Jij moet psycholoog wordenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ik vind dit altijd wel te vergelijken met het verliezen van je sleutels. Voor jou persoonlijk best wel een ramp. Mij laat het best wel koud.
Ik denk niet dat veel mensen geholpen zijn door mijn uitsprakenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij moet psycholoog worden
Tuurlijk wel. Ligt er maar net aan welke invalshoek je gebruikt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen geholpen zijn door mijn uitspraken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken.
Ga gewoon ergens anders tof lopen doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk je echt dat het mij boeit wat jij vind?
Inderdaad..quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken.
Heb je zelf wel eens een huisdier gehad waar je van gehouden hebt die je hebt verloren?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Ik snap niet dat er mensen zijn die hier dagen of weken kapot van kunnen zijn
Ze zou in April 16 zijn geworden, en álles leek er ook op alsof ze het zou worden, ze was vrolijk, redelijk alert, was nog vrij fit voor d`r leeftijd..quote:
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens een huisdier gehad
Het is maar een dier.quote:waar je van gehouden
Ja. Meerdere zelfs. Naar de dierenarts, spuitje, betalen en weer door.quote:hebt die je hebt verloren?
Je hebt echt 0 empathisch vermogen dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Het is maar een dier.
[..]
Ja. Meerdere zelfs. Naar de dierenarts, spuitje, betalen en weer door.
Nou ja, in ieder geval wel fijn dat ze dan in ieder geval geen lange lijdensweg gehad heeft en dus gewoon tot het einde nog een fijn leven heeft kunnen hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zou in April 16 zijn geworden, en álles leek er ook op alsof ze het zou worden, ze was vrolijk, redelijk alert, was nog vrij fit voor d`r leeftijd..
Alsof hij een relatie zou hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt echt 0 empathisch vermogen dat blijkt maar weer.
Denk je ook zo als een relatie van een x aantal jaar naar de knoppen gaat?
Naar een datingsite, inschrijven, daten en weer door?
Absoluut! Een fijn leven had ze (Ondanks wat ouderdomskwaaltjes) Zeer zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval wel fijn dat ze dan in ieder geval geen lange lijdensweg gehad heeft en dus gewoon tot het einde nog een fijn leven heeft kunnen hebben.
Nee oke, iemand die zich niet in iemand anders kan verplaatsen en zeer close-minded is zal niet snel een partner vinden.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof hij een relatie zou hebben
Mensen praatten met je. Die praten terug en kunnen gevoel, liefde en andere dingen tegen je uitspreken en tonen. Wereld van verschil.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt echt 0 empathisch vermogen dat blijkt maar weer.
Denk je ook zo als een relatie van een x aantal jaar naar de knoppen gaat?
Naar een datingsite, inschrijven, daten en weer door?
Jammer dat het niet door lijkt te dringen dat je beter gewoon je bek dicht kunt houden verder met je mislukte poging tot stoer doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mensen praatten met je. Die praten terug en kunnen gevoel, liefde en andere dingen tegen je uitspreken en tonen. Wereld van verschil.
Ik zal echter even onthouden dat als je mening niet strookt met de rest van de users dat je er dan op kan wachten dat je publiekelijk word afgebrand.
Je bent echt zwaar beperkt als je niet snapt dat dieren ook liefde en affectie kunnen tonenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mensen praatten met je. Die praten terug en kunnen gevoel, liefde en andere dingen tegen je uitspreken en tonen. Wereld van verschil.
Ik zal echter even onthouden dat als je mening niet strookt met de rest van de users dat je er dan op kan wachten dat je publiekelijk word afgebrand.
Maatje, dat ben ik al gewend hier dat ik "Publiekelijk word afgebrand" Geen nieuws.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus het hebben van een mening is stoer?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat het niet door lijkt te dringen dat je beter gewoon je bek dicht kunt houden verder met je mislukte poging tot stoer doen.
man man manquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus het hebben van een mening is stoer?
Dacht nooit dat ik dit ooit zou in tikken, maar DP heeft gelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat het niet door lijkt te dringen dat je beter gewoon je bek dicht kunt houden verder met je mislukte poging tot stoer doen.
Het hebben van een mening kan stoer zijn, jezelf voor schut zetten is gewoon triestquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee alleen jij bent stoerquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het hebben van een mening kan stoer zijn, jezelf voor schut zetten is gewoon triest
Je mag zeker een mening hebben,maar uit respect voor het verlies van de ts zou het netjes zijn deze voor je te houden. Jouw mening heeft naar mijn mening geen plaats in dit topic.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat hij affectie heeft met niemand. Enkel zijn begeleider die hem af en toe misbruikt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent echt zwaar beperkt als je niet snapt dat dieren ook liefde en affectie kunnen tonen
Fout zelfs in liefde of vriendschap kun je je uniek zijn niet delen. Dat je kan praten prima... Maar wereld van verschil? Neen je kan je uniek zijn niet delen. Je kan oppervlakkig praten, onze begrippen zijn vaak vrij betrekkelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn begeleider hem misbruikt. Kan me niet voorstellen dat je zo sociaal gestoord kunt zijn dat je het over je hart krijgt om van RB misbruik te maken. Die jonge heeft het al zo zwaar met zichzelf.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Denk dat hij affectie heeft met niemand. Enkel zijn begeleider die hem af en toe misbruikt.
Want als hij is zoals hij zich hier voordoet zou je haast denken dat liefde onmogelijk is voor hem.
Braddie jongen sterkte.
Absoluut, honden zijn een stuk oppervlakkiger dan mensen als het op expressie aankomt, maar denken dat je met een hond niet kan "Bonden" En dat je daar niet mee kan praten en dat het niet een vriend kan zijn? Dat is onzin.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Fout zelfs in liefde of vriendschap kun je je uniek zijn niet delen. Dat je kan praten prima... Maar wereld van verschil? Neen je kan je uniek zijn niet delen. Je kan oppervlakkig praten, onze begrippen zijn vaak vrij betrekkelijk.
Een hond kan dus zeker ook met je meedoen en je kan er ook een band mee kweken.
Dank DerRabbit!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn begeleider hem misbruikt. Kan me niet voorstellen dat je zo sociaal gestoord kunt zijn dat je het over je hart krijgt om van RB misbruik te maken. Die jonge heeft het al zo zwaar met zichzelf.
En inderdaad sterkte braddie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |