laatste dit dit wel weet, ja dat vind ik lastig. Kan moeilijk peilen. Hulp hoef ik sowieso niet van uit te gaan, is al paar keer geweest dat ik letterlijk zeg ' het gaat echt niet goed' en dan ja, gebeurde er eigenlijk niks. Ik weet dat die persoon er echt iets om geeft.. maar die reageert er eigenlijk niet op. Waarom niet weet ik ook niet, eigenlijk weet ik niks. Hij beweerd er heel veel om te geven maar als ik zeg ' ik heb je nu nodig ik draai door' dan, niks. Dat ik me afvraag in hoeverre die persoon mij wil en kan helpen.
Van de vijf programma's die ze maken? BNN maakt wel meer dan vijf programma'squote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh flikker op
idols gaat dan zeker ook over democratie
[..]
van de 5 programma's die ze maken zijn er 3 vooral voor vermaak en hebben geen maatschappelijke waarde
Bnn was pas echt tof in de tijd van Bart.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh flikker op
idols gaat dan zeker ook over democratie
[..]
van de 5 programma's die ze maken zijn er 3 vooral voor vermaak en hebben geen maatschappelijke waarde
Hm ja kan wel langsgaan maar blijf het houden, ben ook heel bang dat mijn hondje doodgaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, heeft het nog een achterliggende reden? Dan kan je er misschien wel wat aan doen
sorry van elke vijf programma'squote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de vijf programma's die ze maken? BNN maakt wel meer dan vijf programma's
Omdat je laatst zei dat het ook persoonlijke shit was bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja kan wel langsgaan maar blijf het houden, ben ook heel bang dat mijn hondje doodgaaten algemene dip gaat wel weer weg
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]het gaat echt heel slecht met me op dit moment en ik denk dat er maar weinig mensen zijn waar ik dit uberhaupt kan laten zien.
En op dit moment, met crematie van opa morgen, ik ga ze hier niet mee lastig vallen.
Ze herhalen wel vaak formats.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de vijf programma's die ze maken? BNN maakt wel meer dan vijf programma's
Dat is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry van elke vijf programma's
Ja waarom zou jan vs geraldine dat niet hebben dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin.
Een heleboel programma's hebben gewoon wel een bepaalde waarde voor de NPO, of het nou voor cultuur, educatie of whatever is
Dat heeft op geen enkele manier waarde. Of jij moet nu vertellen waarom het wel waarde heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja waarom zou jan vs geraldine dat niet hebben dan?
Andere tandarts zoeken danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Alles van de tandarts hiervoor zit nog gewoon erin.Wtf.
Misschien toch naar een andere? Of eerst even verhaal halen iig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel apart dat de vullingen van mijn nieuwe tandarts steeds eruit vallen..
Ik vind dit gewoon vreemd. Voor de rest ook niks met mijn gebit aan de hand ofzo.quote:
dat hadden al die weet ik veel wie vs iedereen toch ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heeft op geen enkele manier waarde. Of jij moet nu vertellen waarom het wel waarde heeft.
Bart deed in principe ook niet heel erg veel meer dna vermaak hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit was BNN ook al tijdens de Bart Tijd
Ja, dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hadden al die weet ik veel wie vs iedereen toch ook niet
en daar heb ik werkelijk niemand over gehoord
Maar als het nou nalatigheid van hem uit blijkt te zijn...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb verdomme niet het geld om nu weer dat gat te laten vullen.
Die willen toch geld zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als het nou nalatigheid van hem uit blijkt te zijn...
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik was wel weer snoepjes aan het eten sinds tijden.. dat moet ik wel zeggen. Maar van een fucking winegum moet mijn vulling niet eruit gaan toch?Ik heb ook op niks hards gebeten ofzo.
In dit clipje juist niet travestieten op tv bespreekbaar maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bart deed in principe ook niet heel erg veel meer dna vermaak he
Beetje provoceren
dus het wordt meer gecensureerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:07 schreef Sked het volgende:
Het is pas voor het eerst in jaren dat we een staatssecretaris hebben die niet zomaar alles laten gebeuren op de NPO.
Daarom wordt het nu meer besproken, vrij simpel.
Ze zijn niet allemaal verrot. Bel ze eens op, kaart het probleem aan.quote:
Ik heb ook meerdere vullingen en die zitten ook nog. Maar veel daarvan zijn niet door haar gedaan. Ga morgen wel even bellen en de situatie uitleggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Ook van harde etenswaren niet. Tenminste, dat is mij nog nooit gebeurd. En ik heb meerdere vullingen.
Nee, er wordt kritischer gekeken naar wat er op de NPO te zien zou moeten zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus het wordt meer gecensureerd
okeequote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, er wordt kritischer gekeken naar wat er op de NPO te zien zou moeten zijn
oh ja nou dat was een beetje de grap ookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Staatstelevisie censuur verwijten
Wat had je dan verwacht?
Ik geef het autisme de schuld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja nou dat was een beetje de grap ook
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben voor de grap topics aan het kijken op de dag van 9/11 op fok
Jezus wat een gehandicaptenforum was het toen zegEcht 99 procent van de users post echt beroerd Nederlands
Ach, nu zijn een heleboel mensen net zo goed bang voor aanslagen in Nederlandquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Kvinnet trouwens wel een beetje eng worden. Ik woon naast de Buitenveldertbaan om de 5 minuten komt er een vliegtuig voorbij, dus steeds kijk ik maar omhoog. Gelukkig vliegen ze zoals het hoort en gebeurt er niks'![]()
Is wel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, nu zijn een heleboel mensen net zo goed bang voor aanslagen in Nederland
Niet veel veranderd
Ja, het begin wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed gegaan met verhuizen?
Hoop toch echt niet dat hij het wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nek aan nek met Cruz.
Iets achter.
Trump > Clintonquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop toch echt niet dat hij het wordt.
Wanneer is bekend wie Obama opvolgt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump > Clinton
Helaas, staat Clinton voor.
8 november.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer is bekend wie Obama opvolgt?
Bernie still in the racequote:
Wtfquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ted Cruz zakt gewoon in 20 minuten van 4.0 op betfair naar 1.7
Wel opmerkelijk. Had vooral voor Clinton een makkelijke zege verwachtquote:
Mwah, gaat redelijk volgens de peilingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk. Had vooral voor Clinton een makkelijke zege verwacht
Wie is die O'Malley?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, gaat redelijk volgens de peilingen
Een kandidaat die heeft moeten lenen om te kunnen blijven runnen.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kandidaat die heeft moeten lenen om te kunnen blijven runnen.
Reacties nog gelezen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:17 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat dit geen slaap wordt vannacht.
Waarom zou je überhaupt geld op die Rubio zetten. Behalve als trader danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
35 naar 6*
Wat een dag moet dit zijn voor traders
Gokken dat de grotere districten naar Rubio gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt geld op die Rubio zetten. Behalve als trader dan
Ja, maar het uit handen geven tsja.. ik voel me nu grotendeels zo kut omdat ik met iemand wilde praten maar diegene had andere prioriteitenquote:
Probeer jezelf ook niet teveel te teleurstellen door mensen waarvan je weet dat die je kunnen teleurstellen hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het uit handen geven tsja.. ik voel me nu grotendeels zo kut omdat ik met iemand wilde praten maar diegene had andere prioriteiten
En snap niet waarom en verwachtingen en gewoon, alles.
Andere prioriteiten hoeft niet altijd een afwijzing te betekenen inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:24 schreef Crack_ het volgende:
en ik had te hoge verwachtingen denk ik hoor
dat was het sowieso wel, want kon echt wel vijf minuten luisteren... en dit was gewoon afgekapt. In ieder geval er voor open staan enzo.. daar was nu ook geen sprake van.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere prioriteiten hoeft niet altijd een afwijzing te betekenen inderdaad
Ja maar ben je er dan ook niet klaar mee?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was het sowieso wel, want kon echt wel vijf minuten luisteren... en dit was gewoon afgekapt. In ieder geval er voor open staan enzo.. daar was nu ook geen sprake van.
Maarja, doet er niet meer toe. Moet gewoon echt 0,0 verwachtingen hebben bij die persoon ook al maakt die persoon zelf die verwachtingen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ben je er dan ook niet klaar mee?
Hm ja snap ik wel. Doe je ook niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Nee, als het iemand is waar ik van hou vind ik het heel lastig om contact te verbreken. Dan gewoon hoop dat het beter gaat
.. omdat dat toch is wat ik wil. En met sommige vrienden komt het dan weer goed en sommige heb ik achteraf spijt dat ik er nog zo lang mee door ben gegeaan
Altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja snap ik wel. Doe je ook niet zo makkelijk.
Maar zeg je het weleens dan dat j het kut vind? En hoe wordt er dan gereageerd?
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:51 schreef Fok-it het volgende:
Als de een geen initiatief/interesse toont heb je wel een beetje met een eenzijdige vriendschap te maken ja
Gewoon tijdens examen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, wel erg kort geslapen.
Hopelijk kan ik een middagdutje doen straks.
Hoe lang duurt het voordat je weer in slaap valt dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En opgestaan voor een kopje thee, daarna weer naar bed gegaan.
10 minuten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je weer in slaap valt dan?
Oh chill, dat is wel snel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
10 minuten?
Beetje genieten van de vrije ochtenden van de vakantie.
ik slaap echt heerlijk tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:15 schreef Fera het volgende:
Ik ben tig keer wakker geworden. En ik heb gewoon spierpijn van de fysiotherapeut. Ben echt niets meer gewend.
Goed geweten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik slaap echt heerlijk tegenwoordig
Zijn al de mensen die dat de eerste helft van het jaar deden dan weg of hoe werkt dat? :$quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naast tijdelijk mentorschap nog 2 taken erbij.
Taalbeleid en gezondheidsbeleid.
Beter gaan ze me extra doekoe geven.
Lijkt rustiger. Mijn gezicht in ieder geval.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen zorgen meer
Heb jou lang niet gezien Elan
Welk vak geef je?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werken er ook nog andere mensen op die school?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |