'Dat gaat naar Den Bosch toe ?'quote:Op maandag 1 februari 2016 19:25 schreef VXXLL het volgende:
Bij Jeroen Bosch moet ik altijd aan dat liedje denken
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
Kan dat VBL kliekje eens oprotten met dat TT gezeik!!!!!!!!
![]()
@mod graag een ontopic TT
Dank.
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
![]()
Dank.
Hij praat er over als Prinses Margriet in de Libelle met kunstwerken van Jeroen van der Boom.quote:
Kijk deze man jaloers zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
![]()
Dank.
Mijn God.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
![]()
Dank.
Mijn break-up songs zijn altijd iets van GG Allinquote:Op maandag 1 februari 2016 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat er over als Prinses Margriet in de Libelle met kunstwerken van Jeroen van der Boom.
Ha ha ha.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn break-up songs zijn altijd iets van GG Allin
Hij probeert wanhopig medestanders te vinden, maar zoals wel vaker in zijn leven staat hij er helemaal alleen voor.quote:
Wat hap je toch makkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeert wanhopig medestanders te vinden, maar zoals wel vaker in zijn leven staat hij er helemaal alleen voor.
Ik hou m'n Emiel alleen op de wereld tegen het VBL-kliekje in VBL.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij allen toch, ik reken op je support.
Daar is niks te beleven.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Is er niet buitengewoon veel aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen in de Nederlandse media? Hoeveel aandacht krijgen de Duitse verkiezingen? Onze grootste handelspartner.
Prem is top, wijzig jij even de TT lieverdquote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
Kunnen we het weer over DWDD hebben of over hoe kut Prem is heren.
Aan de republikeinse kant jaquote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Nu wordt Trump op de hak genomen, maar dit kan je bij elke presidentskandidaat doen.
Kut met hperen. Ik vond Prem erg sterk net.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
Kunnen we het weer over DWDD hebben of over hoe kut Prem is heren.
Kan mij die TT schelen joh. Ik vind roland wel een baasjequote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Prem is top, wijzig jij even de TT lieverd
Laat dat maar aan Martine Bijl over.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Nu wordt Trump op de hak genomen, maar dit kan je bij elke presidentskandidaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |