quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zomaar trio's.
hoezoquote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit is nieuwe info voor mij. ik ben veel te apathisch
Wil ik nog gaan kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
VA, heb jij 24 uur met gezien gisteren?
en op facebook zie ik allemaal reacties dat het saai was. hebben na sterrenstof niet meer opgekekenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt elke aanname die hij doet keihard aanpakken
Zullen we dan ons langverwachte etentje gaan doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zomaar trio's.
bijna elke dag welquote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
jij bent er ook bijna nooit
logisch dat je het dan niet weet toch
hjbquote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Lekker geheimzinnig doen over je vriendje hihiihihihihihihihiihihihhi.
Ama is best eerlijk over haar vriendje, zo weten we dat ze door hem een soa-test moest doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Lekker geheimzinnig doen over je vriendje hihiihihihihihihihiihihihhi.
Opzich is ze best knappe vrouw.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat trioverhaaltje was wel vermakelijk ja
Is geen slecht idee.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen we dan ons langverwachte etentje gaan doen?
watquote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ama is best eerlijk over haar vriendje, zo weten we dat ze door hem een soa-test moest doen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
laat me, kleuterquote:
Toen was het niet mijn vriend. Laat dat even duidelijk zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ama is best eerlijk over haar vriendje, zo weten we dat ze door hem een soa-test moest doen.
Nee je blow vriendje.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen was het niet mijn vriend. Laat dat even duidelijk zijn.
"ja, natuurlijk" was echt hun beste album.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en op facebook zie ik allemaal reacties dat het saai was. hebben na sterrenstof niet meer opgekeken
Nee weet ik ama. Ik plaag je maar een beetje.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen was het niet mijn vriend. Laat dat even duidelijk zijn.
doeegquote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou ik ga ook wel weer weg vies viswijf.
Geeft nietquote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee weet ik ama. Ik plaag je maar een beetje.
Regel jij eerst maar eens een meisje voor je gaat zeuren over een ander.quote:
Die heb ik al lang gehad. Nu even single en dat bevalt mij prima.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Regel jij eerst maar eens een meisje voor je gaat zeuren over een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |