Boh nog steeds? Tot hoe laat had je gedronken dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb (nog steeds) een kater van het zuipen gisteravond.
Ik was vroeg begonnen, 1 liter en nog de helft van de driekwartfles.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boh nog steeds? Tot hoe laat had je gedronken dan?
Je bent het niet meer gewend !quote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was vroeg begonnen, 1 liter en nog de helft van de driekwartfles.
Je topic is wel een haat aan ringbewoner topic gewordenquote:
Ja, maar kom op.. Als je zó *stoer* Gaat doen in iemand anders z`n topicquote:Op maandag 1 februari 2016 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je topic is wel een haat aan ringbewoner topic geworden![]()
Zelfs DP vliegt over hem heen
Waar?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je topic is wel een haat aan ringbewoner topic geworden![]()
Zelfs DP vliegt over hem heen
RB bewijst wederom wat iedereen al lang denktquote:Op maandag 1 februari 2016 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar kom op.. Als je zó *stoer* Gaat doen in iemand anders z`n topic____!!!
Dat het een verschrikkelijke mongool is ?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RB bewijst wederom wat iedereen al lang denkt
Dat het gewoon een trieste kut user is waarvan iedereen vind dat hij beter weg kan blijvenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat het een verschrikkelijke mongool is ?
Klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat het gewoon een trieste kut user is waarvan iedereen vind dat hij beter weg kan blijven
Maar zeg nou zelf, je moet wel een heel scala aan psychische ziektes hebben om zo diep te zinken als RB. Verbaast me nog enigszins dat hij fok iedere keer weer kan vindenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar goed, dat denken mensen ook over mij op FOK! Maar ik heb nog enigszins het vermogen om wel/niet te relativeren tegenover andere mensen.
Ik ken die kerel niet persoonlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, je moet wel een heel scala aan psychische ziektes hebben om zo diep te zinken als RB. Verbaast me nog enigszins dat hij fok iedere keer weer kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |