Gemeenschappelijke vijanden doen het traditioneel goed hè.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:50 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Asielzoekers hebben een verbroederende werking, blijkt maar weer.
Zo vechten wij elkaar hier wellicht de tent uit, maar er bestaat een zeker plekje op het internet waar we allemaal hetzelfde over denken.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke vijanden doen het traditioneel goed hè.
Dat mag je niet zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo vechten wij elkaar hier wellicht de tent uit, maar er bestaat een zeker plekje op het internet waar we allemaal hetzelfde over denken.
We zijn allemaal lyrisch over Joop.nl bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo vechten wij elkaar hier wellicht de tent uit, maar er bestaat een zeker plekje op het internet waar we allemaal hetzelfde over denken.
De website van de Gay Krant?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon bij elkaar komen in het buurthuis waar ze computers en computerboeken hebben. Ik heb een heel boek over Windows 10 doorgewerkt en ben nu bezig met Word. Koffie en koekjes zijn er ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen. Vast geen LAN-party?
Dat is de vraag. De organisatiekosten van de corporaties waren nooit spectaculair (ze zijn ook van prijzige, kleine regionale organisaties naar grote landelijke gegaan), maar de klap die de val van Vestia te weeg bracht is wel volledig opgevangen door de sector. De verhuurdersheffing kwam er na en heeft de rest van de reserves opgevreten, plus het onderhoudsbudget plus de druk op de huurders opgevoerd. De heffing was enkel bedoeld om de Rijksbegroting sluitend asap te krijgen er zat verder geen enkel stukje beleid achter.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je moet je afvragen in hoeverre je de krokodillentranen van de corporaties hierin letterlijk moet nemen. Ze hadden ook kunnen kiezen om hun eigen dure huishouding wat in te krimpen als gevolg van de verhuurdersheffing etc. En die lijken in de kast mbt projectontwikkeling waren deels ook al eerder te voorzien.
Welke inwoners?quote:
Gisteren ben ik overgestapt van Windows Vista op Windows 7. BAM!quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon bij elkaar komen in het buurthuis waar ze computers en computerboeken hebben. Ik heb een heel boek over Windows 10 doorgewerkt en ben nu bezig met Word. Koffie en koekjes zijn er ook.
En, ging het goed en bevalt het? Ik vond 7 heel prettig.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gisteren ben ik overgestapt van Windows Vista op Windows 7. BAM!
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net de Pvda. Een ander gezicht, maar dezelfde bullsh..quote:Op maandag 1 februari 2016 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet het niet te eenzijdig vanuit het perspectief van de corporatielobby bekijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is de vraag. De organisatiekosten van de corporaties waren nooit spectaculair (ze zijn ook van prijzige, kleine regionale organisaties naar grote landelijke gegaan), maar de klap die de val van Vestia te weeg bracht is wel volledig opgevangen door de sector. De verhuurdersheffing kwam er na en heeft de rest van de reserves opgevreten, plus het onderhoudsbudget plus de druk op de huurders opgevoerd. De heffing was enkel bedoeld om de Rijksbegroting sluitend asap te krijgen er zat verder geen enkel stukje beleid achter.
Gemeenten willen dat de corporaties weer gaan bouwen, want dat kost de gemeente nauwelijks geld en vinden de inwoners leuk. De corporaties kunnen dat of mogen dat nadrukkelijk niet. In de periode 2010 - 2014 is het percentage nieuwbouw al met 50% gekrompen en in de periode 2014 - 2019 wordt nog maar de helft van de vorige periode door de corporaties gebouwd. Als de corporaties ooit nog zullen herstellen (wat niet de gedachte is) duur het minimaal nog 10 jaar voordat zij weer op het niveau zijn van de jaren negentig en nul.
Ja, werkt als een trein en het lijkt dusdanig veel op elkaar dat ik alles gewoon snap dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En, ging het goed en bevalt het? Ik vond 7 heel prettig.
Mooi zo. Dan nu over naar 10.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, werkt als een trein en het lijkt dusdanig veel op elkaar dat ik alles gewoon snap dus dat is ook mooi meegenomen.
Inderdaad Tamabralski. Het mag gezegd worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:58 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Net de Pvda. Een ander gezicht, maar dezelfde bullsh..
Bij associatie denk ik dan ook meteen aan Guido.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar denk ik ook altijd aan bij die drie letters.
Ik plaag maar. Nee, 10 heeft wel een startmenu.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is toch zonder startmenu en met blokjes en zo? Dat mot ik nie.
Oh, dat valt me nog mee. Maar ik denk dat ik hier nu eerst wel enkele jaren mee vooruit kan.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik plaag maar. Nee, 10 heeft wel een startmenu.
Hier heeft de overheid (Blok) welwillend aan meegewerkt. En dat is erg kwalijk. Vind ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:59 schreef 99.999
Dat ze die heffing vervolgens zoveel mogelijk door proberen te rekenen aan hun huurders..
Even checken hoe lang 7 nog wordt geupdate.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat valt me nog mee. Maar ik denk dat ik hier nu eerst wel enkele jaren mee vooruit kan.
Het rijk kan ook niet voor de corporaties bepalen hoe ze dat geld exact ophalen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hier heeft de overheid (Blok) welwillend aan meegeholpen. En dat is erg kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |