SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leuk als je gaat linedancen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/C00%200350060%20001%2010%201701.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Dit soort laarsjes vind ik wel leuk. Maar deze zijn 60 euro van de H&M, zoveel heb ik er niet voor over.
Ik hoop dat het nog een after affect is van de antibiotica of zo en dat het snel weer herstelt. Anders ga ik echt huilen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rot is dat he, als het in één avond allemaal opkomt.
Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
Ik zou het niet doen. Zo geweldig is H&M kwaliteit niet. Je betaalt dus geheid teveel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort laarsjes vind ik wel leuk. Maar deze zijn 60 euro van de H&M, zoveel heb ik er niet voor over.
Kan dat? Want ik had vorige week ook ineens uitbraak tijdens de ab.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog een after affect is van de antibiotica of zo en dat het snel weer herstelt. Anders ga ik echt huilen.
Die rare soort uitslag op mijn bovenarmen is ook keihard weer terug.
Het tast wel je weerstand op meerdere manieren aan. Alles is uit balans nu denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan dat? Want ik had vorige week ook ineens uitbraak tijdens de ab.
Zolang je geen aids hebt komt het wel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:12 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb twee krabbels op m'n gezicht die niet willen helen. Echt stomEr zaten niet echt korstjes op maar het laagje wat erop zat heb ik per obgeluk eraf gescrubt en nu glanst het een beetje? Okay klinkt vreemder dan het is
gewoon dan het bijna geheeld is maar toch net niet.
Klacht
Oh ga het nu sowieso niet doen (zat gewoon even te kijken wat voor nieuws ze hebben). Maar wil nog wel zoiets voor in de zomer, of lage versie ervan. Instappers:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zo geweldig is H&M kwaliteit niet. Je betaalt dus geheid teveel.
Wow. Opso.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang je geen aids hebt komt het wel goed
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor uitslag had je op je armen eigenlijk?
Die vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ga het nu sowieso niet doen (zat gewoon even te kijken wat voor nieuws ze hebben). Maar wil nog wel zoiets voor in de zomer, of lage versie ervan. Instappers:
[ afbeelding ]
Maar zou ze dan wel met iets meer kleur willen.
Met een beetje geluk groei je er overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is. Maar het voelt ruw, lijkt een beetje op mee-eters. Zitten soms ook witte puntjes op, maar echt uitknijpen lukt niet. Het was helemaal weg toen ik in het ziekenhuis lag. Sinds een paar dagen is alles weer terug.
Ik baal echt van mijn huid. Ook weer eczeem op mijn handen gehad. Wat een ramp is het bij mij.
Ik ben al 24. Straks is het eindelijk weg en dan komen de rimpels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groei je er overheen![]()
Ik heb er ervaring mee
Kun je ook zelf doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel meer gekleurde kraaltjes eraan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |