Ik hoor er nauwelijks iets over. Het is maar wat je opzoekt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat circus het hele jaar doorgaat. Eerst voorrondes, dan weer voorrondes, dan halve finales etc. En voor elke scheet weer een nieuwsitem
Gewoon rollen toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te moe om naar bed te lopen
Daarom in bed gaan liggen voordat je moe wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lukt nietquote:
Ja, maar daar kan ik niet minecraften.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarom in bed gaan liggen voordat je moe wordt.
belikefrau
gewoon in je bureaustoel slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
Mijn gezicht is net een druipende speklap. Waar komt dit ineens vandaan?
Last van acne of wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
Haha je zit nu echt 24/7 te minecraften hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt niet
[..]
Ja, maar daar kan ik niet minecraften.
Iewquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
Ze zingen in het Duitsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet geluisterd maar uitsluitend 2014.
Nee, ben aan het werk of aan het slaap grootste deel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha je zit nu echt 24/7 te minecraften hè?
Ik wil wel eens meedoen als dat kan, maar dan moet ik even ps3 aansluiten.
speel je op ps3 of ps4?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben aan het werk of aan het slaap grootste deel.
Maar had vandaag op werk veel stress door ouders en alles, dus moest even afreageren.
Lijkt me leuk om eens samen te spelen, maar heb sowieso nog geen online dingen van PS. Ben nog een noob op dat gebied.
Als je dan een Duits nummer stuurt, kies dan een goede.quote:
Ja. Echt weer stukken erger ineens.quote:
Ja maar die hangt over een week nog in je hoofd hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je dan een Duits nummer stuurt, kies dan een goede.
Kaneel, wat vind jij van hun keuze om het vast te leggen?
quote:
Ik laat anderen graag lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |