'Dat gaat naar Den Bosch toe ?'quote:Op maandag 1 februari 2016 19:25 schreef VXXLL het volgende:
Bij Jeroen Bosch moet ik altijd aan dat liedje denken
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
Kan dat VBL kliekje eens oprotten met dat TT gezeik!!!!!!!!
![]()
@mod graag een ontopic TT
Dank.
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
![]()
Dank.
Hij praat er over als Prinses Margriet in de Libelle met kunstwerken van Jeroen van der Boom.quote:
Kijk deze man jaloers zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
![]()
Dank.
Mijn God.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
![]()
Dank.
Mijn break-up songs zijn altijd iets van GG Allinquote:Op maandag 1 februari 2016 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat er over als Prinses Margriet in de Libelle met kunstwerken van Jeroen van der Boom.
Ha ha ha.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn break-up songs zijn altijd iets van GG Allin
Hij probeert wanhopig medestanders te vinden, maar zoals wel vaker in zijn leven staat hij er helemaal alleen voor.quote:
Wat hap je toch makkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeert wanhopig medestanders te vinden, maar zoals wel vaker in zijn leven staat hij er helemaal alleen voor.
Ik hou m'n Emiel alleen op de wereld tegen het VBL-kliekje in VBL.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij allen toch, ik reken op je support.
Daar is niks te beleven.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Is er niet buitengewoon veel aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen in de Nederlandse media? Hoeveel aandacht krijgen de Duitse verkiezingen? Onze grootste handelspartner.
Prem is top, wijzig jij even de TT lieverdquote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
Kunnen we het weer over DWDD hebben of over hoe kut Prem is heren.
Aan de republikeinse kant jaquote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Nu wordt Trump op de hak genomen, maar dit kan je bij elke presidentskandidaat doen.
Kut met hperen. Ik vond Prem erg sterk net.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
Kunnen we het weer over DWDD hebben of over hoe kut Prem is heren.
Kan mij die TT schelen joh. Ik vind roland wel een baasjequote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Prem is top, wijzig jij even de TT lieverd
Laat dat maar aan Martine Bijl over.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Nu wordt Trump op de hak genomen, maar dit kan je bij elke presidentskandidaat doen.
Hillary ook wel, waarschijnlijk Sanders ook, maar iets minder extreem/quote:Op maandag 1 februari 2016 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Aan de republikeinse kant ja
Bernie Sanders lukt je dat niet mee denk ik
Vind als chirurg homosexualiteit een ziekte.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Aan de republikeinse kant ja
Bernie Sanders lukt je dat niet mee denk ik
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan mij die TT schelen joh. Ik vind roland wel een baasje
Snap ik maar je zult hem dit niet 3 jaar later iets anders over horen zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind als chirurg homosexualiteit een ziekte.
Ben bang van wel. Is al bijna 80.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik maar je zult hem dit niet 3 jaar later iets anders over horen zeggen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
Verdomme Mathijs, nu weet ik niet hoe oud Dennis is.
73 toch?quote:
Niet zo extreem als bij Trump natuurlijk, want die is eigenlijk feitelijk gewoon 'New York liberal', maar omdat ie nu meedoet met de Republikeinen moet ie opeens doen alsof ie conservatief is. Roepen dat de bijbel je favoriete boek is maar nog geen vers kunnen opnoemen was wat dat betreft natuurlijk wel vrij verhelderend.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Doe jij ook altijd skypen met hem?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die gozer zet een raar stemmetje op als hij zingt. Zo praat GGMM altijd.
Als je het uitmaakt met tong wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:38 schreef Karina het volgende:
Een breakup nummer kan natuurlijk ook gewoon iets vrolijks zijn.
Celebrate of zo.
Ik vraag me wel af waarom die man inderdaad niet gewoon meedoet als democraat. Hij heeft immers geswitcht door de jaren heen. Misschien omdat-ie bang was voor Clinton.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo extreem als bij Trump natuurlijk, want die is eigenlijk feitelijk gewoon 'New York liberal', maar omdat ie nu meedoet met de Republikeinen moet ie opeens doen alsof ie conservatief is. Roepen dat de bijbel je favoriete boek is maar nog geen vers kunnen opnoemen was wat dat betreft natuurlijk wel vrij verhelderend.
Gevoelige snaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk rene, gedraag je een beetje.
En dan noem je hem bij z'n eigen naam ?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk rene, gedraag je een beetje.
Ik zat meer te denken aan I hope you die van de bloodhound gang of iets dergelijks.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:39 schreef wdn het volgende:
nothing compares 2 u is een -break up- song?!
Nee johquote:
Ik ook niet echt. Eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope![]()
Noem jij er eens eentje dan. Ik zou er eigenlijk niet eens een weten.
Door Prince geschreven. Die kan break dancen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:39 schreef wdn het volgende:
nothing compares 2 u is een -break up- song?!
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door Prince geschreven. Die kan break dancen.
Ja die is een stuk toepasselijker.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan I hope you die van de bloodhound gang of iets dergelijks.
Je wilt niet weten hoeveel singles, 12" en LP en CDs ik hier heb liggen van Princequote:Op maandag 1 februari 2016 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door Prince geschreven. Die kan break dancen.
Now bleed bitch, bleed!!!!!!!!!! BLEED!!!!!!quote:
Ik hoop dat een van hen met zoiets komt jaquote:
Dat hoort tegenwoordig. Lange uithalen.quote:
Dat is de Pharrell Williams lookquote:Op maandag 1 februari 2016 19:44 schreef tong80 het volgende:
Hou houdt van haar heel veel. En dan binnen een hoed dragen.
Moet je wel eens in je leven een kaartenhuis gebouwd hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vaak moest hij dat horen om de tekst te begrijpen? Het ligt er nogal dik op, lijkt me.
Die ken ik niet.quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je wel eens in je leven een kaartenhuis gebouwd hebben
Nooit van gehoordquote:Op maandag 1 februari 2016 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Manusje van alles, zat vroeger in den band Tröckener Kecks
Wel iemand met een ongepolijste stem die je herkent ipv al die idols zingertjes. Hij moet ook zn geld verdienen.quote:
Alsof je zegt dat Paul NcCartney vroeger inj de band The Beatles zat. Denk dat ze dertig jaar alles plat hebben gespeeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Manusje van alles, zat vroeger in den band Tröckener Kecks
Tuurlijk, ik neem de beste man ook niks kwalijkquote:Op maandag 1 februari 2016 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel iemand met een ongepolijste stem die je herkent ipv al die idols zingertjes. Hij moet ook zn geld verdienen.
Joezi loopt in de polonaise naar de toppers.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat Joezi dit zo'n leuk item vond.
Die waren vroeger alleen te koop in de Albert Heijnquote:
Wordt na 30 jaar Groen Links voor me. Ik ga niet rechts stemmen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef Joezi het volgende:
Tot morgen PVDA-vrienden en -vriendinnen
TOt morgen Joezi.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef Joezi het volgende:
Tot morgen PVDA-vrienden en -vriendinnen
Ha ha jij stemt op een snotneusquote:Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt na 30 jaar Groen Links voor me. Ik ga niet rechts stemmen.
Lijkt de enige optie te worden inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt na 30 jaar Groen Links voor me. Ik ga niet rechts stemmen.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2016/02/jarig/quote:Op maandag 1 februari 2016 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net nog een keer gekeken, duidelijk het logo in beeld
[ afbeelding ]
Nee, op een beleid.quote:
Ha! zie je welquote:Op maandag 1 februari 2016 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2016/02/jarig/
VanLeeuwen: "Ja dat is leuk dat je dat allemaal zo waardevol vindt, maar het kost wel geld."quote:
Jammer dit weer en ik had je nog zo hoog zitten. Daar gaat je positieve note.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Prem is top, wijzig jij even de TT lieverd
Lief van je, wat een geweldige TTquote:
Niks tegen jou hoor lieverd, maar 5 VBL-kliek TT's op rij werd ons allen iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:00 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dit weer en ik had je nog zo hoog zitten. Daar gaat je positieve note.
Ons? Volgens mij valt dat reuze mee, ik zie er maar twee man. Hopelijk is het een leuke aflevering vanavond dan zit dit topic gewoon snel vol.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niks tegen jou hoor lieverd, maar 5 VBL-kliek TT's op rij werd ons allen iets teveel van het goede.
Ik zal er zijn en kapen maak ik een Karina super TTquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ons? Volgens mij valt dat reuze mee, ik zie er maar twee man. Hopelijk is het een leuke aflevering vanavond dan zit dit topic gewoon snel vol.
Dat keur ik natuurlijk sowieso goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zal er zijn en kapen maak ik een Karina super TT
Tie tie natuurlijk vanwege de associatie met Assenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zeg jij eigenlijk TheeThee of TieeeeTieee?
Ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tie tie natuurlijk vanwege de associatie met Assen
Nee bij jou zullen er wel twee extra t's bijkomenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ookniet perse door Assen daarentegen
Zit je me te verleidenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee bij jou zullen er wel twee extra t's bijkomen
Verstandige mensen zeggen natuurlijk tè tuh.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tie tie natuurlijk vanwege de associatie met Assen
Log uit.quote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige mensen zeggen natuurlijk tè tuh.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:
Joost weet poëzie altijd wel goed te brengen.
Ik heb echt helemaal niets met poëzie, maar uit de mond van Joost klinkt het wel leuk.quote:
Het begon slap, maar het eindigde schitterend.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Max23 het volgende:
Hier een elfje voor jullie
Fokkers
Kijken samen
En reageren gezellig
In dit DWDD topic
GGMM
Ik moest even denken: wat is een elfje, elf woorden dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:29 schreef Max23 het volgende:
Hier een elfje voor jullie
Fokkers
Kijken samen
En reageren gezellig
In dit DWDD topic
GGMM
Een elfje (soms: elf) is een eenvoudige, compacte dichtvorm, die bestaat uit elf woorden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even denken: wat is een elfje, elf woorden dus
Oh dat andere was me niet opgevallen. Misschien moet je een topic openen in TTK, kijken hoe het staat met de creativiteit van de FOK!kers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Een elfje (soms: elf) is een eenvoudige, compacte dichtvorm, die bestaat uit elf woorden.
De worden worden als volgt verdeeld:
de eerste dichtregel: een woord
de tweede regel: twee woorden
de derde regel: drie woorden
de vierde regel: vier woorden
de vijfde regel: één woord, die het gedicht samenvat
Terwijl de hond het slechts een administratie slordigheid vond. Die hoefde helemaal geen weekje weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik moet nu denken aan de RIjdende REchter en die kerel die de balletjes van zijn hond altijd aaide.
Nee gisteren was het ook al kut. Ik vind het item bij Humberto leuker, terwijl ik dat eerst juist helemaal niks vond.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
De TV Draait door is ook niet meer wat het ooit was.
niet een keer moeten lachen iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
De TV Draait door is ook niet meer wat het ooit was.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Valt me nog mee dat Matthijs niet elke drie seconden benadrukt hoe ingewikkeld dit allemaal is.quote:
Gelukkig zitten er 3 Eminente Professoren aan tafel!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet. Valt me nog mee dat Matthijs niet elke drie seconden benadrukt hoe ingewikkeld dit allemaal is.
Ééntje maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 3 Eminente Professoren aan tafel!
Ja, die met die kogeltrucquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Wanneer komt die gekke professor weer een keertje naar DWDD, wat aan baas is dat.
In mijn geval omdat ik nog 2 andere dingen zit te doen ondertussenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:49 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan je dit níét snappen? Ze leggen het echt heel simpel uit
Ze leggen niets uit dat is het probleem. Weer die bowlingbal in trampoline vergelijking, ze zeggen iets met spiegeltjes maar leggen niet uit wat ze echt meten. Icke zegt het werkt niet als een ccd camera maar legt vervolgens niet duidelijk uit hoe het wel werkt... Ik zou wel willen weten welke detectoren ze gebruiken en wat ze daar precies mee meten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:49 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan je dit níét snappen? Ze leggen het echt heel simpel uit
Uit de gratie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Wanneer komt die gekke professor weer een keertje naar DWDD, wat aan baas is dat.
Ow jammer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uit de gratie.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)viel_meisjes_la.html
Ja ok, ok formuleerde het misschien verkeerd; hoe kun je niet snappen wát ze vertellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze leggen niets uit dat is het probleem. Weer die bowlingbal in trampoline vergelijking, ze zeggen iets met spiegeltjes maar leggen niet uit wat ze echt meten. Icke zegt het werkt niet als een ccd camera maar legt vervolgens niet duidelijk uit hoe het wel werkt...
Die komt binnenkort bij Kinderen voor Kinderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Tja ik denk niet dat je het DWDD publiek de Lorentzinvariantie uitgelegd krijgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze leggen niets uit dat is het probleem. Weer die bowlingbal in trampoline vergelijking, ze zeggen iets met spiegeltjes maar leggen niet uit wat ze echt meten. Icke zegt het werkt niet als een ccd camera maar legt vervolgens niet duidelijk uit hoe het wel werkt... Ik zou wel willen weten welke detectoren ze gebruiken en wat ze daar precies mee meten bijvoorbeeld.
Klopt, dwdd-foutjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ze zeiden volgens mij Japanse. Foutje dus.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:17 schreef Karina het volgende:
Cultureel avondje vanavond (ik sla dus over)
Ballet over Mata Hari
Play it Loud: Batmobile - jongens die Bob Dylan gaan nadoen, ik was teleurgesteld ik verwachtte een item over de Batmobile (die van Batman dus)
Muziekminuutje: Aurora
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafelheer: Özcan Akyol
Kekke lineup juist. Behalve Nic0quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:51 schreef tralalala het volgende:
Hier zitten DWDD-kijkers toch niet op te wachten?
Volgens mij is het gewoon een moetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |