Jij moet psycholoog wordenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ik vind dit altijd wel te vergelijken met het verliezen van je sleutels. Voor jou persoonlijk best wel een ramp. Mij laat het best wel koud.
Ik denk niet dat veel mensen geholpen zijn door mijn uitsprakenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij moet psycholoog worden
Tuurlijk wel. Ligt er maar net aan welke invalshoek je gebruikt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen geholpen zijn door mijn uitspraken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken.
Ga gewoon ergens anders tof lopen doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk je echt dat het mij boeit wat jij vind?
Inderdaad..quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken.
Heb je zelf wel eens een huisdier gehad waar je van gehouden hebt die je hebt verloren?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Ik snap niet dat er mensen zijn die hier dagen of weken kapot van kunnen zijn
Ze zou in April 16 zijn geworden, en įlles leek er ook op alsof ze het zou worden, ze was vrolijk, redelijk alert, was nog vrij fit voor d`r leeftijd..quote:
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens een huisdier gehad
Het is maar een dier.quote:waar je van gehouden
Ja. Meerdere zelfs. Naar de dierenarts, spuitje, betalen en weer door.quote:hebt die je hebt verloren?
Je hebt echt 0 empathisch vermogen dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Het is maar een dier.
[..]
Ja. Meerdere zelfs. Naar de dierenarts, spuitje, betalen en weer door.
Nou ja, in ieder geval wel fijn dat ze dan in ieder geval geen lange lijdensweg gehad heeft en dus gewoon tot het einde nog een fijn leven heeft kunnen hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zou in April 16 zijn geworden, en įlles leek er ook op alsof ze het zou worden, ze was vrolijk, redelijk alert, was nog vrij fit voor d`r leeftijd..
Alsof hij een relatie zou hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt echt 0 empathisch vermogen dat blijkt maar weer.
Denk je ook zo als een relatie van een x aantal jaar naar de knoppen gaat?
Naar een datingsite, inschrijven, daten en weer door?
Absoluut! Een fijn leven had ze (Ondanks wat ouderdomskwaaltjes) Zeer zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval wel fijn dat ze dan in ieder geval geen lange lijdensweg gehad heeft en dus gewoon tot het einde nog een fijn leven heeft kunnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |