SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leuk als je gaat linedancen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/C00%200350060%20001%2010%201701.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Dit soort laarsjes vind ik wel leuk. Maar deze zijn 60 euro van de H&M, zoveel heb ik er niet voor over.
Ik hoop dat het nog een after affect is van de antibiotica of zo en dat het snel weer herstelt. Anders ga ik echt huilen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rot is dat he, als het in één avond allemaal opkomt.
Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
Ik zou het niet doen. Zo geweldig is H&M kwaliteit niet. Je betaalt dus geheid teveel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort laarsjes vind ik wel leuk. Maar deze zijn 60 euro van de H&M, zoveel heb ik er niet voor over.
Kan dat? Want ik had vorige week ook ineens uitbraak tijdens de ab.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog een after affect is van de antibiotica of zo en dat het snel weer herstelt. Anders ga ik echt huilen.
Die rare soort uitslag op mijn bovenarmen is ook keihard weer terug.
Het tast wel je weerstand op meerdere manieren aan. Alles is uit balans nu denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan dat? Want ik had vorige week ook ineens uitbraak tijdens de ab.
Zolang je geen aids hebt komt het wel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:12 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb twee krabbels op m'n gezicht die niet willen helen. Echt stomEr zaten niet echt korstjes op maar het laagje wat erop zat heb ik per obgeluk eraf gescrubt en nu glanst het een beetje? Okay klinkt vreemder dan het is
gewoon dan het bijna geheeld is maar toch net niet.
Klacht
Oh ga het nu sowieso niet doen (zat gewoon even te kijken wat voor nieuws ze hebben). Maar wil nog wel zoiets voor in de zomer, of lage versie ervan. Instappers:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zo geweldig is H&M kwaliteit niet. Je betaalt dus geheid teveel.
Wow. Opso.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang je geen aids hebt komt het wel goed
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor uitslag had je op je armen eigenlijk?
Die vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ga het nu sowieso niet doen (zat gewoon even te kijken wat voor nieuws ze hebben). Maar wil nog wel zoiets voor in de zomer, of lage versie ervan. Instappers:
[ afbeelding ]
Maar zou ze dan wel met iets meer kleur willen.
Met een beetje geluk groei je er overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.
Ik baal echt van mijn huid. Ook weer eczeem op mijn handen gehad. Wat een ramp is het bij mij.
Ik ben al 24. Straks is het eindelijk weg en dan komen de rimpels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groei je er overheen![]()
Ik heb er ervaring mee
Kun je ook zelf doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel meer gekleurde kraaltjes eraan ofzo.
Was bij mij nog niet over op die leeftijd. Was eerder 26 denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al 24. Straks is het eindelijk weg en dan komen de rimpels.
ja zo kun je alles wel kapot redeneren opsoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang je geen aids hebt komt het wel goed
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zo kun je alles wel kapot redeneren opso
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was bij mij nog niet over op die leeftijd. Was eerder 26 denk ik.
Geen humor best humor 😂👍quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik moet ook lachen rip onze humor![]()
![]()
Jaheur en met jou?
Goh wat raar allemaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.
Ik baal echt van mijn huid. Ook weer eczeem op mijn handen gehad. Wat een ramp is het bij mij.
neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook zo happy van goodmorning berichtjes mwihiihi
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon iemand die goede morgen zegt of iets specifieks?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik voel me intens lelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goh wat raar allemaal.
Hopelijk is het evenwicht snel weer een beetje terug bij je. Je kunt je zo matig voelen als je huid niet meewerkt.
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horenquote:
stuur ze eensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
maar ik ontvang ze ook nooit dus dat scheelt
Eigenlijk alles wel, gewoon, wakker worden en berichtjes lezen. Als ze maar niet werkgerelateerd zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iemand die goede morgen zegt of iets specifieks?
Goede nacht? Ook leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horen
Nee maar gewoon, al is het een vriendin ofzo, leuk om te weten dat iemand aan mij dacht zegmaar
[..]
stuur ze eens
Oei oeiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's moeder had het tot haar 30e of zo vertelde ze.
Njah "god natt min skatt", iets in de trant van welterusten schatjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goede nacht? Ook leuk.
En dat is waar. Alleen hier is het altijd een groepschat waarvan een aantal huilen en de anderen te vrolijk zijn om 7am._
Mijn vriend zegt wel altijd goede morgen, maar meestal slaap ik dan nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, gewoon, wakker worden en berichtjes lezen. Als ze maar niet werkgerelateerd zijn
Weet niet.... stuur mij er eens eentje morgenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Meh, dat maakt het niet per se beter. Ik wil me gewoon een babe voelen. Voor mezelf. Lekker in de spiegel kijken en op mezelf geilen. Ben stiekem wel een beetje ijdel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei oei![]()
Nouja gelukkig ben je al goed voorzien enzo
Haha feer, Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt wel altijd goede morgen, maar meestal slaap ik dan nog.
nice try oudjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet.... stuur mij er eens eentje morgen![]()
Ow dan moet je wel even m'n nummer hebben natuurlijk
Werkelijk de beste vriend van de mens.quote:De wetenschappers hebben gekeken hoe tien honden en tien katten reageerden wanneer zij speelden met hun eigenaar, dan wel begeleider. Hierbij werd gekeken naar de hoeveelheid oxytocine die tijdens het spelen vrijkwam. Oxytocine is een soort 'liefdeshormoon'. De stof komt vrij tijdens positief contact met iets of iemand. Denk hierbij aan knuffelen, copuleren of spelen. Het wordt geassocieerd met een gevoel van vertrouwen en verbondenheid.
Gedurende het -uiterst leuke- experiment kwam er bij de honden aanzienlijk meer oxytocine vrij dan bij de katten. Bij de stoeppoepers was een toename te zien van zo'n 60 procent, terwijl katten nauwelijks boven de 12 procent uitkwamen. Een zeer duidelijk verschil. Een hond liet zelfs een toename van 500 procent zien.
Ah lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Njah "god natt min skatt", iets in de trant van welterusten schatje
Hahaha die groepschats he, je ziet gewoon direct wie de ochtendmensjes zijn en wie niet
Ik vind je wel een babe hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, dat maakt het niet per se beter. Ik wil me gewoon een babe voelen. Voor mezelf. Lekker in de spiegel kijken en op mezelf geilen. Ben stiekem wel een beetje ijdel.
Hij moet dan ook altijd wel kapot vroeg beginnen.quote:
Maar daar gaat het niet om. Ik wil mezelf een babe vinden. Dat is het hele punt.quote:
Als ik met emojis zou moeten beginnen, dan zou het iets zijn van 🔫💣😭😭⚡️_O-quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah lief!
Haha ja, vooral aan de emoji. Heb bijv. een vriendin die met 🌞🎉🎉💪 haar bed uitkomt.
aan wiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horen
Nee maar gewoon, al is het een vriendin ofzo, leuk om te weten dat iemand aan mij dacht zegmaar
[..]
stuur ze eens
Owquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om. Ik wil mezelf een babe vinden. Dat is het hele punt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik met emojis zou moeten beginnen, dan zou het iets zijn van 🔫💣😭😭⚡_O-
Als ik mezelf niet mooi vind kunnen andere mensen daar vaak weinig aan veranderen.quote:
Ja man. Maar heeft hier even niets mee te maken.quote:
Oh daar doelde ik eigenlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja man. Maar heeft hier even niets mee te maken.
Joylent ja. Maar is wel complete voeding, niet per se voor dieet. Alleen ik gebruik wat minder dan de voorgeschreven porties.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik eigenlijk ook niet op.
Zit te denken weekje juicen maar weer alleen vers fruit is kapot duur nu.
Jij deed shakes toch
Guten nacht Fraulein.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Ben totaal niet moe, eerder klaarwakker, maar m'n beentjes en nek voelen als lood. Wat een struggles jongons.
Welterusten.
Hello from the other side.quote:
Hoe zou je willen dat we je helpen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten me helpen.
Ik voel me werkelijk, stront. Alsof ik er totaal niet toe doe voor bepaald persoon en doet me verschrikkelijk veel pijn en ik snap het niet en nu ben ik ingestort. help
En kan die persoon met geen mogelijkheid bereiken.
Dat weet ik niet maar op dit moment kan ik enkel mezelf kapot maken en weet gewoon echt niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je willen dat we je helpen?
Heb je morgen al wat te doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar op dit moment kan ik enkel mezelf kapot maken en weet gewoon echt niet wat ik moet doen
Ja, de crematie van mn opa.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je morgen al wat te doen?
Zou je behoefte hebben om daarna wat gezelschap te hebben?quote:
Awww, Crackje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Jullie moeten me helpen.
Ik voel me werkelijk, stront. Alsof ik er totaal niet toe doe voor bepaald persoon en doet me verschrikkelijk veel pijn en ik snap het niet en nu ben ik ingestort. help
En kan die persoon met geen mogelijkheid bereiken.
Nee, daarna ben ik kapot. Sowieso schaam ik me voor hoe ik er uit zie, en hoe ik doe.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je behoefte hebben om daarna wat gezelschap te hebben?
Waarom eigenlijk? Wat is er anders aan je dan toen we je voor het laatst zagen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarna ben ik kapot. Sowieso schaam ik me voor hoe ik er uit zie, en hoe ik doe.
Ah meisje tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarna ben ik kapot. Sowieso schaam ik me voor hoe ik er uit zie, en hoe ik doe.
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je na een intense dag als dat met tranen eerder dat gevoel hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er anders aan je dan toen we je voor het laatst zagen?
Ik wist niet of het per se alleen sloeg op die dag. Aangezien ze zich al langer slecht voelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je na een intense dag als dat met tranen eerder dat gevoel hebt.
Maar je hoeft je daar niet voor te schamen crack, je hebt al genoeg aan je hoofd.
Wallen van hier tot tokio en nogal apatisch of janken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er anders aan je dan toen we je voor het laatst zagen?
Wat een drama die club van ons Elan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wallen van hier tot tokio en nogal apatisch of janken.
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een drama die club van ons Elan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |