Liefde.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat zou je nu het liefst willen? In het algemeen, dus even los van die ene persoon willen bereiken.
En wanneer heb je dan de tijd en zin daar voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefde.
Iemand die me weer beetje boeiend laat voelen en oprecht lachen. Plezier in de dingen
levend voelen, dat
. En vooral liefde, gewoon iemand die me even hard in mn gezicht slaat en me verteld wat ik voor diegene beteken. Maakt niet uit wie het is.
Ja, lastige vraag wel. Gewoon, shit voelen. Belangrijk voelen ja weet ik het.
zou gewoon gaan slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik haat het ook echt dat ik hier nu zo ontzettend loop te janken maar weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
Weet niet, want ik vind het ook moeilijk irl om te laten zien hoe ik me voel. Dat wordt al heel gauw highihighgi hahahooo en dat is zooo vermoeiend. En ik wil nu alleen maar blowen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wanneer heb je dan de tijd en zin daar voor?
Klinkt als een cliché, maar die liefde kun je jezelf ook bieden. Is lastig natuurlijk, vooral als je je zo voelt. Maar een ander is helaas niet altijd beschikbaar. Zelf ben je dat wel. En je kan soms zo hard voor jezelf zijn. Dat heeft ook wel voordelen, maar in deze situatie heb ik het idee dat je het alleen maar erger voor jezelf maakt. Zoals ik hieronder lees:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefde.
Iemand die me weer beetje boeiend laat voelen en oprecht lachen. Plezier in de dingen
levend voelen, dat
. En vooral liefde, gewoon iemand die me even hard in mn gezicht slaat en me verteld wat ik voor diegene beteken. Maakt niet uit wie het is.
Ja, lastige vraag wel. Gewoon, shit voelen. Belangrijk voelen ja weet ik het.
Je moet jezelf niet haten omdat je je zo voelt. Daar ben je echt niet mee geholpen. Geef jezelf ook even de tijd om je flink kut te voelen, zonder jezelf op te jagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik haat het ook echt dat ik hier nu zo ontzettend loop te janken maar weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
Eens, maar dat lukt me zo gewoon nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Slapen is misschien wel goed idee ja.
hmhm is ook zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als een cliché, maar die liefde kun je jezelf ook bieden. Is lastig natuurlijk, vooral als je je zo voelt. Maar een ander is helaas niet altijd beschikbaar. Zelf ben je dat wel. En je kan soms zo hard voor jezelf zijn. Dat heeft ook wel voordelen, maar in deze situatie heb ik het idee dat je het alleen maar erger voor jezelf maakt. Zoals ik hieronder lees:
[..]
Je moet jezelf niet haten omdat je je zo voelt. Daar ben je echt niet mee geholpen. Geef jezelf ook even de tijd om je flink kut te voelen, zonder jezelf op te jagen.
Misschien zie ik het verkeerd, maar dit zijn mijn twee centjes.
Het zal vast niet zijn wat je nu wil horen.quote:
Oh ja goed dat je het zegt. Ga het zo ook even kijken!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk Jan vs Geraldine is dat nou van belastinggeld ?
waarom zou dat er toe doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk Jan vs Geraldine is dat nou van belastinggeld ?
Twee mensen die real life monopoly spelen in Zuid Afrika.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja goed dat je het zegt. Ga het zo ook even kijken!
Ik wil naar huis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal vast niet zijn wat je nu wil horen.Ik zou ook liever willen dat ik je wat liefde op kon sturen.
Het is mooi hoor beelden van Zuid Afrika twee knappe jongen mensen.quote:
Is het niet fijn bij je ouders?quote:
wat vervelend voor die mensen zegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat dit soort entertainment volgens een hoop mensen niet op de NPO hoort
dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is mooi hoor beelden van Zuid Afrika twee knappe jongen mensen.
Maar het gaat nergens over.
Ben je nou aan het trollen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat vervelend voor die mensen zeg
[..]
dus
Waarom moet de staat dat betalen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat vervelend voor die mensen zeg
[..]
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |