SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
F5 F5.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Je hebt het over 2013-2014 toch? Voor de winterstop speelde PSV in mijn herinnering erg goed, na de winterstop werd alles vergooid met als dieptepunt de 0-2 thuisnederlaag tegen Feyenoord.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zei ik daarna, want toen presteerde hij wel. Lees het nog eens goed....![]()
Die teleurstelling komt toch wel weer hard aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:48 schreef BobW het volgende:
Toch de hoop dat er ineens groot nieuws komt terwijl je toch weet dat er niks gaat gebeurenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.![]()
![]()
Jij denkt dat het toeval is? Dit is gewoon een masterplan van Marc om Higuain binnen te halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.![]()
"Het was te laat dag en mijn telefoon was leeg"quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.
- M. Overmars, 2 februari.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had anders ook makkelijk gekund, dat zou het punt niet moeten zijn. Althans zo zou een normaal denkend bestuurder handelenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Ook echt in het laatste uur het nieuws dat Heitinga per direct stopt. Kunnen ze voor zijn (vorstelijke) salaris dan geen spits halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:DieKalevan413 twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:47:41Toch nog een spits gehuurd op de valreep... https://t.co/L7k3gYLeW6 reageer retweet
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax was de minst slechte in de laatste 2 kampioenschappen. Wet van de remmende ""voorsprong"" is bij Ajax zo geniaal naar voren gekomen. Genot.We hadden toch afgesproken dat jij zou stoppen met denken en dat lekker op FR12 ging doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een beetje moe van Frank. Denk dat de meeste Ajaxfans op dit moment nog liever Cocu in de Arena zouden zien zitten dan De Boer.![]()
Het kan nog steeds!quote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog iemand aan de lijn![]()
Ze stonden dat jaar 9e in de winterstop en klommen na de winterstop naar plek 4. Dus je herinnering laat je tamelijk in de steek.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt het over 2013-2014 toch? Voor de winterstop speelde PSV in mijn herinnering erg goed, na de winterstop werd alles vergooid met als dieptepunt de 0-2 thuisnederlaag tegen Feyenoord.![]()
Meer adrenaline dan de afgelopen eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef nom-de-guerre het volgende:
Dit topic is nu spannender dan de laatste drie wedstrijden bij elkaar!![]()
'We hebben nog geprobeerd om die kalende, beetje dikkige spits van Manchester United te halen. Kan even niet op zijn naam komen. He. Hoe heet ie nou. Enfin, die was te duur'quote:Op maandag 1 februari 2016 23:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Het was te laat dag en mijn telefoon was leeg"
- M. Overmars, 2 februari.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan win jij deze woordenstrijd. Maar heb het nagezocht en je hebt gelijk. Heb me blijkbaar zand in de ogen laten strooien door de goede CL voorrondewedstrijden tegen Milan en die Belgische club.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze stonden dat jaar 9e in de winterstop en klommen na de winterstop naar plek 4. Dus je herinnering laat je tamelijk in de steek.![]()
Onjuist. Aardig mad geweest om het veldspelquote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer adrenaline dan de afgelopen eerste seizoenshelft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sorry te duur.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar met bami en tjaptjoi.![]()
Ja nee ja oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onjuist. Aardig mad geweest om het veldspel![]()
quote:Behalve Kuban Krasnodar zouden ook Granada en Real Betis geïnteresseerd zijn in Isaac Cuenca. Spaanse media melden dat deze clubs in hem een buitenkansje zien, aangezien het contract van de ex-Ajacied bij Bursaspor ontbonden is.![]()
Om deze foto moet ik hartelijk lachen. Marc droeg op deze foto waarschijnlijk badslippers.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar met bami en tjaptjoi.![]()
Ik hoop dat we Xandro Schenk kunnen halen als vervanger van Heitinga.
Gelukkig heeft Overmars die contacten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mathijsen is goedkoperquote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat we Xandro Schenk kunnen halen als vervanger van Heitinga.
Gelukkig heeft Overmars die contacten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig zit z'n haar goed
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:49:10BREKEND: Ajax akkoord met FC Nantes over de huur van Kolbeinn Sigthórsson reageer retweet
![]()
Leuk, leukquote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:49:10BREKEND: Ajax akkoord met FC Nantes over de huur van Kolbeinn Sigthórsson reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:52:19#Ajax en Nicolai Boilesen waren afgelopen zaterdag helemaal rond met Middlesbrough. Op het laatste moment ketste transfer alsnog af... reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
![]()
'Ja hallo. Hallo. Ja, hoi. Met Marc. Marc! Overmars. Ja, die ja. Ik vroeg me eigenlijk af of ik wel een reisverzekering had afgesloten?'VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goeie grap, als dit waar zou zijn was ik uit raam gesprongen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Heeinz het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: