SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
gayquote:
meh, niet altijdquote:
De vrouw moet onderdanig zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gay
Je zou een vrouw moeten temmen.
Over de trio?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las daar even mee daarnet.
Spannend verhaal weer.
Je bent gewoon niet mannelijk genoeg om vrouwen te kunnen winnen.quote:
klbquote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Maar Opso, waarom had je ons ineens ingeruild voor KLB tuig?
Ja echt vervelend idd.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee joh, dat lijkt me ook zo saaiquote:
Komt door fokkiequote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee Paxconquote:Op maandag 1 februari 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige die ik tof vind daar is Deadprez.
ik ken alleen grtd mensen and im fine with itquote:Op maandag 1 februari 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige die ik tof vind daar is Deadprez.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:08 schreef Tjacka het volgende:
weer roddelen over een ander forum
wauw wat treurig weer
laat mijquote:
Oh ben overal gewoon, even hangenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
hij zou zijn internet er vandaag uit gooienquote:Op maandag 1 februari 2016 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Inso is vast druk bezig met verhuizen.
Hoor jij ook bij.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach hier is 80% labiel en daar ook
ik zie geen verschil
quote:
In zijn oude huis bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zou zijn internet er vandaag uit gooien
Niet zo flauw tegen Tjacka. Als je aan hem komt kom je ook aan mij wij zijn broers voor elkaar.quote:
jaaquote:
lol echtquote:Op maandag 1 februari 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe niet pussy nu pax dat doe je wel
En zal natuurlijk wel even duren voordat het in het nieuwe huis is aangesloten.quote:
Zijn post geschiedenis zegt van niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe niet pussy nu pax dat doe je wel
Jij checkt ook alles na he gekkie. En gelooft ook alles wat minder blowen gekkie.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn post geschiedenis zegt van niet.
Ja verrassendquote:Op maandag 1 februari 2016 22:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
grapje lekker he die overwinning tegen zwolle
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij checkt ook alles na he gekkie. En gelooft ook alles wat minder blowen gekkie.
Kwas er bij hoor. Lekker sfeertje ook wel, Hoesen ook wel sterk.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja verrassend
had al gerekend op een nederlaag
Ja jaquote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Heb alleen 1ste pagina gekeken.
Echt?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kwas er bij hoor. Lekker sfeertje ook wel, Hoesen ook wel sterk.
Mwah idk. Toch jammer dat Islamovic niet speelt.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?tof
waarschijnlijk zijn de spelers opgelucht dat vd looi weggaat
matige speler hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah idk. Toch jammer dat Islamovic niet speelt.
Het water op gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben donderdag en vrijdag helemaal vrij.
Wat zouden jullie doen met zoveel vrije tijd?
fappenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
met vriendinnen afspreken of serie kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
de mooiste dag van het jaarquote:
nee johquote:
jaaaaaquote:
even wegquote:
Ohja dat is er ook nog.quote:
kan nog tochquote:Op maandag 1 februari 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja dat is er ook nog.
Weer vergeten een vriendin te regelen
plazaquote:Op maandag 1 februari 2016 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar regel je die zo snel?
Volgende week zaterdagnacht hosselen tochquote:
soms wel jaquote:Op maandag 1 februari 2016 22:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
sneeuwt het vaak op je verjaardag
Party partyquote:Op maandag 1 februari 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh
12-02
mijn verjaardag
[..]
jaaaaa
Jaar lang poging gedaan, maar helaas...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja dat is er ook nog.
Weer vergeten een vriendin te regelen
Vroeger vond ik dat wel leuk ja, nu maakt het me niet uitquote:
Just asking. Vind dat even leuk.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel leuk ja, nu maakt het me niet uit
hoezo?
Hoeveel kost een fles wodka daar eig.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Beter ga ik binnenkort weer even naar Duitsland. Goedkoop drank halen.
Oke ja dat magquote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Just asking. Vind dat even leuk.
Meppen zeker?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Beter ga ik binnenkort weer even naar Duitsland. Goedkoop drank halen.
5 eurries.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoeveel kost een fles wodka daar eig.
21quote:
VA, heb jij 24 uur met gezien gisteren?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende week zaterdagnacht hosselen toch
Maar heb je hele goedkope wodka, zo smaakt het ook. Maar goed na een paar shotjes vind ik het allemaal even goed te drinken.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jezus in Nederland gewoon 10 duurder ja
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe jij ook aan high-fiven bij een goal van groningen
Nee joh. Vind ik zo sukkelig net als je hem zelf heb gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee genant
jij wel zeker bij dat z side kliekje
ja man, was tofquote:Op maandag 1 februari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
VA, heb jij 24 uur met gezien gisteren?
wie was er danquote:
allemaal?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
Kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 22:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee joh. Vind ik zo sukkelig net als je hem zelf heb gemaakt.Zie kor dat altijd doen.
Bah goedkope wodka.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar heb je hele goedkope wodka, zo smaakt het ook. Maar goed na een paar shotjes vind ik het allemaal even goed te drinken.
En bij dat high 5 en ook HEUJJJJJ HEUJJJ HEEUJJJJJJJquote:Op maandag 1 februari 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kloptdat groepje daar is echt vreselijk
Geen idee hoe duur. Merk is niet heel veel goedkoper.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bah goedkope wodka.Smirnoff daar dan?
Gebruik ik die condooms eindelijk een keerquote:
Ik wel toen ik heel klein was hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan valentijn gedaan
Mijn vriend.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag je whatsappstatus, voor wie is dat hartje bedoeld heee
Wij als vriendengroep stuurden vroeger altijd neppe brieven naar elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel toen ik heel klein was haha![]()
jaquote:Op maandag 1 februari 2016 22:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En bij dat high 5 en ook HEUJJJJJ HEUJJJ HEEUJJJJJJJ
Blaas ze opquote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebruik ik die condooms eindelijk een keer
Met loka toch. Of uhm.quote:
Schattigquote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel toen ik heel klein was haha![]()
moet je ons maar niet dumpen pffffquote:
En theo buitenspel zetten, 24 uur langquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je ons maar niet dumpen pffff
wij wisten dit allemaal al
echt elke aanname die hij doet keihard aanpakkenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En theo buitenspel zetten, 24 uur lang
dit is nieuwe info voor mij. ik ben veel te apathischquote:Op maandag 1 februari 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je ons maar niet dumpen pffff
wij wisten dit allemaal al
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zomaar trio's.
hoezoquote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit is nieuwe info voor mij. ik ben veel te apathisch
Wil ik nog gaan kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
VA, heb jij 24 uur met gezien gisteren?
en op facebook zie ik allemaal reacties dat het saai was. hebben na sterrenstof niet meer opgekekenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt elke aanname die hij doet keihard aanpakken
Zullen we dan ons langverwachte etentje gaan doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zomaar trio's.
bijna elke dag welquote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
jij bent er ook bijna nooit
logisch dat je het dan niet weet toch
hjbquote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Lekker geheimzinnig doen over je vriendje hihiihihihihihihihiihihihhi.
Ama is best eerlijk over haar vriendje, zo weten we dat ze door hem een soa-test moest doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Lekker geheimzinnig doen over je vriendje hihiihihihihihihihiihihihhi.
Opzich is ze best knappe vrouw.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat trioverhaaltje was wel vermakelijk ja
Is geen slecht idee.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen we dan ons langverwachte etentje gaan doen?
watquote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ama is best eerlijk over haar vriendje, zo weten we dat ze door hem een soa-test moest doen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
laat me, kleuterquote:
Toen was het niet mijn vriend. Laat dat even duidelijk zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ama is best eerlijk over haar vriendje, zo weten we dat ze door hem een soa-test moest doen.
Nee je blow vriendje.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen was het niet mijn vriend. Laat dat even duidelijk zijn.
"ja, natuurlijk" was echt hun beste album.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en op facebook zie ik allemaal reacties dat het saai was. hebben na sterrenstof niet meer opgekeken
Nee weet ik ama. Ik plaag je maar een beetje.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen was het niet mijn vriend. Laat dat even duidelijk zijn.
doeegquote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou ik ga ook wel weer weg vies viswijf.
Geeft nietquote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee weet ik ama. Ik plaag je maar een beetje.
Regel jij eerst maar eens een meisje voor je gaat zeuren over een ander.quote:
Die heb ik al lang gehad. Nu even single en dat bevalt mij prima.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Regel jij eerst maar eens een meisje voor je gaat zeuren over een ander.
die of de machinequote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
"ja, natuurlijk" was echt hun beste album.
Doe eens lief tegen Sof.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou ik ga ook wel weer weg vies viswijf.
Zou je spacecakeje mee-eten?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of ik mee zou blowen als Loka weer gaat doen.
sof kennende vindt ze het alleen maar vermakelijkquote:
Werkt nietquote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes plagen zoentjes vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akita hond.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Dit is de puppy die ik ga verrot knuffelen:Wat een koppie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akita hond.![]()
ik ga echt een maand huilen als mijn hond dood gaatquote:Op maandag 1 februari 2016 22:45 schreef Braddie het volgende:
Zo, na een halve dag goed janken, en wetende dat er nu echt een last van m`n schouders is afgevallen ga ik toch écht lekker slapen zo.
(Waarschijnlijk komt morgen ochtend de schock nog even 2x zo hard aan als ik niet meer door d`r word begroet of perongeluk "Whooopiiieeeee" Roep en verwacht dat ze komt..
Hou oud is jouw hond?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga echt een maand huilen als mijn hond dood gaat
8quote:
Gaat denk ik dit jaar doodquote:Op maandag 1 februari 2016 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dan heb je hem/haar gelukkig nog wel een poosje
Je wordt er alleen moe van.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is welmaar het is ook wel leuk. :$
Sizequeen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Heb sowieso liever gewoon een grote hond.
Dat dacht ik in het begin ook. Nee een Chihuahua, dat zijn ratten geen honden.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Sorry maar ik vind Chihuahua's echt kut honden.
Ik drink alleen nog maar portquote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niks meer met drugs eigenlijk.
Dat is echt een prachtbeest!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze honden erg mooi.
Als ik later een hond wil wordt het sowieso deze denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze honden erg mooi.
Biertje af en toe wel wat teveel. Maar de uitprobeerfase lijkt wel wat voorbij.quote:
Geen shiba?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik later een hond wil wordt het sowieso deze denk ik.
Die zien er zo lekker mollig uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja, die vind ik ook zo leuk.
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik blijf ook altijd een zwak hebben voor husky's.
heb je geen verwarming?quote:
Bah, warm.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het raam is het hele weekend niet open geweest, dus het is hier echt 21 graden.
iehlquote:Op maandag 1 februari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het raam is het hele weekend niet open geweest, dus het is hier echt 21 graden.
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar doe je dan wel eens een raampje open?
Ja ik doe heel de nacht het raam open en tussendoor overdag ookquote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel soms is dat best lekker.
Alleen niet als je wilt slapen.
Gelukkigquote:Op maandag 1 februari 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja ik doe heel de nacht het raam open en tussendoor overdag ook
Vreselijk.quote:
Jawel, maar die staat nooit aan in m'n slaapkamer.quote:
Ja hoezo?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frau, begrijp ik dat je gister een foto van jezelf hebt laten zien?
en wat voor fotoquote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frau, begrijp ik dat je gister een foto van jezelf hebt laten zien?
Klinkt interessant.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik morgen zwartebonendip ga maken.
Wel lekker.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje de hele dag stokbroodjes eten, als een ware carb-addict.
Doe ik ook wel eens. Maar dan met houmous.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje de hele dag stokbroodjes eten, als een ware carb-addict.
Maak je die of koop je die?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens. Maar dan met houmous.
M'n ouders hebben dezequote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik blijf ook altijd een zwak hebben voor husky's.
Wauw mooi!quote:Op maandag 1 februari 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hebben deze
[ afbeelding ]
Hadden ook een andere (zwarte) maar die is vorig jaar overleden.
Is dat een Husky of een Malamute?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hebben deze
[ afbeelding ]
Mooi beestje.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders hebben deze
[ afbeelding ]
Nou waarom niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik jou gisteren een foto gestuurd heb.
Ah. Ik wist volgens mij dat één een Malamute was. Maar ik kan ze niet altijd uit elkaar houden.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Husky. De zwarte was een Malamute.
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah. Ik wist volgens mij dat één een Malamute was. Maar ik kan ze niet altijd uit elkaar houden.
Maar dat zie je niet altijd natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Nouja Malamutes schijnen een blauw plekje op de tong te hebben
Nopequote:Op maandag 1 februari 2016 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet altijd natuurlijk.
Ja, zin in.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Over 3 maanden weer Song Festival genot
Alweer?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Over 3 maanden weer Song Festival genot
Lijkt wel alsof dat circus het hele jaar doorgaat. Eerst voorrondes, dan weer voorrondes, dan halve finales etc. En voor elke scheet weer een nieuwsitemquote:
Ik hoor er nauwelijks iets over. Het is maar wat je opzoekt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat circus het hele jaar doorgaat. Eerst voorrondes, dan weer voorrondes, dan halve finales etc. En voor elke scheet weer een nieuwsitem
Gewoon rollen toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te moe om naar bed te lopen
Daarom in bed gaan liggen voordat je moe wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lukt nietquote:
Ja, maar daar kan ik niet minecraften.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarom in bed gaan liggen voordat je moe wordt.
belikefrau
gewoon in je bureaustoel slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
Mijn gezicht is net een druipende speklap. Waar komt dit ineens vandaan?
Last van acne of wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
Haha je zit nu echt 24/7 te minecraften hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt niet
[..]
Ja, maar daar kan ik niet minecraften.
Iewquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
Ze zingen in het Duitsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet geluisterd maar uitsluitend 2014.
Nee, ben aan het werk of aan het slaap grootste deel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha je zit nu echt 24/7 te minecraften hè?
Ik wil wel eens meedoen als dat kan, maar dan moet ik even ps3 aansluiten.
speel je op ps3 of ps4?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben aan het werk of aan het slaap grootste deel.
Maar had vandaag op werk veel stress door ouders en alles, dus moest even afreageren.
Lijkt me leuk om eens samen te spelen, maar heb sowieso nog geen online dingen van PS. Ben nog een noob op dat gebied.
Als je dan een Duits nummer stuurt, kies dan een goede.quote:
Ja. Echt weer stukken erger ineens.quote:
Ja maar die hangt over een week nog in je hoofd hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je dan een Duits nummer stuurt, kies dan een goede.
Kaneel, wat vind jij van hun keuze om het vast te leggen?
quote:
Ik laat anderen graag lachen.quote:
Ik durf niet te klikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |