SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
F5 F5.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Je hebt het over 2013-2014 toch? Voor de winterstop speelde PSV in mijn herinnering erg goed, na de winterstop werd alles vergooid met als dieptepunt de 0-2 thuisnederlaag tegen Feyenoord.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zei ik daarna, want toen presteerde hij wel. Lees het nog eens goed....![]()
Die teleurstelling komt toch wel weer hard aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:48 schreef BobW het volgende:
Toch de hoop dat er ineens groot nieuws komt terwijl je toch weet dat er niks gaat gebeurenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.![]()
![]()
Jij denkt dat het toeval is? Dit is gewoon een masterplan van Marc om Higuain binnen te halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.![]()
"Het was te laat dag en mijn telefoon was leeg"quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.
- M. Overmars, 2 februari.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had anders ook makkelijk gekund, dat zou het punt niet moeten zijn. Althans zo zou een normaal denkend bestuurder handelenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:DieKalevan413 twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:47:41Toch nog een spits gehuurd op de valreep... https://t.co/L7k3gYLeW6 reageer retweet
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax was de minst slechte in de laatste 2 kampioenschappen. Wet van de remmende ""voorsprong"" is bij Ajax zo geniaal naar voren gekomen. Genot.We hadden toch afgesproken dat jij zou stoppen met denken en dat lekker op FR12 ging doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.![]()
Het kan nog steeds!quote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog iemand aan de lijn![]()
Ze stonden dat jaar 9e in de winterstop en klommen na de winterstop naar plek 4. Dus je herinnering laat je tamelijk in de steek.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt het over 2013-2014 toch? Voor de winterstop speelde PSV in mijn herinnering erg goed, na de winterstop werd alles vergooid met als dieptepunt de 0-2 thuisnederlaag tegen Feyenoord.![]()
Meer adrenaline dan de afgelopen eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef nom-de-guerre het volgende:
Dit topic is nu spannender dan de laatste drie wedstrijden bij elkaar!![]()
'We hebben nog geprobeerd om die kalende, beetje dikkige spits van Manchester United te halen. Kan even niet op zijn naam komen. He. Hoe heet ie nou. Enfin, die was te duur'quote:Op maandag 1 februari 2016 23:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Het was te laat dag en mijn telefoon was leeg"
- M. Overmars, 2 februari.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan win jij deze woordenstrijd. Maar heb het nagezocht en je hebt gelijk. Heb me blijkbaar zand in de ogen laten strooien door de goede CL voorrondewedstrijden tegen Milan en die Belgische club.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze stonden dat jaar 9e in de winterstop en klommen na de winterstop naar plek 4. Dus je herinnering laat je tamelijk in de steek.![]()
Onjuist. Aardig mad geweest om het veldspelquote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer adrenaline dan de afgelopen eerste seizoenshelft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sorry te duur.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar met bami en tjaptjoi.![]()
Ja nee ja oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onjuist. Aardig mad geweest om het veldspel![]()
quote:Behalve Kuban Krasnodar zouden ook Granada en Real Betis geïnteresseerd zijn in Isaac Cuenca. Spaanse media melden dat deze clubs in hem een buitenkansje zien, aangezien het contract van de ex-Ajacied bij Bursaspor ontbonden is.![]()
Om deze foto moet ik hartelijk lachen. Marc droeg op deze foto waarschijnlijk badslippers.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar met bami en tjaptjoi.![]()
Ik hoop dat we Xandro Schenk kunnen halen als vervanger van Heitinga.
Gelukkig heeft Overmars die contacten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mathijsen is goedkoperquote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat we Xandro Schenk kunnen halen als vervanger van Heitinga.
Gelukkig heeft Overmars die contacten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig zit z'n haar goed
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:49:10BREKEND: Ajax akkoord met FC Nantes over de huur van Kolbeinn Sigthórsson reageer retweet
![]()
Leuk, leukquote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:49:10BREKEND: Ajax akkoord met FC Nantes over de huur van Kolbeinn Sigthórsson reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:52:19#Ajax en Nicolai Boilesen waren afgelopen zaterdag helemaal rond met Middlesbrough. Op het laatste moment ketste transfer alsnog af... reageer retweet
![]()
![]()
'Ja hallo. Hallo. Ja, hoi. Met Marc. Marc! Overmars. Ja, die ja. Ik vroeg me eigenlijk af of ik wel een reisverzekering had afgesloten?'VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goeie grap, als dit waar zou zijn was ik uit raam gesprongen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Godver dat is toch wel treurig.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:52:19#Ajax en Nicolai Boilesen waren afgelopen zaterdag helemaal rond met Middlesbrough. Op het laatste moment ketste transfer alsnog af... reageer retweet
Zet je dit nog erbijquote:Op maandag 1 februari 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:52:23... door inbreng vader Boilesen, tot grote ergernis van de clubs. De linksback is nu komende zomer transfervrij. Meer op VI.nl reageer retweet
![]()
Overigens door bemoeienis van zijn vader, zegt Jansen in zijn volgende tweetquote:Op maandag 1 februari 2016 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Godver dat is toch wel treurig.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig is Milik beterquote:Op maandag 1 februari 2016 23:57 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Goeie grap, als dit waar zou zijn was ik uit raam gesprongen.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
![]()
![]()
Dat post ik net onder deze post jaquote:Op maandag 1 februari 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet je dit nog erbijtwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:52:23... door inbreng vader Boilesen, tot grote ergernis van de clubs. De linksback is nu komende zomer transfervrij. Meer op VI.nl reageer retweet
![]()
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:58:33John Heitinga stopt per direct en gaat zich als trainer inzetten voor #Ajax. #JohnnyBedankt https://t.co/cdaw7I2LGs https://t.co/xk8OnPXzAy reageer retweet
quote:John Heitinga heeft besloten zijn profvoetbalcarrière te beëindigen. Ajax en Heitinga hebben de intentie uitgesproken om op korte termijn een nieuwe overeenkomst aan te gaan. Heitinga gaat zich naar verwachting daarna als trainer inzetten voor zowel de jeugd, Jong Ajax als de A-selectie.![]()
Prima. Dat moment kun je maar gehad hebben na zo'n halfjaarquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
'We gaan voor ene nog legere stadion. Dit is te vol. Dat kost te veel aan stewards.'![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:59 schreef FritzWepper het volgende:
Nieuwe buitenspeler binnen.
[ afbeelding ]
http://www.metronieuws.nl/nieuws/2008/08/overmars-maakt-rentree![]()
![]()
![]()
![]()
'Potverdikkie, deze week bij de appie gewoon 2 netjes mandarijnen voor de prijs van 1'VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jawel maar laten we eerlijk zijn over Milik. Dat is ook niet heel bijzonder.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij vindt Milik niet beter dan Siggy?![]()
Als hij nou iets minder Chinees had gevreten vandaag was Falcao misschien binnen geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach dat kan je hem dan weer niet kwalijk nemen, laat hem lekker vretenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Paar keer hardop gelachen door dit topic.
Is Overmars toch nog ergens goed voorIk ben inmiddels overleden![]()
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:01 schreef BadderHaring het volgende:
Deadline voorbij. Jammer jongens, geen spits.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik moest ook hardop lachen, gebeurt niet zo heel vaak.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:02 schreef Enchanter het volgende:
Is Overmars toch nog ergens goed voor![]()
Mwa het is misschien geen geweldenaar maar ik denk dat hij het wel in zich heeft, als het team wat lekkerder loopt denk ik dat hij aardig wat goals mee kan pikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar laten we eerlijk zijn over Milik. Dat is ook niet heel bijzonder.![]()
Gaat hij niet krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het eigenlijk wel prima geef Zivko maar minuten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zelfde hieroquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:02 schreef Enchanter het volgende:
Is Overmars toch nog ergens goed voor![]()
En terecht.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als Ajax lekker doorgaat met counteren kan hij nog wel van pas komen eigenlijkquote:
Wat is aardig wat? 15 dit seizoen? Dat is toch niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwa het is misschien geen geweldenaar maar ik denk dat hij het wel in zich heeft, als het team wat lekkerder loopt denk ik dat hij aardig wat goals mee kan pikken![]()
Hebben nog geen akkoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Die zit nu bij Betis volgens mij![]()
Om dan oog in oog met de keeper te falen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Ajax lekker doorgaat met counteren kan hij nog wel van pas komen eigenlijkWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zivkovic teruggehaald.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef Kopsterk het volgende:
Ze hebben in ieder geval ook geen rare paniekaankopen gedaan, om maar even positief te blijven![]()
Ligt dat aan hem of voor een deel ook aan de andere 10?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is aardig wat? 15 dit seizoen? Dat is toch niks.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou hij überhaupt ooit van hem gehoord hebben?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc weet hem dan vast wel weg te kapen!![]()
Dat zou betekenen dat hij schiet. Een forse vooruitgang ten opzichte van het spel nuquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dan oog in oog met de keeper te falen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Marc was natuurlijk druk met de onderhandelingen voor Boilesen en heeft daardoor geen tijd meer gehad om de spits op te pikken die hij in gedachten had.![]()
Waarom herhaal jij mijn post van vanmiddag over deze speler?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou hij überhaupt ooit van hem gehoord hebben?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is een retorische vraag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou hij überhaupt ooit van hem gehoord hebben?Oh.![]()
Marc ligt allang lekker te slapen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Misschien dacht hij dat de transferperiode nog een paar dagen doorliepquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Marc was natuurlijk druk met de onderhandelingen voor Boilesen en heeft daardoor geen tijd meer gehad om de spits op te pikken die hij in gedachten had.![]()
Barcelona heeft zich gemeld voor Boilesen maar ze gaan eerst nog even Chinees bestellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Marc ligt allang lekker te slapen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:07 schreef Brammess het volgende:
Dit is vanaf nu (een) Sparta-fantopic.![]()
Hij krijgt morgen wel een samenvatting van dit topic van Pa Boerrigter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Marc ligt allang lekker te slapen.![]()
FOK!meet in Het Kasteel. Ruimte zatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:07 schreef Brammess het volgende:
Dit is vanaf nu (een) Sparta-fantopic.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat de transferperiode nog een paar dagen doorliep![]()
![]()
Zelfde voor Siggy die kreeg ook nooit een bal. Al had dat soms vast een redenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt dat aan hem of voor een deel ook aan de andere 10?.
![]()
Kom op jongens, we gaan naar het Maasgebouw.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
'Zeg Edje, vind jij 2 rollen per dag niet een beetje iets teveel van het goede?'VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronald doet het van die 4 nog het beste.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
"We gaan het met deze groep doen"![]()
Duarte wel verhuurd, definitieftwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 00:04:54Ajax verhuurt Lerin Duarte per direct aan NAC. De verhuur loopt tot en met 30 juni 2016. https://t.co/MhmJyCqCZ1 https://t.co/MqO04S5Pky reageer retweet
Ronald.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
"We gaan het met deze groep doen"![]()
En de rest![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:09 schreef Tagliano het volgende:
Duarte wel verhuurd, definitieftwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 00:04:54Ajax verhuurt Lerin Duarte per direct aan NAC. De verhuur loopt tot en met 30 juni 2016. https://t.co/MhmJyCqCZ1 https://t.co/MqO04S5Pky reageer retweet
![]()
![]()
Ik heb een goed idee voor een comedy serie, ik ga het technisch hart een transferperiode volgen met camera's, ik zweer t je, the office verbleekt er bij.![]()
Van Ginkel: “PSV en ik waren al langer in contact. Zij bleven volhouden en dat voelt als vertrouwen."
Dit maakt het verschil.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:09 schreef Tagliano het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
MARC OPROTTENquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van Ginkel: “PSV en ik waren al langer in contact. Zij bleven volhouden en dat voelt als vertrouwen."
Dit maakt het verschil.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niks nada nopestwitter:KNVB twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 00:08:00De laatste transfer in Nederland (23.56 uur) is Lerin Duarte die op huurbasis van Ajax naar NAC gaat. #transferdeadlineday reageer retweet
![]()
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/996-99.php
Dit topic is genieten. Ik heb een grotere erectie dan Mani als er iemand reageert op zijn trollposts.![]()
Ja, maar wel een huurconstructie. We gaan niet te gek doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu kan er een spits gehaald worden![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Van Ginkel heeft het ook over het gevoel dat PSV hem gaf als belangrijke factorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We hebben echt vooral een goeie technisch directeur nodig, iemand met een netwerk en people skills, misschien is zoiets wel iets voor Seedorf ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:13 schreef Tagliano het volgende:
Van Ginkel heeft het ook over het gevoel dat PSV hem gaf als belangrijke factor![]()
Marc kan nog toe slaan "Danny koevermans is nog transfervrij"
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Seedorf in de spitsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
We hebben echt vooral een goeie technisch directeur nodig, iemand met een netwerk en people skills, misschien is zoiets wel iets voor Seedorf ofzo.![]()
Burger King is ook nog open, Marc gaat even Jhonny opzoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef badboynova het volgende:
Marc kan nog toe slaan "Danny koevermans is nog transfervrij"![]()
Alleen tijdens huldigingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wordt er in Amsterdam eigenlijk weleens wat bestormd?![]()
![]()
![]()
Nou en man, weet je hoeveel geld wij op de bank hebben. Na dit seizoen Bazoer voor 50 miljoen verkopen en we kunnen weer meedoen met de top van Europa.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/996-99.php
Dit topic is genieten. Ik heb een grotere erectie dan Mani als er iemand reageert op zijn trollposts.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Net zoveel garanties als Overmars. Daarvan werd ook gezegd dat hij een prima netwerk hadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
We hebben echt vooral een goeie technisch directeur nodig, iemand met een netwerk en people skills, misschien is zoiets wel iets voor Seedorf ofzo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Studenten bestormen maagdenhuizen, maar ja of we daar nou wat aan hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wordt er in Amsterdam eigenlijk weleens wat bestormd?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Seedorf kan veel beter met mensen omgaan heb ik het idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net zoveel garanties als Overmars. Daarvan werd ook gezegd dat hij een prima netwerk had![]()
Hij kan heel goed vertellen hoe vaak hij de Champions League gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Seedorf kan veel beter met mensen omgaan heb ik het idee.![]()
Dat zou ikzelf eerlijk gezegd niet zo goed weten. Aan de andere kant, al ik de berichten over Overmars lees moet het niet al te moeilijk zijn dat beter te beheersenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Seedorf kan veel beter met mensen omgaan heb ik het idee.
En hij is zwart net als bijna heel Amsterdam tegenwoordig dus dat helpt ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Seedorf kan veel beter met mensen omgaan heb ik het idee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar hebben we nu Veldmategod voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seedorf heeft in ieder geval wel netwerk in Zuid-AmerikaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kijk het verschil met interviews joh, Seedorf gooit er zo een heel verhaal uit en overmars hakkelt er mompelend een halve zin uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ikzelf eerlijk gezegd niet zo goed weten. Aan de andere kant, al ik de berichten over Overmars lees moet het niet al te moeilijk zijn dat beter te beheersen![]()
Ja maar dat heeft Cavaliers ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seedorf heeft in ieder geval wel netwerk in Zuid-AmerikaReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De man die gehaald werd vanwege Suarez terwijl hij hem bij toeval ontdekte omdat hij daar was voor een andere waardeloze spelerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Veldmategod voor
Genot hoor![]()
Keer of 40-50quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze is nog niet voorbij gekomen?
https://twitter.com/bart_sanders/status/694268843540254721![]()
Het feit dat hij goed een verhaal kan vertellen wil niet zeggen dat hij goed met mensen om kan gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kijk het verschil met interviews joh, Seedorf gooit er zo een heel verhaal uit en overmars hakkelt er mompelend een halve zin uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is wachten op de nieuwe David Texeiraquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De man die gehaald werd vanwege Suarez terwijl hij hem bij toeval ontdekte omdat hij daar was voor een andere waardeloze speler
Genot hoorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die ontdekte Adrian Ramos, volgens hem een te passieve speler. Inmiddels zit hij bij Dortmund. Lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Veldmategod voor![]()
Ik wil weer een tropische verrassing jongens, ook al is het een taxichauffeur uit Montevideo zoals Bruno Silva.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien kent Leo Oldenburger nog een goede taxichauffeurquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil weer een tropische verrassing jongens, ook al is het een taxichauffeur uit Montevideo zoals Bruno Silva.Oh.![]()
Bruno Silva was een prima speler.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil weer een tropische verrassing jongens, ook al is het een taxichauffeur uit Montevideo zoals Bruno Silva.![]()
Siert wel denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kent Leo Oldenburger nog een goede taxichauffeur![]()
Dat wordt weer genieten van spelers die ook bij Ajax hadden kunnen spelen. Jol wilde zelfs nog Bale halen meen ikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die ontdekte Adrian Ramos, volgens hem een te passieve speler. Inmiddels zit hij bij Dortmund. Lachen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima taxichauffeur ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bruno Silva was een prima speler.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Taxichauffeur met happy ending.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit bij hem in de auto gezeten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De spot in dit topic is prachtig, maar ben nu toch wel benieuwd of dit dan eindelijk het einde van Frank en Marc gaat betekenen. Een tweede plek haalt Ajax sowieso, en ik denk dat dat niet slecht genoeg is om ze de laan uit te sturen.![]()
Ajax wordt kampioen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
De spot in dit topic is prachtig, maar ben nu toch wel benieuwd of dit dan eindelijk het einde van Frank en Marc gaat betekenen. Een tweede plek haalt Ajax sowieso, en ik denk dat dat niet slecht genoeg is om ze de laan uit te sturen.![]()
Benieuwd of dit nu zijn laatste transferperiode was of nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef FritzWepper het volgende:
Even een dagje een passend eerbetoon aan onze TD in de OP?
[ afbeelding ]Oh.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef FritzWepper het volgende:
Even een dagje een passend eerbetoon aan onze TD in de OP?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Geen idee wie dat zou moeten doen, we kregen een tijdje geleden nog al het vertrouwen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dan krijgen ze contract voor rest van hun leven!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die blijft echt nog wel een paar jaar bij Ajax hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit nu zijn laatste transferperiode was of nietGroot fan van User Wotte![]()
Ohja ik dacht heel even dat we met een competente RvC en bestuur te maken hadden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die blijft echt nog wel een paar jaar bij Ajax hoor.Oh.![]()
Streppel als trainer werd geopperd. Misschien een buitenlandse trainer?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zou moeten doen, we kregen een tijdje geleden nog al het vertrouwen toch?![]()
PSV is echt nog wel minimaal 50 klassen beter dan wat Ajax laat zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach PSV is in de competitie ook drie keer niks. Dat is net zo vaak janken.Oh.![]()
Als Ajax kampioen wordt pijp ik JR en krijgt onlogisch eindelijk zijn 12 euro.Groot fan van User Wotte![]()
Die kans is vrij klein hoor. Zou Serero trouwens de beker vast kunnen houden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als Ajax vanaf nu alles wint dan staan ze in december 2017 met de wereldbeker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach PSV is in de competitie ook drie keer niks. Dat is net zo vaak janken.![]()
![]()
Als Ajax zijnde zijn wij momenteel niet beter als PSV.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Even quoten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax kampioen wordt pijp ik JR en krijgt onlogisch eindelijk zijn 12 euro.![]()
Doe dat ff lekker prive johquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax kampioen wordt pijp ik JR en krijgt onlogisch eindelijk zijn 12 euro.![]()
![]()
Je overdrijft. Maar dat is het enige wat je kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is echt nog wel minimaal 50 klassen beter dan wat Ajax laat zien.![]()
alsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax zijnde zijn wij momenteel niet beter als PSV.![]()
![]()
Qua blijkelijk snap jij niet veel van voetbal. Ga je lekker met veldrijden bezig houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax zijnde zijn wij momenteel niet beter als PSV.![]()
eerst genoemde ziet dat wel zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Sereroquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein hoor. Zou Serero trouwens de beker vast kunnen houden?![]()
![]()
Jij moet zoiezo je smoel houden want jij ben voor P$V. En als je uit Colombia kom, ben je voor FC Medellin PAARDENLUL.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Qua blijkelijk snap jij niet veel van voetbal. Ga je lekker met veldrijden bezig houden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kampioen of van dit bestuur en TH af met een vijfde plaats...
Ik zou denk ik het laatste kiezen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben gewoon realistisch over hoe Ajax er nu voor staat. Jij hebt een of ander vaag droombeeld dat het perfect gaat met Ajax.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je overdrijft. Maar dat is het enige wat je kan.Oh.![]()
Ik verlang terug naar Marjan Olfers en Steven Ten Have.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kom sprinten dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij moet zoiezo je smoel houden want jij ben voor P$V. En als je uit Colombia kom, ben je voor FC Medellin PAARDENLUL.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Kampioen of van dit bestuur en TH af met een vijfde plaats...
Ik zou denk ik het laatste kiezen.Oh.![]()
Wouters is nu nog assistent maar zegt zelf klaar te zijn voor het hoofdtrainerschap. Misschien iets voor Ajax?![]()
Als je de punten maar paktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan mag het wel eens een keer beter worden![]()
Nee hoor het gaat zeker niet perfect en het moet ook zeker beter. Maar dit is gewoon de slechtste Ajax selectie van de afgelopen 15 jaar. De Boer heeft het met deze selectie gewoon goed neer gezet en je doet nog voor 100% mee voor de titel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon realistisch over hoe Ajax er nu voor staat. Jij hebt een of ander vaag droombeeld dat het perfect gaat met Ajax.![]()
´Als we iemand uit Zuid-Amerika halen moet hij eerst nog wennen aan het klimaat en spel en die kunnen we dan pas in mei echt gebruiken.´Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben van mening dat wij vanaf nu, gewoon iedere wedstrijd moeten winnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mwah, nee. Twee jaar geleden na het kampioenschap bij Heracles kon ik echt niet blij zijn, wat een vreselijk seizoen was dat en dan die 'kampioenswedstrijd'quote:![]()
![]()
http://johnheitinga.social/dankjewel/
Kwootje:quote:Het afscheid is iets eerder dan gepland. Maar ik blijf Ajacied. En meer dan dat mijn terugkeer niet is geworden dan wat ik ervan had verwacht, ga ik niet zeggen. Daar zou ik spijt van krijgen. En op natrappen staat rood. Na de WK-finale kan ik die kleur niet meer zien.![]()
Dat zeggen ze sowieso bij iedere aankoop, laat die jongens doen waar je ze voor haalt, stop ze dan niet vol met opdrachten..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef Tjacka het volgende:
´Als we iemand uit Zuid-Amerika halen moet hij eerst nog wennen aan het klimaat en spel en die kunnen we dan pas in mei echt gebruiken.´![]()
De slechtste Ajax selectie was die van 2013-2014.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat zeker niet perfect en het moet ook zeker beter. Maar dit is gewoon de slechtste Ajax selectie van de afgelopen 15 jaar.Opzich heb je daarin qua resultaten wel gelijk, maar het is oersaai en de interviews met Frank zijn ook vrij vreselijk om naar te kijken.quote:De Boer heeft het met deze selectie gewoon goed neer gezet en je doet nog voor 100% mee voor de titel.![]()
Nou nee, hij kan veel meer uit deze selectie halen en daarbij heeft hij zelf een aandeel in de aangekochte middelmaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat zeker niet perfect en het moet ook zeker beter. Maar dit is gewoon de slechtste Ajax selectie van de afgelopen 15 jaar. De Boer heeft het met deze selectie gewoon goed neer gezet en je doet nog voor 100% mee voor de titel.
En wij creeëren totaal geen kansen, elke wedstrijd weer. PSV wel. Die krijgen misschien iets meer tegen, maar lekker boeiend. Beter dat dan geen kansen creeëren.Oh.![]()
Hoe kan dit de slechtste selectie zijn? Terwijl er vergeleken met vorig jaar alleen maar spelers zijn bij gekomen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat zeker niet perfect en het moet ook zeker beter. Maar dit is gewoon de slechtste Ajax selectie van de afgelopen 15 jaar. De Boer heeft het met deze selectie gewoon goed neer gezet en je doet nog voor 100% mee voor de titel.Groot fan van User Wotte![]()
Nee dat voelde totaal niet als een kampioenschap.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, nee. Twee jaar geleden na het kampioenschap bij Heracles kon ik echt niet blij zijn, wat een vreselijk seizoen was dat en dan die 'kampioenswedstrijd'Oh.![]()
Die rode kaart in 2010 was inderdaad niet handig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:32 schreef BobW het volgende:
http://johnheitinga.social/dankjewel/
Kwootje:
[..]![]()
koekoek, als de aankopen slechter zijn dan de huidige selectie krijg je dat scenario.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan dit de slechtste selectie zijn? Terwijl er vergeleken met vorig jaar alleen maar spelers zijn bij gekomen?![]()
Die tweede geel sloeg nergens op maar goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die rode kaart in 2010 was inderdaad niet handig.![]()
Spelers zoals Younes zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan dit de slechtste selectie zijn? Terwijl er vergeleken met vorig jaar alleen maar spelers zijn bij gekomen?![]()
Er is toch niemand weg gegaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
koekoek, als de aankopen slechter zijn dan de huidige selectie krijg je dat scenario.![]()
Aangenaaid door een speler die we volgens de meeste 'kenners' allemaal zouden moeten toejuichen in plaats van uitfluitenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die tweede geel sloeg nergens op maar goed
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 00:36:28 ]![]()
Die doet het nog niet eens zo slecht.quote:
Maar mijn standaarden voor Ajax aankopen heb ik dan ook naar zeer laag bijgesteld.Oh.![]()
Hiermee gaan we dus kampioen worden. Hopen dat Zivkovic ineens zijn belofte in gaat lossen. Maar ik vrees voor Mike van der hoorn in de spits.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
El Ghazi en Milik als valse 9.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Hiermee gaan we dus kampioen worden. Hopen dat Zivkovic ineens zijn belofte in gaat lossen. Maar ik vrees voor Mike van der hoorn in de spits.![]()
![]()
![]()
Excelsior-uit, never forget.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Hiermee gaan we dus kampioen worden. Hopen dat Zivkovic ineens zijn belofte in gaat lossen. Maar ik vrees voor Mike van der hoorn in de spits.![]()
Die heeft 1 trucje en tegenstanders kennen dat nu welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doet het nog niet eens zo slecht.
Maar mijn standaarden voor Ajax aankopen heb ik dan ook naar zeer laag bijgesteld.RED ONS HENNIEGOD![]()
VI napraten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft 1 trucje en tegenstanders kennen dat nu wel'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
het ligt aan de spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik als rechtsbuiten god.
Net als Sigthorsson toen
groeten litmanenafcaGroot fan van User Wotte![]()
Ajax speelt een rondo van doel naar doel dus wie er voorin staat maakt niet uit.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Bizar dat dat menneke nog steeds pas 23 jaar is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geruchten gaan dat Eriksen Amsterdam mist![]()
![]()
Muah hij kan nog wel eens buitenom. En hij scoorde de laatste weken wel gewoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft 1 trucje en tegenstanders kennen dat nu welOh.![]()
A legend was bornquote:Charlie: How's it going in there?
Arme Frank en Marc, al die slechte spelers die hen bedreigen om een contract te krijgen. Het is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het ligt aan de spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groeten litmanenafcaOh.![]()
Niet als je naar beide elftallen gaat kijken nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Rhijn lijkt me nog niet eens de zwakste schakel.Oh.![]()
En het dieptepunt is nog niet eens bereikt dit seizoen. Ik voorspel dat het slechter en slechter gaat net als vorig seizoen. Ten gevolg dat Frank en netto eindelijk oprotten.Charlie: How's it going in there?
Dan weet ik er nog wel een paar ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je naar beide elftallen gaat kijken nee.![]()
Hahahahha.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Rhijn lijkt me nog niet eens de zwakste schakel.Groot fan van User Wotte![]()
Nogmaals, Ajax wordt minimaal 2de en dat is niet slecht genoeg om ze te laten opstappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:45 schreef inslagenreuring het volgende:
En het dieptepunt is nog niet eens bereikt dit seizoen. Ik voorspel dat het slechter en slechter gaat net als vorig seizoen. Ten gevolg dat Frank en netto eindelijk oprotten.![]()
Ronald.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank vertrekt sowieso wel na dit seizoen. Die heeft er dan al genoeg vanGroot fan van User Wotte![]()
Gedurfde uitspraak zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nogmaals, Ajax wordt minimaal 2de en dat is niet slecht genoeg om ze te laten opstappen.Groot fan van User Wotte![]()
Er komt nu al steeds meer weerstand vanuit supporters, dus kwestie van tijd voordat de witte zakdoekjes tevoorschijn komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:45 schreef inslagenreuring het volgende:
En het dieptepunt is nog niet eens bereikt dit seizoen. Ik voorspel dat het slechter en slechter gaat net als vorig seizoen. Ten gevolg dat Frank en netto eindelijk oprotten.Oh.![]()
Nee hoor, ik heb het dan ook meer over de consequenties van weer een tweede plek. (die zullen meevallen)quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 00:49:04 ]![]()
Gaat nog wel even duren hoor. Langer dan dat wij hopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt nu al steeds meer weerstand vanuit supporters, dus kwestie van tijd voordat de witte zakdoekjes tevoorschijn komen.Groot fan van User Wotte![]()
Uit de beker; uit Europa. Dat zou al genoeg moeten zijn om Frank van Gaal en zijn kornuit koekie overmars op te laten zouten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nogmaals, Ajax wordt minimaal 2de en dat is niet slecht genoeg om ze te laten opstappen.Charlie: How's it going in there?
Zijn er nog geen enkele keer witte zakdoekjes geweest?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt nu al steeds meer weerstand vanuit supporters, dus kwestie van tijd voordat de witte zakdoekjes tevoorschijn komen.![]()
Wordt tijd want dit kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt nu al steeds meer weerstand vanuit supporters, dus kwestie van tijd voordat de witte zakdoekjes tevoorschijn komen.Charlie: How's it going in there?
Marc zit er nog vanwege Frank. Zo lang Frank nog trainer van Ajax is, is Marcie nog TD.Groot fan van User Wotte![]()
"In zes jaar tijd 4 keer kampioen en 2 keer tweede."quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uit de beker; uit Europa. Dat zou al genoeg moeten zijn om Frank van Gaal en zijn kornuit koekie overmars op te laten zouten.
Deze quote gaat weer een keer of 40 voorbij komen.![]()
Op Ajax netwerk gaan ze een brief schrijven namens alle supporters en willen het naar de kranten en VI enzo sturen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wordt tijd want dit kan echt niet meer.Oh.![]()
Nope. Sowieso doen vak410 en f-side niet echt wat volgens mij, omdat die koest worden gehouden door het bestuur.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zijn er nog geen enkele keer witte zakdoekjes geweest?Oh.![]()
Gaan de SV en VAK410 en de F-Shite toch niet ondersteunen. Briefje van niks dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Ajax netwerk gaan ze een brief schrijven namens alle supporters en willen het naar de kranten en VI enzo sturen.Groot fan van User Wotte![]()
Ja met spelers van voor de "Cruijff revolutie". Er is nog nooit zo'n stelletje kontenlikkers zonder zelfreflectie actief geweest bij Ajax. Ik keek serieus nog liever naar Dnipro dan naar Ajax.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
"In zes jaar tijd 4 keer kampioen en 2 keer tweede."
Deze quote gaat weer een keer of 40 voorbij komen.Charlie: How's it going in there?
Is niet genoeg. Binnen Ajax luisteren ze toch alleen naar interne kritiek.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Ajax netwerk gaan ze een brief schrijven namens alle supporters en willen het naar de kranten en VI enzo sturen.Charlie: How's it going in there?
Daar luisteren ze ook niet naar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is niet genoeg. Binnen Ajax luisteren ze toch alleen naar interne kritiek.Groot fan van User Wotte![]()
Ben bang van niet nee. Die krijgen hun geld voor spandoekjes en zijn blij als ze in hun blote bast mogen springen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaan de SV en VAK410 en de F-Shite toch niet ondersteunen. Briefje van niks dus.Oh.![]()
Zit niet te dromen jongen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me gewoon niet verbazen als er wat zakdoekjes tevoorschijn komen zondagGroot fan van User Wotte![]()
Oh nee is waar ook. Liever niet meer naar de vergadering gaan met die persoonquote:
Charlie: How's it going in there?
Maar binnen Ajax vinden ze het wel prima gaan. Jonk eruit gewerkt, Cruijff bemoeit zich er niet meer mee, geld op de bank.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is niet genoeg. Binnen Ajax luisteren ze toch alleen naar interne kritiek.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: