Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op mequote:
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op me
lach maar.quote:
Sorryquote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lach maar.
Hij maakt hartje in de capuchino bij hun een blaadje en zit me steeds te checken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lach maar.
Hij maakt hartje in de capuchino bij hun een blaadje en zit me steeds te checken.
Jij voelt je volgens mij serieus echt een soort übermensch he?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt niet denk je ook zo over One direction fans die one way or another kennen maar nog nooit van Blondie gehoord hebben ?
Of die mensen die dachten dat Kanye West een oude man een plezier deed door met Paul Mccartney een liedje op te nemen?
Geboren in 88 hequote:Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij voelt je volgens mij serieus echt een soort übermensch he?
Doe mij maar 90'squote:Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
80's mensen
Kijk dat topic in TV van Karina.
Wat ga je doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor. De spanning heeft mij telkens tegen gezetenMaar ik ga heen vrijdag.
Vrijwilligerswerk. Voor het geval iemand denkt: Wat lult Ama nou weer
Huiskamerbegeleider bij ouderen. En uiteindelijk nog meer dingen. Vrijwilligers doen daar best wel veel.quote:
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huiskamerbegeleider bij ouderen. En uiteindelijk nog meer dingen. Vrijwilligers doen daar best wel veel.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?
Ja want elke vrijwilliger is gehandicaptquote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
En waarom vrijwillig, heb jij een of andere arbeidshandicap?
Dat is wel een beetje ongemakkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit capuchino te drinken met 3 chicks maar die jongen van de bediening heeft volgens mij een crush op me
Stiekem zou je het wel leuk vinden..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ongemakkelijk
Waar precies beweer ik dat?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want elke vrijwilliger is gehandicapt
Nein danke..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel leuk vinden..
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ama jij hebt toch inderdaad geen handicap? Bedoel je jebt wel een wajong maar ben je ook echt arbeidsongeschikt?
Mwah, als je geen idee hebt wat je moet doen qua studie en je kan geen werk vinden kan je natuurlijk prima vrijwilligerswerk doenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar precies beweer ik dat?
Lijkt me echter wel dat je zulk werk alleen naast je bestaande baan/opleiding doet normaliter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |