SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
gayquote:
meh, niet altijdquote:
De vrouw moet onderdanig zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gay
Je zou een vrouw moeten temmen.
Over de trio?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las daar even mee daarnet.
Spannend verhaal weer.
Je bent gewoon niet mannelijk genoeg om vrouwen te kunnen winnen.quote:
klbquote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Maar Opso, waarom had je ons ineens ingeruild voor KLB tuig?
Ja echt vervelend idd.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee joh, dat lijkt me ook zo saaiquote:
Komt door fokkiequote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee Paxconquote:Op maandag 1 februari 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige die ik tof vind daar is Deadprez.
ik ken alleen grtd mensen and im fine with itquote:Op maandag 1 februari 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige die ik tof vind daar is Deadprez.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:08 schreef Tjacka het volgende:
weer roddelen over een ander forum
wauw wat treurig weer
laat mijquote:
Oh ben overal gewoon, even hangenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
hij zou zijn internet er vandaag uit gooienquote:Op maandag 1 februari 2016 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Inso is vast druk bezig met verhuizen.
Hoor jij ook bij.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach hier is 80% labiel en daar ook
ik zie geen verschil
quote:
In zijn oude huis bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zou zijn internet er vandaag uit gooien
Niet zo flauw tegen Tjacka. Als je aan hem komt kom je ook aan mij wij zijn broers voor elkaar.quote:
jaaquote:
lol echtquote:Op maandag 1 februari 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe niet pussy nu pax dat doe je wel
En zal natuurlijk wel even duren voordat het in het nieuwe huis is aangesloten.quote:
Zijn post geschiedenis zegt van niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe niet pussy nu pax dat doe je wel
Jij checkt ook alles na he gekkie. En gelooft ook alles wat minder blowen gekkie.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn post geschiedenis zegt van niet.
Ja verrassendquote:Op maandag 1 februari 2016 22:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
grapje lekker he die overwinning tegen zwolle
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij checkt ook alles na he gekkie. En gelooft ook alles wat minder blowen gekkie.
Kwas er bij hoor. Lekker sfeertje ook wel, Hoesen ook wel sterk.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja verrassend
had al gerekend op een nederlaag
Ja jaquote:Op maandag 1 februari 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Heb alleen 1ste pagina gekeken.
Echt?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kwas er bij hoor. Lekker sfeertje ook wel, Hoesen ook wel sterk.
Mwah idk. Toch jammer dat Islamovic niet speelt.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?tof
waarschijnlijk zijn de spelers opgelucht dat vd looi weggaat
matige speler hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah idk. Toch jammer dat Islamovic niet speelt.
Het water op gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben donderdag en vrijdag helemaal vrij.
Wat zouden jullie doen met zoveel vrije tijd?
fappenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
met vriendinnen afspreken of serie kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
de mooiste dag van het jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |