Je wordt er alleen moe van.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is welmaar het is ook wel leuk. :$
Sizequeen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Heb sowieso liever gewoon een grote hond.
Dat dacht ik in het begin ook. Nee een Chihuahua, dat zijn ratten geen honden.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Sorry maar ik vind Chihuahua's echt kut honden.
Ik drink alleen nog maar portquote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niks meer met drugs eigenlijk.
Dat is echt een prachtbeest!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze honden erg mooi.
Als ik later een hond wil wordt het sowieso deze denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze honden erg mooi.
Biertje af en toe wel wat teveel. Maar de uitprobeerfase lijkt wel wat voorbij.quote:
Geen shiba?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik later een hond wil wordt het sowieso deze denk ik.
Die zien er zo lekker mollig uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja, die vind ik ook zo leuk.
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik blijf ook altijd een zwak hebben voor husky's.
heb je geen verwarming?quote:
Bah, warm.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het raam is het hele weekend niet open geweest, dus het is hier echt 21 graden.
iehlquote:Op maandag 1 februari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het raam is het hele weekend niet open geweest, dus het is hier echt 21 graden.
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar doe je dan wel eens een raampje open?
Ja ik doe heel de nacht het raam open en tussendoor overdag ookquote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel soms is dat best lekker.
Alleen niet als je wilt slapen.
Gelukkigquote:Op maandag 1 februari 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja ik doe heel de nacht het raam open en tussendoor overdag ook
Vreselijk.quote:
Jawel, maar die staat nooit aan in m'n slaapkamer.quote:
Ja hoezo?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frau, begrijp ik dat je gister een foto van jezelf hebt laten zien?
en wat voor fotoquote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frau, begrijp ik dat je gister een foto van jezelf hebt laten zien?
Klinkt interessant.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik morgen zwartebonendip ga maken.
Wel lekker.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje de hele dag stokbroodjes eten, als een ware carb-addict.
Doe ik ook wel eens. Maar dan met houmous.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje de hele dag stokbroodjes eten, als een ware carb-addict.
Maak je die of koop je die?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens. Maar dan met houmous.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |